Koreańczyka chciałbym, ale są dwa...

Data: 2012-07-08 01:52:42
Autor: Janusz Nowak
Koreańczyka chciałbym, ale są dwa...
Witam,

Planuję zakupić auto, w końcu moje finanse pozwalają na to. Jako, że od dwóch lat jeżdżę i30 (będąc zadowolonym) i w związku z pojawieniem się II generacji tego modelu pomyślałem, że swoje pieniądze zainwestuję właśnie w samochód tego koncernu. Niestety dla siebie, zobaczyłem także nową KIA Cee'd. :) Teoretycznie to bliźniacze auta (dlatego rozważam również tą drugą).

Teraz pytanie, ktoś jest w stanie powiedzieć czym się różnią i ewentualnie doradzić który dla 30 letniego faceta będzie lepszy? Oczywiście są to nowe modele, dlatego nie spodziewam się znaleźć tu nikogo, kto by przejechał już tymi samochodami 20, czy może nawet tylko z 10 tys.km.

Teraz coś zabawnego, w salonie Hyundaia usłyszałem, że KIA kupuje się pracownikom, Hyundaie sobie, a salonie KIA dokładnie odwrotne stwierdzenie. :)

Pozdrawiam

Data: 2012-07-08 07:53:17
Autor: J.F.
Koreańczyka chciałbym, ale są dwa...
Dnia Sun, 08 Jul 2012 01:52:42 +0200, Janusz Nowak napisał(a):
now± KIA Cee'd. :) Teoretycznie to bliĽniacze auta (dlatego rozważam również t± drug±).

Teraz pytanie, kto¶ jest w stanie powiedzieć czym się różni± i ewentualnie doradzić który dla 30 letniego faceta będzie lepszy?

wsiadz sobie do obu ... roznice beda minimalne i zapewne zauwazalne.
Inne kratki na nawiewach ? Nie, forma za droga :-)

Teraz co¶ zabawnego, w salonie Hyundaia usłyszałem, że KIA kupuje się pracownikom, Hyundaie sobie, a salonie KIA dokładnie odwrotne stwierdzenie. :)

Kryzys musi. normalnie to bym wolal sprzedac 5 aut dla pracownikow, niz
tylko jedno dla szefa :-)

A moze sie myle ? Moze wieksza prowizja jest za jedno wypasione auto dla
szefa niz za 5 golasow dla pracownikow ? :-)

Zreszta pracownicy nie musza golasami jezdzic :-)

J.

Data: 2012-07-08 08:01:24
Autor: scobowski
Koreańczyka chciałbym, ale są dwa.. .
Teraz coś zabawnego, w salonie Hyundaia usłyszałem, że KIA kupuje się
pracownikom, Hyundaie sobie, a salonie KIA dokładnie odwrotne
stwierdzenie. :)

Kryzys: byli na tym samym szkoleniu sprzedaĹĽowym ;)

Data: 2012-07-13 18:47:08
Autor: anacron
W dniu 2012-07-08 08:01, scobowski pisze:
[...]

Ja nic takiego nie słyszałem, znaczy się nie wszyscy na te szkolenia
jeĹĽdĹĽÄ…? :)

Data: 2012-07-08 08:50:39
Autor: Cavallino

Użytkownik "Janusz Nowak" <janusz.nowak@artbhp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jtai4b$dm4$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Nawet nie teoretycznie, to jest to samo auto z innymi blachami.
Więc bierze ten który tańszy lub bardziej Ci się podoba.
Z nowych mnie bardziej podoba siÄ™ Hultaj, z poprzedniej wersji Proceed. ;-)

Data: 2012-07-08 20:35:09
Autor: Jackare
Użytkownik "Janusz Nowak" <janusz.nowak@artbhp.pl> napisał w wiadomości news:jtai4b$dm4$1node1.news.atman.pl...
Witam,

Planuję zakupić auto, w końcu moje finanse pozwalają na to. Jako, że od dwóch lat jeżdżę i30 (będąc zadowolonym)

