Korbielów Bus..

Data: 2009-09-27 22:15:46
Autor: Sebastian Richter
Korbielów Bus..
daniel pisze:

 Czy może ktoś z Kolegów  ma informacje na temat połączeń busami
pomiedy Korbielowem a Krakowem. Albo Korbielów -Żywiec (jest ich
sporo)   ale w necie nie mogę znaleźć konkretnej stronki z jakimś
rozkładem.

Moze to:
http://www.pks.zywiec.pl/index.php?t=akt&ro=1

--
Sebastian Richter

Data: 2009-09-27 13:25:32
Autor: daniel
Korbielów Bus..
On 27 Wrz, 22:15, Sebastian Richter
<skipper.NIE.LUBIE.SP...@BO.NIE.I.KONIEC.richtersi.net> wrote:
daniel pisze:

> [...]
> pomiedy Korbielowem a Krakowem. Albo Korbielów -Żywiec (jest ich
> sporo)   ale w necie nie mogę znaleźć konkretnej stronki z jakimś

No to już widziałem. Ale wiem ze są  jakieś miejscowe busy, ale
stronek  z rozkładami w necie nie znalazłem. Wyczytałem tylko że
jeżdżą  jakieś miejscowe busiki  np. z Korbielowa do Żywca .. Może coś
znajde do urlpou mam troszkę czasu. Dzieki za pomoc.

Data: 2009-09-28 08:02:56
Autor: Grzegorz
Korbielów Bus..
Hello daniel !:

[...]

Nie ma ich teraz chyba zbyt wiele (nie am sezonu) - ale jak jeździły, to zazwyczaj kilka - kilkanaście minut PRZED rozkładowym PKSem :-D ! Niestety nie mam dobrych aktualnych informacji ...

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-09-28 08:53:40
Autor: Basia Z.
Korbielów Bus..
To jeszcze z moich obserwacji:

Busów z Żywca akurat do Korbielowa nie ma zbyt wiele, bo akurat tam jest niezła komunikacja PKS.
Busy jeżdżą zazwyczaj na liniach, gdzie zostały wycofane kursy PKS np. z Żywca do Koszarawy, do Rycerki-Kolonii.
Jest też regularny kurs Żywiec - Maków Podhalański przez Suchą Beskidzką.

Z tego co wiem nie ma bezpośredniego połączenia autobusowego ani PKS pomiędzy Żywcem a Zawoją, trzeba się przesiadać w Suchej lub Makowie.
Za to mniej więcej co godzinę-dwie jeżdżą autobusy z Krakowa do Zawoi przez Suchą Beskidzką (rozkład juz podano wyżej)..
Informacje o liniach busowych są bardzo rozrzucone po Internecie i słabo aktualizowane. Nie ma jakiejś jednej strony, gdzie można by to znaleźć wszystko razem.

Jakieś nie kompletne próby są np. tutaj:

http://www.rozjazdy.pl/

http://www.e-podroznik.pl/

Pozdrowienia

Basia