Korby Aerozine Titanium - jakie opinie ?

Data: 2009-06-05 00:59:29
Autor: kajot04
Korby Aerozine Titanium - jakie opinie ?
Witam.
Podoba mi sie to wizualnie - zwłaszcza czarny błysk - macie jakieś opinie o tym produkcie ? Warto myśleć o tych korbach ? Do napędu Shimano, łańcuch xtr - lubie jak wszystko działa perfekcyjnie, nie chciałbym byc zawiedziony za tys. zł - więc prosze o opinie..

Data: 2009-06-05 10:06:54
Autor: dziki
Użytkownik "kajot04" <krzysztofjot@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h09jkl$ogr$1inews.gazeta.pl...

[...]

http://www.mtbr.com/cat/drivetrain/crankset/aerozine/x-12-fx/PRD_425340_115crx.aspx

do mnie osobiscie nie przemawia ta regulacja dlugosci korby. W tym miejscu dzialaja spore sily przeciez, a gwinty w korbie od pedalow to sie juz przekrecaly w takich co kosztuja i 2k zl. Nigdzie na fotkach nie znalazlem patentu jak to gniazdo na pedaly jest rozwiazane, a obawiam sie, ze mocniej deptajac, czy w trudnych warunkach moznaby je rozwalic.
Za to pakiet na ceramikach bardzo fajny.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-06-05 17:22:09
Autor: kajot04

Użytkownik "dziki" <ten.adres@jest.nieprawdziwy> napisał w wiadomości news:h0ajmo$tsq$1news.dialog.net.pl...
[...]
no właśnie, tez ten patent mnie zastanawia - lepsze fotki sa w allegro tej korby
http://allegro.pl/item652387927_korby_aerozine_titanium_x12sl_a3_kolory_xtr_xt.html
no jak to rozwiązali to sie domyslam po zdjeciach, ale jak to wygląda w praktyce... czarne ładne są jak diabli :) i lekkie też i cena przyzwoita, ja taki znowu "deptacz" to może i nie jestem, bardziej interesuje mnie też kultura "wspolpracy" z napedem shimano, bo jakos nikomu to idealnie nie wychodzi - ani Race Face ani FSA i nie chciałbym tu jakiejś niemiłej niespodzianki... kj

Korby Aerozine Titanium - jakie opinie ?