KIA to tańsza marka hyundaia. Odpowiedniki modelowe KIA mają przeważnei nieco gorszej jakości lub tańsze materiały wykończeniowe. Mają też skromniejszy design. Kwestia co się komu podoba.
W przypadku i30 vs cee'd mnie znacznie bardziej podobał mi się i30 w środku a cee'd z zewnątrz :)
--
Jackare

Data: 2012-07-09 13:06:49
Autor: czak norris
W dniu 2012-07-08 20:35, Jackare pisze:
W przypadku i30 vs cee'd mnie znacznie bardziej podobał mi się i30 w
środku a cee'd z zewnątrz :)

Dla mnie dyskusja przypomina trochę wybór między otwartym złamaniem lewej lub prawej nogi, ale co kto lubi ;)

IMHO i30 całkowicie dyskwalifikuje wstrętne niebieskie podświetlenie wyświetlaczy we wnętrzu, wyglądające jakby zostało wyciągnięte z zapasów magazynowych producentów taniego sprzętu audio rodem z Chin, nie wyobrażam sobie jak można z tym jeździć w nocy.

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)

Data: 2012-07-09 13:09:07
Autor: Rafał Grzelak
czak norris wrote:

> [...]

zapasów magazynowych producentów taniego sprzętu audio rodem z Chin,
nie wyobrażam sobie jak można z tym jeździć w nocy.

Ale w folcwagenach to juz nie bylo tandetne? :]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-07-09 23:08:20
Autor: czak norris
W dniu 2012-07-09 15:09, Rafał Grzelak pisze:
Ale w folcwagenach to juz nie bylo tandetne? :]

Oczywiście że było, aczkolwiek IMHO bardziej irytujący i "oczojebliwy" jest niebieski z Hyundaia.

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)

Data: 2012-07-13 18:28:52
Autor: anacron
W dniu 2012-07-09 23:08, czak norris pisze:
W dniu 2012-07-09 15:09, Rafał Grzelak pisze:
Ale w folcwagenach to juz nie bylo tandetne? :]

Oczywiście że było, aczkolwiek IMHO bardziej irytujący i "oczojebliwy"
jest niebieski z Hyundaia.

Nie przesadzasz? Dla mnie są identyczne (miałem Golfa przypominam).

Data: 2012-07-09 00:22:16
Autor: anacron
W dniu 2012-07-08 01:52, Janusz Nowak pisze:
Teraz pytanie, ktoś jest w stanie powiedzieć czym się różnią i
ewentualnie doradzić który dla 30 letniego faceta będzie lepszy?

Pomijając oczywiste różnice w wyglądzie wydaje mi się, że Ceed ma
minimalnie twardsze zawieszenie, a moĹĽe to kwestia foteli nie wiem.

Oczywiście są to nowe modele, dlatego nie spodziewam się znaleźć tu
nikogo, kto by przejechał już tymi samochodami 20, czy może nawet tylko
z 10 tys.km.

10kkm juĹĽ mam na koncie i30 II. :) Pytaj...

Data: 2012-07-13 18:02:51
Autor: Janusz Nowak
Koreańczyka chciałbym, ale są dwa.. .
Dnia Mon, 09 Jul 2012 00:22:16 +0200, anacron napisał(a):

10kkm już mam na koncie i30 II. :) Pytaj...

Jak się sprawuje klimatyzacja? Słyszałem, że niedomaga czasami.
Co powiesz o wspomaganiu? Niektóe opinie s± takie, że jest zbyt czułe.
Zakładam, że masz 6 biegów, możesz podielić się opini± o ich
zestopniowaniu? Obiło mi się o uszy, że ta 6 to taki nadbieg i wła¶ciwie
zbędna. Słyszałem także, że w nowych i30 bardzo często wł±czaj± się ¶wiatła
awaryjne podczas hamowania, prawda to? Niektórzy też narzekaj± na zbyt
miękkie zawieszenie. Na teraz to tyle.

Data: 2012-07-13 18:20:24
Autor: anacron
Koreańczyka chciałbym, ale s± dwa...
W dniu 2012-07-13 18:02, Janusz Nowak pisze:
Dnia Mon, 09 Jul 2012 00:22:16 +0200, anacron napisał(a):

10kkm już mam na koncie i30 II. :) Pytaj...

