Korbielów Bus..

Data: 2009-09-27 12:04:02
Autor: daniel
Korbielów Bus..
Witam!!

 Czy może ktoś z Kolegów  ma informacje na temat połączeń busami
pomiedy Korbielowem a Krakowem. Albo Korbielów -Żywiec (jest ich
sporo)   ale w necie nie mogę znaleźć konkretnej stronki z jakimś
rozkładem.
  Czy  najlepsze połączenie pomiędzy Krakowem i okolicami Babiej będę
miał przez Żywiec? Czy Żywiec ma najlepsze połączenia z okolicznymi
wioskami w Żywieckim w okolicach  Babiej np. Pilska.

Dzieki za pomoc.
Daniel.

Data: 2009-09-27 22:12:26
Autor: Wojciech Wierba
Korbielów Bus..
daniel pisze:
Witam!!

 Czy może ktoś z Kolegów  ma informacje na temat połączeń busami

wioskami w Żywieckim w okolicach  Babiej np. Pilska.

Drogi Danielu,
Zdecyduj się, czy chcesz iść na Pilsko, czy na Babia G.?
Może rozważ busy z Krakowa do Zawoji? (jeśli Babia)

W zasadzie zadałeś pytanie, na ktore nie powinno się odpowiadać,
ponieważ jest zbyt nieprecyzyjne.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-09-27 14:18:35
Autor: daniel
Korbielów Bus..
On 27 Wrz, 22:12, Wojciech Wierba <Wojciech.Wie...@ifj.edu.pl> wrote:
daniel pisze:

> [...]

Może rozważ busy z Krakowa do Zawoji? (jeśli Babia)

W zasadzie zadałeś pytanie, na ktore nie powinno się odpowiadać,

Na pewno z Zawoi Babia  Pilsko i Krawców Wierch jeśli będę miał czas.
Dlatego pytam czy z tych rejonów mam regularne połączenia z Żywcem
ale jak widzę to PKS jest ok tylko o busach w necie nie ma konkretów.
Widze ze np.z Rajczy mam tak samo połączenia. Wiec o połączenia w
październiku nie mam sie co obawiać. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam.
Daniel.

Data: 2009-09-27 23:30:15
Autor: Kojot
Korbielów Bus..
daniel pisze:

[...]

Merc-Bus z Krakowa do Zawoji:
http://www.mercbus.pl/pl/graf/K-Z.pdf
i z powrotem:
http://www.mercbus.pl/pl/graf/Z-K.pdf

Pozdr. :-)

Data: 2009-09-27 22:15:46
Autor: Sebastian Richter
Korbielów Bus..
daniel pisze:

[...]

Moze to:
http://www.pks.zywiec.pl/index.php?t=akt&ro=1

--
Sebastian Richter

Data: 2009-09-27 13:25:32
Autor: daniel
Korbielów Bus..
On 27 Wrz, 22:15, Sebastian Richter
<skipper.NIE.LUBIE.SP...@BO.NIE.I.KONIEC.richtersi.net> wrote:
daniel pisze:

> [...]
> pomiedy Korbielowem a Krakowem. Albo Korbielów -Żywiec (jest ich
> sporo)   ale w necie nie mogę znaleźć konkretnej stronki z jakimś

No to już widziałem. Ale wiem ze są  jakieś miejscowe busy, ale
stronek  z rozkładami w necie nie znalazłem. Wyczytałem tylko że
jeżdżą  jakieś miejscowe busiki  np. z Korbielowa do Żywca .. Może coś
znajde do urlpou mam troszkę czasu. Dzieki za pomoc.

Data: 2009-09-28 08:02:56
Autor: Grzegorz
Korbielów Bus..
Hello daniel !:

[...]

Nie ma ich teraz chyba zbyt wiele (nie am sezonu) - ale jak jeździły, to zazwyczaj kilka - kilkanaście minut PRZED rozkładowym PKSem :-D ! Niestety nie mam dobrych aktualnych informacji ...

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-09-28 08:53:40
Autor: Basia Z.
Korbielów Bus..
To jeszcze z moich obserwacji:

Busów z Żywca akurat do Korbielowa nie ma zbyt wiele, bo akurat tam jest niezła komunikacja PKS.
Busy jeżdżą zazwyczaj na liniach, gdzie zostały wycofane kursy PKS np. z Żywca do Koszarawy, do Rycerki-Kolonii.
Jest też regularny kurs Żywiec - Maków Podhalański przez Suchą Beskidzką.

Z tego co wiem nie ma bezpośredniego połączenia autobusowego ani PKS pomiędzy Żywcem a Zawoją, trzeba się przesiadać w Suchej lub Makowie.
Za to mniej więcej co godzinę-dwie jeżdżą autobusy z Krakowa do Zawoi przez Suchą Beskidzką (rozkład juz podano wyżej)..
Informacje o liniach busowych są bardzo rozrzucone po Internecie i słabo aktualizowane. Nie ma jakiejś jednej strony, gdzie można by to znaleźć wszystko razem.

Jakieś nie kompletne próby są np. tutaj:

http://www.rozjazdy.pl/

http://www.e-podroznik.pl/

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-09-28 09:19:47
Autor: Szymon R.
Korbielów Bus..
daniel pisze:
[...]

Spod dworca PKP w Żywcu odjeżdżają busy w różnych kierunkach, więc może poniższy rozkład nieco Ci pomoże:
http://krawcow.pttk.pl/bus_zywiec.jpg

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi                  http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/
GG: 2461026

Data: 2009-09-28 06:52:09
Autor: daniel
Korbielów Bus..
On 28 Wrz, 09:19, "Szymon R." <bacowk...@Mgory.com.pl> wrote:
daniel pisze:

> [...]

> wioskami w Żywieckim w okolicach  Babiej np. Pilska.

Spod dworca PKP w Żywcu odjeżdżają busy w różnych kierunkach, więc może

 Wielkie Dzięki za pomoc. Pozdrawiam. Daniel.

Data: 2010-08-20 16:55:13
Autor:
Korbielów Bus..
daniel <juszczukdaniel@wp.pl> napisał(a):
Witam!!

 Czy mo=BFe kto=B6 z Koleg=F3w  ma informacje na temat po=B3=B1cze=F1 busam=
pomiedy Korbielowem a Krakowem. Albo Korbiel=F3w -=AFywiec ....

Sorki że odkopuję ale pomóżcie Panowie. Chcę iść na Pilsko wieczorem, a jak
widzę po tym co podaliście to ostatnie połączenie z Żywca do Korbielowa jest o
22:30. Trochę późno, a zważywszy że zug wpada do/na Żywca :) o 20:06 to trochę
niedobrze, bo przez te rozwalone tory przed Tychami pociągi jeżdżą wycieczkowo
przez Brynów i właśnie przez tą niedogodność brakuje 11 minut :( Może jest już
lepiej z busami i są jakieś pośrednie połączenia po 20, bo na razie to za
dobrze nie wygląda...
Z góry dziękuję.
merti