Korbielów Bus..

Data: 2009-09-28 09:19:47
Autor: Szymon R.
Korbielów Bus..
daniel pisze:
Witam!!

 Czy może ktoś z Kolegów  ma informacje na temat połączeń busami
pomiedy Korbielowem a Krakowem. Albo Korbielów -Żywiec (jest ich
sporo)   ale w necie nie mogę znaleźć konkretnej stronki z jakimś
rozkładem.
  Czy  najlepsze połączenie pomiędzy Krakowem i okolicami Babiej będę
miał przez Żywiec? Czy Żywiec ma najlepsze połączenia z okolicznymi
wioskami w Żywieckim w okolicach  Babiej np. Pilska.

Spod dworca PKP w Żywcu odjeżdżają busy w różnych kierunkach, więc może poniższy rozkład nieco Ci pomoże:
http://krawcow.pttk.pl/bus_zywiec.jpg

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi                  http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/
GG: 2461026

Data: 2009-09-28 06:52:09
Autor: daniel
Korbielów Bus..
On 28 Wrz, 09:19, "Szymon R." <bacowk...@Mgory.com.pl> wrote:
daniel pisze:

> [...]

> wioskami w Żywieckim w okolicach  Babiej np. Pilska.

Spod dworca PKP w Żywcu odjeżdżają busy w różnych kierunkach, więc może

 Wielkie Dzięki za pomoc. Pozdrawiam. Daniel.

Korbielów Bus..