Korby FC-M 510 jakie blaty na 8 rzędów

Data: 2015-03-27 14:33:37
Autor: PeJot
Korby FC-M 510 jakie blaty na 8 rzędów
Czołem. Wpadły mi w ręce korby FC-M 510, oryginalnie na koronki do łańcucha 9 rzędowego. Chciałbym na ich bazie złożyć możliwie trwałe i sprawnie działające korby do systemu 8 rzędowego. I teraz pytanie jakie koronki wybrać: lekkie, aluminiowe ze systemów 9 rzędowych, czy lepiej sięgnąć po trwalsze, stalowe do systemów 8 rzędowych ?

2ga sprawa: korby współpracują z osią 110-113 mm. Dziś właściwie nie do dostania są lekkie "angielskie" wkłady BB-UN 70/90, ale od czasu do czasu można b. tanio znaleźć takiego "włocha". Dysponuję adapterami do "anglika" - czy da się to jakoś pożenić ?

--
P.Jankisz

Data: 2015-03-27 14:39:55
Autor: qrt
Korby FC-M 510 jakie blaty na 8 rzędów
Dnia Fri, 27 Mar 2015 14:33:37 +0100, PeJot napisa³(a):

Czo³em. Wpad³y mi w rêce korby FC-M 510, oryginalnie na koronki do ³añcucha 9 rzêdowego. Chcia³bym na ich bazie z³o¿yæ mo¿liwie trwa³e i sprawnie dzia³aj±ce korby do systemu 8 rzêdowego. I teraz pytanie jakie koronki wybraæ: lekkie, aluminiowe ze systemów 9 rzêdowych, czy lepiej siêgn±æ po trwalsze, stalowe do systemów 8 rzêdowych ?

Jak wolisz. Ja du¿± koronkê mam z wy¿szej grupy bo jest taka bardziej a¿urowa i
³adniejsza :) ¦redni± mam stalow± bo bardziej trwa³a i tañsza a jej za bardzo nie widaæ.

Data: 2015-03-27 15:00:45
Autor: PeJot
Korby FC-M 510 jakie blaty na 8 rzêdów
W dniu 2015-03-27 o 14:39, qrt pisze:

Ja du¿± koronkê mam z wy¿szej grupy bo jest taka bardziej a¿urowa i
³adniejsza :)
¦redni± mam stalow± bo bardziej trwa³a i tañsza a jej za bardzo nie widaæ.

A jaki ³añcuch biega po tych koronkach - 8 czy 9 rzêdowy ?

--
P.Jankisz

Data: 2015-03-27 16:08:01
Autor: qrt
Korby FC-M 510 jakie blaty na 8 rzêdów
Dnia Fri, 27 Mar 2015 15:00:45 +0100, PeJot napisa³(a):

na 8.

Data: 2015-03-27 17:35:22
Autor: PeJot
W dniu 2015-03-27 o 16:08, qrt pisze:
[...]

OK, co to za ³añcuch i czy nie ma problemów z przerzucaniem ( kleszczenie ) ?

--
P.Jankisz

Data: 2015-03-30 09:17:10
Autor: qrt
Korby FC-M 510 jakie blaty na 8 rzêdów
Dnia Fri, 27 Mar 2015 17:35:22 +0100, PeJot napisa³(a):

[...]

teraz aktualnie mam ³añcuchy KMC (jakie dok³adnie to nie pamiêtam) Ale najczêsciej u¿ywa³em shimano HG50.

Korby FC-M 510 jakie blaty na 8 rzędów