[Przyjmę, kupię tanio] Korba na 5 śrub alu

Data: 2010-10-14 17:31:28
Autor: Jan Srzednicki
[Przyjmę, kupię tanio] Korba na 5 śrub alu
Czołem,

Chętnie przygarnąłbym zużytą/rozwaloną/zepsutą/cokolwiek korbę (a nawet
samo prawe ramię) na 5 śrub (najlepiej 110BCD, ale niekoniecznie),
aluminiowÄ….

Korba może być w stanie dowolnym, może mieć wyrwany gwint
pedału/rozjechany kwadrat itp. - jedyne, co mnie z niej interesuje, to
oczka mocowań zębatek. Chcę z nich zrobić podkładki do pewnego złego
wynalazku. :)

Analogicznie, może być również sam pająk, bez ramienia korby.

Zębatki mnie nie interesują.

Kontakt: w(małpa)wrzask.pl

:)

Data: 2010-10-14 20:38:44
Autor: Michał Krawczyk
[Przyjmę, kupię tanio] Korba na 5 ¶rub alu
Jan Srzednicki wrote:

Chętnie przygarn±łbym zużyt±/rozwalon±/zepsut±/cokolwiek korbę (a nawet
samo prawe ramię) na 5 ¶rub (najlepiej 110BCD, ale niekoniecznie),
aluminiow±.

Mam stare prawe ramie korby xt, chyba m739. Nie przewiduję dla niej zastosowania. Chętnie wymienię na zębatki (32,42) na 5 ¶rub ;)

Zgło¶ się na maila to się jako¶ umówimy. Pozdrawiam,
Michał

[Przyjmę, kupię tanio] Korba na 5 śrub alu