Korek, ale dlaczego?

Data: 2016-07-04 10:01:00
Autor: Budzik
Korek, ale dlaczego?
Użytkownik twistedme twistedme@o2.pl ...

2 pasy w jedną stronę, 2 pasy w drugą, oddzielone barierkami i pasem zieleni.

Zator po horyzont, myślę sobie - wypadek, no trudno, poturlamy się pewnie kilka km. Przypuszczenia o wypadku potwierdza policja przeciskająca się w tamtym kierunku.

Jakież było moje zdziwienie, gdy po dojechaniu do miejsca gdzie była ta kolizja okazało się, że miała ona miejsce na nitce w przeciwnym kierunku, od tego miejsca momentalnie zator zniknął i mogłem jechać od razu normalnie 120km/h.

Wygląda to tak jakby ludzie mijający tą stłuczkę zwalniali do ok 20km/h przejeżdżając obok i ruszali z kopyta po minięciu tego zdarzenia.

Przypominam, że wypadek był na nitce w kierunku północnym i nie powinien mieć ŻADNEGO wpływu na drogę w kierunku południowym, no ale miał. Ktoś zna powód czemu się tak dzieje? Jedyne co mi przychodzi do głowy, to, że ludzie zwalniają i oglądają skutki, no ale kurde prawie każdy? Bez przesady. Może jest jakaś przyczyna, której sobie nie uświadamiam. Wie ktoś czemu ludzie się tak zachowują?

Norma. Powinni stawiac ekrany rozkładane miedzy pasami zeby ludzie sobie nie ogladali.

Korek, ale dlaczego?