Korea艅czyka chcia艂bym, ale s膮 dwa...

Data: 2012-07-08 20:35:09
Autor: Jackare
Korea艅czyka chcia艂bym, ale s膮 dwa...
U偶ytkownik "Janusz Nowak" <janusz.nowak@artbhp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jtai4b$dm4$1node1.news.atman.pl...
Witam,

Planuj臋 zakupi膰 auto, w ko艅cu moje finanse pozwalaj膮 na to. Jako, 偶e od dw贸ch lat je偶d偶臋 i30 (b臋d膮c zadowolonym)

KIA to ta艅sza marka hyundaia. Odpowiedniki modelowe KIA maj膮 przewa偶nei nieco gorszej jako艣ci lub ta艅sze materia艂y wyko艅czeniowe. Maj膮 te偶 skromniejszy design. Kwestia co si臋 komu podoba.
W przypadku i30 vs cee'd mnie znacznie bardziej podoba艂 mi si臋 i30 w 艣rodku a cee'd z zewn膮trz :)
--
Jackare

Data: 2012-07-09 13:06:49
Autor: czak norris
W dniu 2012-07-08 20:35, Jackare pisze:
W przypadku i30 vs cee'd mnie znacznie bardziej podoba艂 mi si臋 i30 w
艣rodku a cee'd z zewn膮trz :)

Dla mnie dyskusja przypomina troch臋 wyb贸r mi臋dzy otwartym z艂amaniem lewej lub prawej nogi, ale co kto lubi ;)

IMHO i30 ca艂kowicie dyskwalifikuje wstr臋tne niebieskie pod艣wietlenie wy艣wietlaczy we wn臋trzu, wygl膮daj膮ce jakby zosta艂o wyci膮gni臋te z zapas贸w magazynowych producent贸w taniego sprz臋tu audio rodem z Chin, nie wyobra偶am sobie jak mo偶na z tym je藕dzi膰 w nocy.

--
pozdrawiam,
z p贸艂obrotu ;)

Data: 2012-07-09 13:09:07
Autor: Rafa艂 Grzelak
czak norris wrote:

> [...]

zapas贸w magazynowych producent贸w taniego sprz臋tu audio rodem z Chin,
nie wyobra偶am sobie jak mo偶na z tym je藕dzi膰 w nocy.

Ale w folcwagenach to juz nie bylo tandetne? :]

--
Pozdrawiam, Rafa艂.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-07-09 23:08:20
Autor: czak norris
W dniu 2012-07-09 15:09, Rafa艂 Grzelak pisze:
Ale w folcwagenach to juz nie bylo tandetne? :]

Oczywi艣cie 偶e by艂o, aczkolwiek IMHO bardziej irytuj膮cy i "oczojebliwy" jest niebieski z Hyundaia.

--
pozdrawiam,
z p贸艂obrotu ;)

Data: 2012-07-13 18:28:52
Autor: anacron
W dniu 2012-07-09 23:08, czak norris pisze:
W dniu 2012-07-09 15:09, Rafa艂 Grzelak pisze:
Ale w folcwagenach to juz nie bylo tandetne? :]

Oczywi艣cie 偶e by艂o, aczkolwiek IMHO bardziej irytuj膮cy i "oczojebliwy"
jest niebieski z Hyundaia.

Nie przesadzasz? Dla mnie s膮 identyczne (mia艂em Golfa przypominam).

Korea艅czyka chcia艂bym, ale s膮 dwa...