Jak się sprawuje klimatyzacja? Słyszałem, że niedomaga czasami.

Nie zauważyłem, a były ostatnio ładne temperatury.

Co powiesz o wspomaganiu? Niektóe opinie s± takie, że jest zbyt czułe.

Przy prędko¶ciach autostradowych może przydałoby się, aby kręciło się
ciut ciężej, ale raczej uważam, że wspomaganie jest jak najbardziej ok.

Zakładam, że masz 6 biegów, możesz podielić się opini± o ich
zestopniowaniu?

II bieg 1500 obrotów to I bieg 2500. III bieg 1500 obrotów to II 2500,
czyli analogicznie, ale dalej już inaczej IV bieg 2000 obrotów to III
1500 i do 6 tak samo (przy tej samej prędko¶ci różnica pomiędzy biegami
już tylko ~500 obrotów).

Obiło mi się o uszy, że ta 6 to taki nadbieg i wła¶ciwie zbędna.

Na VI biegu przy 2500 obrotów masz 120km/h, na trasie się przydaje ;)

Słyszałem także, że w nowych i30 bardzo często wł±czaj± się ¶wiatła
awaryjne podczas hamowania, prawda to?

Czy bardzo często nie wiem, mi wł±czyły się raz. Wł±czaj± się przy
ostrym hamowaniu, wył±czyć trzeba już je samemu.

Niektórzy też narzekaj± na zbyt miękkie zawieszenie.

Pocz±tkowo też mi się wydawało, że jest zbyt miękkie. Jednak jak się
przyzwyczaiłem stwierdzić muszę, że zawieszenie to największy atut nowej
i30. Jest taki zakręt który pokonuję kilka razy w tygodniu, Golfem V
generacji przy 90 już stawiało tył, KIA Ceed, tył zaczynało stawiać przy
105-110 km/h, t± i30 przejechałem przez niego przy 120km/h z wył±czona
kontrola trakcji i koła się nie u¶lizgnęły.

Data: 2012-07-13 18:32:53
Autor: Janusz Nowak
Dnia Fri, 13 Jul 2012 18:20:24 +0200, anacron napisał(a):

[...]

A ekomat przy jakiej prędko¶ci sugeruje wł±czenie IV?

[...]

Sk±d jeste¶? Istnieje możliwo¶ć przejadżki jako pasażer na odcinku kilku
kilometrów? W salonie niestety maj± testowe tylko 1.6.

Data: 2012-07-13 18:38:16
Autor: anacron
W dniu 2012-07-13 18:32, Janusz Nowak pisze:
A ekomat przy jakiej prędko¶ci sugeruje wł±czenie IV?

Nie wiem, wył±czyłem to EcoDriving po 5 min od odebrania samochodu.

Sk±d jeste¶? Istnieje możliwo¶ć przejadżki jako pasażer na odcinku kilku
kilometrów? W salonie niestety maj± testowe tylko 1.6.

Z Włocławka, ale raczej napisz sk±d Ty jeste¶, bo ja bywam w każdej
czę¶ci Polski. Na e-mail masz telefon.

Data: 2012-07-13 18:40:46
Autor: Janusz Nowak
Dnia Fri, 13 Jul 2012 18:38:16 +0200, anacron napisał(a):

Z Włocławka, ale raczej napisz sk±d Ty jeste¶, bo ja bywam w każdej
czę¶ci Polski. Na e-mail masz telefon.

Ja jestem teraz w Radziejowie u rodziny. W sumie to 60-70km, więc jakby¶
jeszcze odbierał telefony... :)

Data: 2012-07-09 02:58:53
Autor: anacron
[...]

