Korby MTB 160mm

Data: 2016-11-04 11:16:14
Autor: piotrus
Korby MTB 160mm
W dniu 2016-11-03 o 20:54, Maciek pisze:

Kupić dłuższe i nie przejmować się, czy
jednak szukać w takim rozmiarze jak byłe, bo w zakrętach zacznie
przycierać pedałami? :-)

Zdecydowanie szukać krótkiej korby!

To nie tyle kwestia "przycierania" na zakrętach, co zakresu ruchu w stawie kolanowym i obciążeń. Tym bardziej, że chodzi o rozwijający się organizm.

Polecam lekturę:
http://bikedynamics.co.uk/FitGuidecranks.htm

P.S.

Data: 2016-11-12 23:27:09
Autor: Maciek
Korby MTB 160mm
W dniu 2016-11-04 o 11:16, piotrus pisze:
Kupić dłuższe i nie przejmować się, czy
jednak szukać w takim rozmiarze jak byłe, bo w zakrętach zacznie
przycierać pedałami? :-)
Zdecydowanie szukać krótkiej korby!
Bardzo bym chciał, ale dystrybutor Suntoura w naszym pięknym kraju
stwierdził, że lista zamówień na 2017 jest już zamknięta, a poza tym
musiałbym zamówić ze 200 szt., bo 1 mi przecież nie sprowadzą :->

[...]
Dzięki. Wychodzi na to, że u nas naród wysoki, bo korb poniżej 170 nie
uwidzisz.

Maciek

Data: 2016-11-14 09:17:57
Autor: piotrus
Korby MTB 160mm
W dniu 2016-11-12 o 23:27, Maciek pisze:

Bardzo bym chciał, ale dystrybutor Suntoura w naszym pięknym kraju
stwierdził, że lista zamówień na 2017 jest już zamknięta, a poza tym
musiałbym zamówić ze 200 szt., bo 1 mi przecież nie sprowadzą :->

To powszechny problem. Korb np. szosowych 165 mm jak na lekarstwo, nie mówiąc już o dostaniu 160mm. Za to np. w Niemczech bez problemu.

P.S.

Data: 2016-11-15 00:55:19
Autor: przemek.jedrzejczak
Korby MTB 160mm
-- To powszechny problem. Korb np. szosowych 165 mm jak na lekarstwo, nie mówiąc już o dostaniu 160mm. Za to np. w Niemczech bez problemu.

wiec w czym problem ? wiekszosc sklepow w DE wysyla przeciez po krajach EU

P.

Data: 2016-11-15 11:43:08
Autor: piotrus
Korby MTB 160mm
W dniu 2016-11-15 o 09:55, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

wiec w czym problem ? wiekszosc sklepow w DE wysyla przeciez po krajach EU

Problem w cenie i czasie dostawy. Dodatkowo dochodzi problem przy ewentualnych reklamacjach.

Nie wierzę, że nie dostrzegasz różnicy w zakupie krajowym a zagranicznym.

Kupowałem nietypowe/niedostępne u nas części w tych sklepach:
https://www.bike24.com/
https://www.evanscycles.com/en-pl/
i polecam je ze względu na szybkość obsługi i rozsądne podejście cenowe.

P.S.

Data: 2016-11-15 03:30:45
Autor: przemek.jedrzejczak
Korby MTB 160mm
-- Problem w cenie i czasie dostawy. Dodatkowo dochodzi problem przy ewentualnych reklamacjach.

nie znasz ceny ani czasu dostawy a tym bardziej warunkow reklamacji wiec to tylko spekulacje

- Nie wierzę, że nie dostrzegasz różnicy w zakupie krajowym a zagranicznym.

roznice dostrzegam ale nie widze problemu ... no chyba ze korba ma byc na dzis, w cenie 50% ponizej allegro no i 6-miesieczny okres zwrotu bo kolor nie podpasil oczywiscie na koszt sprzedawcy ...

P.

Data: 2016-11-16 01:10:00
Autor: mmateusz
Korby MTB 160mm
W dniu wtorek, 15 listopada 2016 11:43:11 UTC+1 użytkownik piotrus napisał:
W dniu 2016-11-15 o 09:55, p....j....@gmail.com pisze:
> wiec w czym problem ? wiekszosc sklepow w DE wysyla przeciez po krajach EU
Problem w cenie i czasie dostawy. Dodatkowo dochodzi problem przy ewentualnych reklamacjach.

Ok, cena dostawy moze być duża przy małym zamówieniu. Na tyle duża, że zakup staje sie nieopłacalny, ale przy 40-60 EUR jest juz mala, albo darmowa.
Jeżeli chodzi o czas dostawy - dłużej tu na preclu dywagacje juz trwają, niż czas dostawy z de ;P
A ewentualne reklamacje - to cóż szybciej załatwisz z niemieckim sklepem, niż w PL :/ Czasami trzeba zapłacić te kilka za przesyłkę, ale to i tak lepsze niż dac się wysłać na drzewo w polskim sklepie.

Nie wierzę, że nie dostrzegasz różnicy w zakupie krajowym a zagranicznym.
ja dostrzegam, ale czasami na minus polskich :/
w niemieckich i chinskich sklepach nie mialem problemów z reklamacjami, w polskich juz tak.
ale mimo wszystko i tak wolę wspierac rodzimy e-commerence, powoli się uczą, ale jest coraz lepiej.
--
mk

Data: 2016-11-14 19:03:26
Autor: PeJot
Korby MTB 160mm
[...]

Ponieważ to chodzi o korby dla dziecka ( = raczej brak ekstremalnych obciążeń ) zastanowiłbym się nad skróceniem standardowych *stalowych* korb 170 mm, poprzez wycięcie ze środka 10 mm i zespawanie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2016-11-15 07:58:34
Autor: cytawa
Korby MTB 160mm
PeJot pisze:

Ponieważ to chodzi o korby dla dziecka ( = raczej brak ekstremalnych
obciążeń ) zastanowiłbym się nad skróceniem standardowych *stalowych*
korb 170 mm, poprzez wycięcie ze środka 10 mm i zespawanie.

Poczekaj jeszcze rok i dziecku nogi urosna. Ja bym spawom nie wierzyl. Koledze peknieta korba weszla w lydke.

Jan Cytawa

Data: 2016-11-15 18:14:00
Autor: PeJot
Korby MTB 160mm
W dniu 2016-11-15 o 07:58, cytawa pisze:
PeJot pisze:

[...]

A takie statki to są spawane czy klejone ? :)

Koledze peknieta korba weszla w lydke.

To akurat można sobie wyobrazić, ale tu chodzi o korby dla dziecka, z pewnością nie mającego takiego "kopa", jak sam zauważyłeś na rok-dwa eksploatacji. Fakt, to jest robota dla *dobrego* spawacza.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Korby MTB 160mm