Korbielow sb, nd, pn

Data: 2009-02-26 15:18:39
Autor: haze
Korbielow sb, nd, pn
haze jedzie i jego ekipa
dawac znaka jak kto bedzie

pozdro

Data: 2009-02-26 19:17:39
Autor: JKK
Korbielow sb, nd, pn

Użytkownik "haze" <ash@toya.net.pl> napisał w wiadomości news:go68hp$b5m$1news.onet.pl...

No to jak w czwartek przy mgle były już takie kolejki do kolejki,
to w sobotę, a zwłaszcza w niedzielę może być tylko "lepiej" ...

Pzdr

JKK

Data: 2009-03-02 21:07:40
Autor: haze
Korbielow sb, nd, pn
No nie sądziłem że się tak dobrze wyjeżdżę się w weekend. To dzieki temu
że nocleg był w schronisku na Miziowej, więc rano zanim się zapełniło
zdążyliśmy zrobić po kilka zjazdów z Pilska bez kolejki, a później
jak kolejka na Pilsko przestała być akceptowalna dawało rade bez kolejki
zwłaszcza prawym orczykiem ze Szczawin na Miziową. Kiedy i tu się
zrobiło nieznośnie przenieśliśmy się na Buczynke i Kamienną i o dziwo
.... bez kolejki. Do tego od czasu do czasu wychodzące słoneczko
piekne widoczki na Pilsku w niedziele, czego chcieć więcej.

Bardzo miłe wrażenia z pobytu w schronisku tym bardziej że z sentymentem
wspominam nasz zlot grupowy kilka lat temu już w nowym schronisku.
To nic że jako permanętna gapa zapomiałem śpiwora i spaliśmy na ławach
w jadalni na dolę. Impreza w "stajni" wśród sedziów i uroczych sędzin organizujących
coroczne zawody o Puchar Pilska wynagrodziła mi sowicie wymarznięcie.
Pozdrawiam serdecznie.
haze

Korbielow sb, nd, pn