To ja ci napisze ciekawostkę, w obydwu markach występuje silnik 1.4 CRDI
WGT 90KM z 6-cio biegowÄ… skrzynia biegĂłw. W serwisach obydwu marek
potwierdzajÄ…, ĹĽe mĂłwimy o tym samym silniku i teraz w katalogach
producenta czytamy:

ZuĹĽycie paliwa w trybie miejskim:
Hyundai: 5,3   KIA: 5,6

ZuĹĽycie palia w trybie pozamiejskim: 3,5 / 4,3
Hyundai: 3,5   KIA: 4,3

ZuĹĽycie paliwa w trybie mieszanym: 4,1 / 4,7
Hyundai: 4,1   KIA: 4,7

Moment obrotowy [Nm / obr./min.]

Hyundai: 220/1500-2750   KIA 220/1750-2750

Realnie w i30 wyglÄ…da to tak:

Zużycie paliwa na trasie przy prędkości rejsowej ~100km/h nocą -
4,4l/100km (w dzień 4,6-4,8)

Zużycie paliwa w mieście - 6,2-7,5 l/100km (podałem dwa skrajne wyniki
jakie uzyskałem)

Ĺšrednie zuĹĽycie paliwa z ponad 12000 km - 5,66 l/100km (tu wynik lekko
jest zawyżony bo przez jakiś czas jeździłem z uszkodzonym czujnikiem
ciśnienia barycznego. Myślę, że 5,2 jest realnym).

Badanie na hamowni podwoziowej pokazuje, ĹĽe maksymalny moment obrotowy
jest od ~1760 obrotĂłw do ~2655.

Najzabawniejsze jest to, ĹĽe w ofercie Hyundai podaje Ci ten maksymalny
moment obrotowy od 1500 i według prawników można by teoretycznie z
wykresem z hamowni iść po roku używania auta i zareklamować go jako
niezgodny z ofertÄ….

Data: 2012-07-09 07:13:12
Autor: 'Tom N'
Koreańczyka chciałbym, ale są dwa.. .
anacron w <news:jtdahc$ta3$1mx1.internetia.pl>:

silnik 1.4 CRDI WGT 90KM z 6-cio biegow± skrzynia biegów. [...]w katalogach
producenta czytamy:

Zużycie paliwa w trybie miejskim:
Hyundai: 5,3   KIA: 5,6

i30 - 5
ceed/sw/pro - 4,7/5,2/4,7

Zużycie palia w trybie pozamiejskim: 3,5 / 4,3
Hyundai: 3,5   KIA: 4,3

i30 - 4,1
ceed/sw/pro - 3,9/4,1/3,9

Zużycie paliwa w trybie mieszanym: 4,1 / 4,7
Hyundai: 4,1   KIA: 4,7

i30 - 4,4
ceed/sw/pro - 4,2/4,5/4,2

Moment obrotowy [Nm / obr./min.]

Hyundai: 220/1500-2750   KIA 220/1750-2750

i30 - 240/1900-2600
ceed - 230/1750-2500

masy własne:
i30 - 1291
ceed - 1419 do 1510

Najzabawniejsze jest to, że w ofercie Hyundai podaje Ci ten maksymalny
moment obrotowy od 1500 i według prawników można by teoretycznie z
wykresem z hamowni i¶ć po roku używania auta i zareklamować go jako
niezgodny z ofert±.

Do komendanta!

Znowu piszesz bajki, albo czytać nie potrafisz.

<http://hyundai.pl/systemUploadFiles/CModelMainSite/(3)_i30.pdf>
<http://www.kia.pl/~/media/PL/Forms/Brochure/PDF/Kia-ceed-cennik.pdf>

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-09 12:03:03
Autor: anacron
W dniu 2012-07-09 07:13, 'Tom N' pisze:
<http://hyundai.pl/systemUploadFiles/CModelMainSite/(3)_i30.pdf>
<http://www.kia.pl/~/media/PL/Forms/Brochure/PDF/Kia-ceed-cennik.pdf>

To ja powtórzę: 1,4 CRDI WGT 90KM. Widzisz w linku od KIA ten silnik w
broszurce na któr± się powołujesz palancie i podważasz to co piszę?

Data: 2012-07-09 14:03:54
Autor: 'Tom N'
anacron w <news:jteadn$12g$1mx1.internetia.pl>:

[...]

