Korbielów Bus..

Data: 2009-09-27 22:12:26
Autor: Wojciech Wierba
Korbielów Bus..
daniel pisze:
Witam!!

 Czy może ktoś z Kolegów  ma informacje na temat połączeń busami

wioskami w Żywieckim w okolicach  Babiej np. Pilska.

Drogi Danielu,
Zdecyduj się, czy chcesz iść na Pilsko, czy na Babia G.?
Może rozważ busy z Krakowa do Zawoji? (jeśli Babia)

W zasadzie zadałeś pytanie, na ktore nie powinno się odpowiadać,
ponieważ jest zbyt nieprecyzyjne.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-09-27 14:18:35
Autor: daniel
Korbielów Bus..
On 27 Wrz, 22:12, Wojciech Wierba <Wojciech.Wie...@ifj.edu.pl> wrote:
daniel pisze:

> [...]

Może rozważ busy z Krakowa do Zawoji? (jeśli Babia)

W zasadzie zadałeś pytanie, na ktore nie powinno się odpowiadać,

Na pewno z Zawoi Babia  Pilsko i Krawców Wierch jeśli będę miał czas.
Dlatego pytam czy z tych rejonów mam regularne połączenia z Żywcem
ale jak widzę to PKS jest ok tylko o busach w necie nie ma konkretów.
Widze ze np.z Rajczy mam tak samo połączenia. Wiec o połączenia w
październiku nie mam sie co obawiać. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam.
Daniel.

Data: 2009-09-27 23:30:15
Autor: Kojot
Korbielów Bus..

[...]