Korba+lancuch+kaseta czy spasuje?

Data: 2009-04-10 18:30:02
Autor: T.Weigt
Korba+lancuch+kaseta czy spasuje?
Witam.

Zakupilem nowa korbe Deore LX starszy model jeszcze na octalinka.
Z tylu mam piaste 7 mke. Obecnie nie mam funduszy zeby zakupic tylna piaste na 9 ke i zlozyc nowe kolo w serwisie wiec pytam:

czy korba j.w plus kaseta HG 30 na 7 plus lancuch jakis wipermann 7-8 biegowy czy to wszystko spasuje. Zwlaszcza chodzi mi o korbe czy lancuch o szr 7,2 mm bedzie dobrze chodzil na korbie Deore LX.

http://www.cyklotur.com/x_C_I__T_WIPPERMANN+%A3A%D1CUCH+CONNEX+804+NIKIEL+-+STAL-+114+OGNIW-+SPINKA+SNAP+ON__P_53034503-53010001__PZTA_0.html

Tomek

Data: 2009-04-10 17:47:11
Autor: M_X