Ty pokaż wszystkim i30 II generacji z silnikiem 1.4 CRDI 6MT 90KM

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-13 17:58:20
Autor: Janusz Nowak
Dnia Mon, 9 Jul 2012 14:03:54 +0200, 'Tom N' napisał(a):

[...]

A po co ma pokazywać, skoro objerzeć można chyba w każdym salonie. W tych
linkach które podałe¶ faktycznie nie ma Ceed'a z takim silnikiem, za to w
broszurze wziętej z salonu jest i dane s± takie, jak podał anacron. Możesz
nie za¶miecać w±tku swoim infantymnym czepialstwem?

Data: 2012-07-13 18:24:14
Autor: anacron
W dniu 2012-07-13 17:58, Janusz Nowak pisze:
Możesz nie za¶miecać w±tku swoim infantymnym czepialstwem?

Uważaj, bo zaczn± czepiać się Ciebie, jak czepiaj± mnie. Ot kilka
trolli, którymi nie warto się przejmować. (Nycz, Ma¶l±g i jeszcze 3
pomniejszych).

Data: 2012-07-13 18:35:42
Autor: Janusz Nowak
Dnia Fri, 13 Jul 2012 18:24:14 +0200, anacron napisał(a):

[...]

Skoro nie warto się przejmować, to na co mam uważać? Przejrzałem grupę dzi¶
i zauważyłem, że szukaj± guza w całym. Nie oni pierwsi i nie oni ostatni
maj± problem ze s±b±, więc wybacz, ale nie będę uważał. Szkoda tylko, że ta
grupa o której wspomniałe¶ za¶mieca praktycznie każdy w±tek tu swoimi
przykrymi i zazwyczaj nie na temat wypowiedziami.

Data: 2012-07-13 23:29:43
Autor: jerzu
Koreańczyka chciałbym, ale s± dwa...
On Fri, 13 Jul 2012 18:35:42 +0200, Janusz Nowak
<janusz.nowak@artbhp.pl> wrote:

Skoro nie warto się przejmować, to na co mam uważać?

Poszukaj w archiwum Motylińskiego, może trochę Ci się roizja¶ni.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-14 00:09:00
Autor: Janusz Nowak
Dnia Fri, 13 Jul 2012 23:29:43 +0200, jerzu napisał(a):

Skoro nie warto się przejmować, to na co mam uważać?
Poszukaj w archiwum Motylińskiego, może trochę Ci się roizja¶ni.

Rozja¶niło mi się. Poznałem Tomka osobi¶cie. Tak jete¶my już na "ty", bo
wła¶nie wróciłem z Włocławka. Pozwolił nawet poprowadzić swój samochód,
abym sam mógł się przeknać, jak jeĽdzi się i30 z 1.4 w dieslu. Przy okazji
naprawił mi CB Radio (za darmo), bo jak się okazało co¶ tam z modulacj± nie
było fajnie cicha czy co¶. Teraz jak wracałem, to się już nie musiałem
pytać po 2,3 razy, jak zapytałem od razu kto¶ odpowiedział, więc różnica
jest kolosalna. Krótko mówi±c go¶c ma wiedzę z zakresu elektroniki, jest
miły, komunikatywny i uczynny (bezinteresowanie). A i zajbi¶cie potrafi
jeĽdzić samochodem. Po tym co mi pokazał ja już będę mówił,że "potrafię
obsługiwać samochód", a nie "potrafię jeĽdzić".

Teraz pytanie, kto¶ z Was tych czepiaj±cych się zna go osbi¶cie? Bo po
dzisiejszym dniu wydaje mi się, że sobie zrobili¶cie polowanie na
czarownice albo co¶ takiego. Przy okazji, podj±łem decyzję kupię i30 z 1.4 CRDI. Fajne autko.

Data: 2012-07-14 13:13:35
Autor: anacron
W dniu 2012-07-14 00:09, Janusz Nowak pisze:
Przy okazji, podj±łem decyzję kupię i30 z 1.4 CRDI. Fajne autko.

