Korby a właściwe dobranie długości osi supor tu.

Data: 2009-08-04 13:35:41
Autor: Mateusz
Korby a właściwe dobranie długości osi supor tu.
myślę, że sprzedawca źle dobrał długość osi suportu. Poza tym,
przerzutkę przednią jednak powinno się wyregulować po zmianie korby -
już nawet nie mówiąc o wkładzie suporu, mogę się mylić, ale pewnie
będzie się to sprowadzało do ustalenia granicy dolnej i górnej, jednak
w sytuacji tak skrajnej jak ty masz - wcześniej miałeś na blacie
środkowym a teraz zeszło Ci na najmniejszy - to naprawdę coś z
długością osi przesadził. Nie znam się na mechanice rowerowej ale
jednak między blatami jest duża odległość. Tak co najmniej 0,7 cm
(pewnie się mylę).

jeszcze zapytam jak z blatami ? masz teraz większe czy są takie same ?
moliwe że zwaliłeś montaż - niestety nigdy nie miałem do czynienia z
octalinkiem - poprostu nie jest mi potrzebny. Jeździłem przez lata na
kwadracie i nie miałem żadnych problmów - teraz zmieniłem sprzęt i mam
isis - dla mnie to jet wystarczające - a robię rocznie w warunkach
szosowych ponad 30k. Zapewne różnice pracy jeżeli chodzi o sztywność
oc i kwadratu są znaczące ale prwdą jst też, ze jak jest dobrze korba
na kwadrat skręcona + nawet bez wkładu suportu tylko z łożyskami
tradycyjnymi to nic przez conajmnej pół sezonu nie ma prawa sięodezwać
- potem ewentualnie koryguje się luzy.

Data: 2009-08-04 22:40:19
Autor: The One
Korby a w3a?ciwe dobranie d3ugo?ci osi suportu.
jeszcze zapytam jak z blatami ? masz teraz większe czy są takie same ?
Takie same

moliwe że zwaliłeś montaż
Moze tak. Ale tam niewiele jest miejsca na "tworczosc wlasna". Wkrecam suport zwracajac uwage na oznaczenia (L/R), potem z drugiej strony dokrecam nakretke (z tworzywa) i suport siedzi. Korby zaklada sie lekko a dociska sruba z lbem na imbus. Niewiele mozna tutaj skopac. Ale moze i mozna? Cholera wie.

Korby a właściwe dobranie długości osi supor tu.