Korea.

Data: 2012-12-11 18:17:26
Autor: Micha³
Korea.
 Szczypi± siź z Kore±. Powinna byę powtórka?

 M.

Data: 2012-12-12 03:24:53
Autor: Grzegorz Z.
Korea.
Micha³ napisa³:

 Szczypi± siź z Kore±. Powinna byę powtórka?

 M.

http://edition.cnn.com/2012/12/11/world/asia/north-korea-rocket-launch/index.html?eref=edition

http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-20690338

North Korea has launched its rocket in defiance of international warnings,
South Korea and Japan say.

The rocket went up at 09:49 local time (00:49 GMT) from a site on the west
coast. It is not yet clear whether the launch was a complete success.

North Korea says its rocket will put a satellite into space, but several
nations say the launch is a cover for long-range missile development.

A previous launch in April failed when the rocket broke up after take-off.

--
"Nie kradnź, nie zabijam, nie wierzź"

Data: 2012-12-12 02:39:23
Autor: AnDaL
Korea.
On Wed, 12 Dec 2012 03:24:53 +0100, Grzegorz Z. wrote:

 Szczypią się z Koreą. Powinna być powtĆ³rka?

http://articles.washingtonpost.com/2012-08-31/opinions/35492379_1_nuclear-
weapons-avner-cohen-nuclear-program

http://www.fas.org/nuke/guide/israel/nuke/

Data: 2012-12-12 12:08:13
Autor: Micha³ Szatański
Korea.
W dniu ¶roda, 12 grudnia 2012 03:39:23 UTC+1 uæytkownik AnDaL napisa³:

http://www.rp.pl/artykul/956150,960568-Unia-i-NATO-potepiaja-decyzje-Korei.html

Data: 2012-12-12 04:36:10
Autor: Micha³ Szatański
Korea.
W dniu ¶roda, 12 grudnia 2012 03:24:53 UTC+1 uæytkownik Grzegorz Z. napisa³:
Micha³ napisa³:

> [...]

A previous launch in April failed when the rocket broke up after take-off..

-- "Nie kradnź, nie zabijam, nie wierzź"

 "Uwierzy³ Abraham Bogu i zosta³o mu to poczytane za zas³ugź." ST

Data: 2012-12-12 13:31:45
Autor: Waldek
Korea.
Uæytkownik "Grzegorz Z." <patata@deutschland.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:ka8ptl$2bb$1dont-email.me...
Micha³ napisa³:

[...]

JA  znam tylko rosyjski. Siedzie³em na palcówce w Kaliningradzie to siź naumia³em.

Ale anigeilskiego nie znam.

Data: 2012-12-12 18:52:56
Autor: mkarwan
Korea.
Uæytkownik "Grzegorz Z." <patata@deutschland.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:ka8ptl$2bb$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego siź za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjeba³o mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

Data: 2012-12-12 15:58:57
Autor: Przemys³aw M.
Korea.
Dnia Tue, 11 Dec 2012 18:17:26 -0800 (PST), Michał napisał(a):

 Szczypią się z Koreą. Powinna być powtórka?

 M.

Co ci Koreańczycy są winni? Niech ten ich sen przykręca im śrubę mocniej a
sami wywiozą go na taczce.

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Data: 2012-12-13 10:00:27
Autor: Trybun
Korea.
W dniu 2012-12-12 15:58, Przemysław M. pisze:

Co ci Koreańczycy są winni?

Jak to co - największy konkurent USA w handlu bronią. A na dodatek sprzedawają broń w pełnej wersji, w odróżnieniu od innych handlarzy.

Korea.