O-o, a jednak... Zadowolenia. :)

Data: 2012-07-14 18:26:17
Autor: P.B.
On Sat, 14 Jul 2012 00:09:00 +0200, Janusz Nowak <janusz.nowak@artbhp.pl> wrote:
> Poszukaj w archiwum Motylińskiego, może trochę Ci się roizjaśni.

Rozjaśniło mi się. Poznałem Tomka osobiście. Tak jeteśmy już na
"ty", bo

Tylko uważajcie Motyliński, żeby wam się tożsamości nie pomyliły. Bo znowu będziesz musiał wszytkim wciskać, że na jednym ip pół Włocławka stoi.

Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2012-07-14 07:51:48
Autor: 'Tom N'
Janusz Nowak w <news:kbi3gm88umw3$.6q5zdpvb7m7d.dlg40tude.net>:

Dnia Mon, 9 Jul 2012 14:03:54 +0200, 'Tom N' napisał(a):
za to w broszurze wziętej z salonu jest i dane s± takie, jak podał anacron.

Dla przypomnienia:

Motyliński napisał:
[...]

Pokazałem dwa katalogi, w których stoi:
"Informacje podane w katalogu nie stanowi± oferty w rozumieniu art.66
Kodeksu Cywilnego."

"Cennik nie stanowi oferty w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego"

Teraz zastanów się kto ¶mieci i bajki opowiada...

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-14 12:43:05
Autor: anacron

Motyliński napisał:
[...]

Ale ja mam ofertę ¶mieciu imienn± na leassing, w której podane s± te
dane techniczne. Ofertę, rozumiesz ¶mieciu jebany? Spierdalaj.

Teraz czytaj jeszcze raz:

[...]

Ofercie! Nie broszurze. Czytanie ze zrozumieniem nie boli, no chyba, że
się jest Nyczem.

Data: 2012-07-14 12:46:38
Autor: anacron

Motyliński napisał:
[...]

Precyzuj±c - bo zaraz kolejnego słowa nie zrozumiesz, w ofercie, któr±
dostałem od salonu na samochód, zanim go kupiłem i która była podstaw±
do załatwienia leasingu i według warunków z której zakupiłem auta.

Data: 2012-07-14 17:42:54
Autor: 'Tom N'
anacron w <news:jtrird$abp$2mx1.internetia.pl>:

Precyzuj±c - bo zaraz kolejnego słowa nie zrozumiesz, w ofercie, któr±
dostałem od salonu na samochód, zanim go kupiłem i która była podstaw±
do załatwienia leasingu i według warunków z której zakupiłem auta.

I znowu bajki -- albo leasing, albo kupiłe¶, a tych i30 to masz więcej niż
jedno.

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-07-16 16:42:23
Autor: anacron
W dniu 2012-07-14 17:42, 'Tom N' pisze:
I znowu bajki -- albo leasing, albo kupiłe¶, a tych i30 to masz więcej niż
jedno.

Leasing, kredyt jeden pies, je¶li tak Cię to ciekawi to leasing. :)

Data: 2012-07-18 20:32:17
Autor: Cavallino
Koreańczyka chciałbym, ale s± dwa...

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ju19de$8h4$1@mx1.internetia.pl...
W dniu 2012-07-14 17:42, 'Tom N' pisze:
I znowu bajki -- albo leasing, albo kupiłe¶, a tych i30 to masz więcej niż
jedno.

Leasing, kredyt jeden pies, je¶li tak Cię to ciekawi to leasing. :)

Dostałe¶ ofertę od leasingodawcy?
Bo dla salonu nie jeste¶ stron±.....

Data: 2012-07-14 14:30:00
Autor: J.F.
Dnia Sat, 14 Jul 2012 12:43:05 +0200, anacron napisał(a):
[...]

