Korby - sk膮d tyle wariant贸w?

Data: 2014-12-04 09:33:26
Autor: Micha艂 Pysz
Korby - sk膮d tyle wariant贸w?
Nie bardzo rozumiem np. zastosowania wariantu 42-34-24 lub 42-32-24
czyli takie twardsze "od do艂u" korby MTB. Fajniejsza wydaje mi si臋
44-32-22 - bo daje wi臋kszy zakres skrajnych warto艣ci prze艂o偶e艅 (nieco
wi臋kszy blat ni偶 w typowym MTB) pozostawiaj膮c te najmi臋ksze na
faktycznie trudny teren.
Jak jeste艣 s艂abszy to 22 si臋 przyda, jak mocniejszy to mo偶na mie膰 wi臋ksze. Ja np jestem s艂aby i lubi臋 wi臋ksze kadencje wi臋c ceni臋 sobie 22 ale znam takie osoby, kt贸re to samo co ja s膮 w stanie robi膰 na tarczy 32.

mp.

Korby - sk膮d tyle wariant贸w?