Korba+kaseta+łańcuch?

Data: 2011-03-01 19:42:10
Autor: solar
Korba+kaseta+łańcuch?
Mój napęd się już najeĽdził i domaga się wymiany.
Na razie mam zamiar założyć to, co miałem - komplet XT, czyli M770 + HG93.
A może jakie¶ inne propozycje w podobnej cenie - ok. 800?

"Nie potrzeba ¶wi±tyń, nie potrzeba skomplikowanych filozofii. Mój mózg i moje serce s± ¶wi±tyniami, a moj± filozofi± jest życzliwo¶ć."
                                      Dalajlama

Data: 2011-03-01 18:48:29
Autor: Jan Srzednicki
Korba+kaseta+łańcuch?
On 2011-03-01, solar wrote:
Mój napęd się już najeździł i domaga się wymiany.
Na razie mam zamiar założyć to, co miałem - komplet XT, czyli M770 + HG93.
A moĹĽe jakieĹ› inne propozycje w podobnej cenie - ok. 800?

Wydaje mi się (niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę), że kupno korby
XT nie ma aktualnie ĹĽadnego uzasadnienia, skoro istnieje SLX.

W tej samej cenie zanabyłbyś wtedy leciutką kasetę XTR na ten przykład.
:)

Data: 2011-03-01 20:36:35
Autor: solar
Korba+kaseta+łańcuch?
W dniu 2011-03-01 19:48, Jan Srzednicki pisze:

Wydaje mi się (niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę), że kupno korby
XT nie ma aktualnie ĹĽadnego uzasadnienia, skoro istnieje SLX.
W tej samej cenie zanabyłbyś wtedy leciutką kasetę XTR na ten przykład.

Faktycznie, SLX ma niezłe opinie no i 200 do przodu.
Ale w XTR pakować się nie będę.

"Chrześcijanin okrywa się chwałą poprzez zabicie poganina, ponieważ w ten sposób chwali Chrystusa."
                                      Ĺ›w. Bernard z Clairvaux

Data: 2011-03-01 21:24:20
Autor: kosik
Korba+kaseta+łańcuch?
W dniu 2011-03-01 20:36, solar pisze:
Faktycznie, SLX ma niezłe opinie no i 200 do przodu.
Ale w XTR pakować się nie będę.

Jak najbardziej się wpakuj w XTR ale łańcuch :) Dużo trwalszy od hg93.

kosik

Data: 2011-03-02 11:39:44
Autor: Wojciech Waga
Korba+kaseta+łańcuch?
W dniu 01.03.2011 21:24, kosik pisze:
W dniu 2011-03-01 20:36, solar pisze:
Faktycznie, SLX ma niezłe opinie no i 200 do przodu.
Ale w XTR pakować się nie będę.

Jak najbardziej się wpakuj w XTR ale łańcuch :) Dużo trwalszy od hg93.

A on się nie różni tylko pełniejszym ocynkiem?

pozdr.
w.

Korba+kaseta+łańcuch?