"[...] Takie samo domniemanie przyjmuje się, gdy
towar odpowiada oczekiwaniom dotycz±cym towaru tego rodzaju, opartym na
składanych publicznie zapewnieniach sprzedawcy, producenta lub jego
przedstawiciela; w szczególno¶ci uwzględnia się zapewnienia, wyrażone w
oznakowaniu towaru lub reklamie, odnosz±ce się do wła¶ciwo¶ci towaru, w tym
także terminu, w jakim towar ma je zachować.
4. Na równi z zapewnieniem producenta traktuje się zapewnienie osoby, która
wprowadza towar konsumpcyjny do obrotu krajowego w zakresie działalno¶ci
swojego przedsiębiorstwa, oraz osoby, która podaje się za producenta przez
umieszczenie na towarze swojej nazwy, znaku towarowego lub innego
oznaczenia odróżniaj±cego."

J.

Data: 2012-07-09 07:20:28
Autor: Cavallino

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Badanie na hamowni podwoziowej pokazuje, ĹĽe maksymalny moment obrotowy
jest od ~1760 obrotĂłw do ~2655.

Najzabawniejsze jest to, ĹĽe w ofercie Hyundai podaje Ci ten maksymalny
moment obrotowy od 1500

LOL !!!!
A jeszcze niedawno upierałeś się jak to fajnie auto ciągnie od 1500....
Nie mówiłem, że to brandzlowanie się instrukcją, a nie realne odczucia?

Data: 2012-07-09 12:07:22
Autor: anacron
W dniu 2012-07-09 07:20, Cavallino pisze:

[...]

Ale w tym zdania nie zmieniam, od 1500 fajnie jeĹşdzi juĹĽ, na tyle
fajnie, że jak ruszasz ze świateł i przełączasz biegi tak, aby na
wyższym od 1500 właśnie startował to i tak nie możesz w pełni
przyspieszenia wykorzystać, bo auta przed Tobą Cię spowalniają. Mam
jeszcze jedno odczucie (nie mierzyłem), ale moim zdaniem z dołu lepiej
siÄ™ zbiera 1,4 od 1,6 w i30.

Data: 2012-07-09 18:26:38
Autor: Cavallino

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jtealq$1ur$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Nie spodziewałem się niczego innego, Twój upór jest powszechnie znany.
Kapeluszowanie rĂłwnieĹĽ.

Data: 2012-07-14 00:15:26
Autor: Janusz Nowak
Koreańczyka chciałbym, ale s± dwa...
Dnia Mon, 9 Jul 2012 18:26:38 +0200, Cavallino napisał(a):

LOL !!!!
A jeszcze niedawno upierałe¶ się jak to fajnie auto ci±gnie od 1500....
Nie mówiłem, że to brandzlowanie się instrukcj±, a nie realne odczucia?

Ale w tym zdania nie zmieniam,

Nie spodziewałem się niczego innego, Twój upór jest powszechnie znany.
Kapeluszowanie również.

Mogę potwierdzić, oczywi¶cie można dyskutować nad znaczeniem słowa fajnie,
ale ja Ci mówię - od 1500 obrotów przyspiesza zadowalaj±co co codziennych
zmagań na pole position przy ¶wiatłach.

Data: 2012-07-18 20:30:57
Autor: Cavallino
Koreańczyka chciałbym, ale s± dwa...

Użytkownik "Janusz Nowak" <janusz.nowak@artbhp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1w9dsd39l4su.evctkgpmqvf3.dlg@40tude.net...
[...]

To jak nazwiesz przyspieszanie od 2-2,5 tys?

Data: 2012-07-09 15:04:49
Autor: Chris
Koreańczyka chciałbym, ale są dwa...
Janusz Nowak nabazgrał(a):

[...]

Ja długo się wachałem między i30 a Ceed i padło na Ceeda .. (starsza wersja a nie najnowsza), w i30 totanie nia pasuje mi deska + niebieskie podświetlanie ale to jak zawsze kwesja gustu.
Co do różnic to zawsze H.. miał mocniejsze silniki niż KIA ten sam silnik ale parę kucy więcej.

Patrząc na ceny obu modeli wybrał bym zupełnie inny model lub markę, za ponad 70k można już mieć Sportage.

Przy okazji pytranie, co kupić Sportage czy Optima ... :)

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Koreańczyka chciałbym, ale są dwa...