Koreańczyka chciałbym, ale są dwa...

Data: 2012-07-09 15:04:49
Autor: Chris
Koreańczyka chciałbym, ale są dwa...
Janusz Nowak nabazgrał(a):

Witam,
Planuję zakupić auto, w końcu moje finanse pozwalają na to. Jako, że od dwóch lat jeżdżę i30 (będąc zadowolonym) i w związku z pojawieniem się II generacji tego modelu pomyślałem, że swoje pieniądze zainwestuję właśnie w samochód tego koncernu. Niestety dla siebie, zobaczyłem także nową KIA Cee'd. :) Teoretycznie to bliźniacze auta (dlatego rozważam również tą drugą).

Ja długo się wachałem między i30 a Ceed i padło na Ceeda .. (starsza wersja a nie najnowsza), w i30 totanie nia pasuje mi deska + niebieskie podświetlanie ale to jak zawsze kwesja gustu.
Co do różnic to zawsze H.. miał mocniejsze silniki niż KIA ten sam silnik ale parę kucy więcej.

Patrząc na ceny obu modeli wybrał bym zupełnie inny model lub markę, za ponad 70k można już mieć Sportage.

Przy okazji pytranie, co kupić Sportage czy Optima ... :)

Koreańczyka chciałbym, ale są dwa...