Korek na A4

Data: 2019-06-24 12:19:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
Korek na A4
Hello Bolko,

Sunday, June 23, 2019, 11:00:35 PM, you wrote:

Wracałem dzisiaj z Tarnowa do Krakowa.
Ruch był duży ale dało się jechać 120+km/h.
W pewnym momencie musiałem się zatrzymać.
Potem jechałem bardzo powoli aż zobaczylem samochód policyjny na światłach i kilku panów którzy POZA pasem ruchu pod ogrodzeniem stali.

Od tego momentu znowu mogłem spokojnie jechać.

I jeszcze raz przez całą trasę nic pasa ruchu nie blokowało.

Normalka. Ludzie nie rozumieją, że zwalnianie na drodze o dużym
natężeniu ruchu odbija się korkiem kilka kilometrów za nimi. Przy
każdym przejeździe przez Warszawę nie mogę się nadziwić stojącej S8.
Nie ma świateł, żadnej kolizji a kilka kilometrów trasy po prostu stoi
zamiast jechać. Niemal zawsze w ciągu dnia.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2019-06-24 12:29:24
Autor: J.F.
Korek na A4
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9677586289$20190624121930@squadack.com...
[...]

A moze jednak sa swiatla ... ale poza zjadami. A korki z nich wylewaja sie juz na S8.

Dodaj jeszcze zwolennikow jazdy na suwak, co mysla, ze trzeba jechac lewym, a potem powinni zostac wpuszczeni na prawy, i cala S-ka stoi :-)

J.

Data: 2019-06-24 12:40:16
Autor: RoMan Mandziejewicz
Korek na A4
Hello J.F.,

Monday, June 24, 2019, 12:29:24 PM, you wrote:

[...]

Jasne, na wszystkie pierdziesiąt pasów. Jakoś nie widzę rozpaczliwie
szukających zjazdu na prawy pas, jak to się dzieje powszechnie w
Katowicach.

Dodaj jeszcze zwolennikow jazdy na suwak, co mysla, ze trzeba jechac lewym, a potem powinni zostac wpuszczeni na prawy, i cala S-ka stoi :-)

Myślisz, że pusty pas skróci korek? Jazda na suwak ma być jazdą a nie
zatrzymywaniem się. Do tego wystarczy zachowanie minimum rozsądnego
odstępu i po prostu jazda. A nie do zwężenia start-stop a za zwężenie
nagle rura.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2019-06-24 12:00:07
Autor: Budzik
Korek na A4
Użytkownik RoMan Mandziejewicz roman@pik-net.pl.invalid ...

[...]

Niestety spora grupa kierowców myli PLYNNY ruch z woda spłukiwana w kiblu...

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2019-06-24 13:11:41
Autor: J.F.
Korek na A4
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8654770395$20190624124018@squadack.com...
[...]

A co zrobisz, jak cie korek zaskoczy i sie okaze, ze przegapiles koniec kolejki ?
Ustawisz sie na drugim od prawej ... a kolejni na trzecim od prawej, czwartym ...

Jakoś nie widzę rozpaczliwie
szukających zjazdu na prawy pas, jak to się dzieje powszechnie w
Katowicach.

Bo ponoc w Warszawie kultura panuje i wpuszczaja :-P

Dodaj jeszcze zwolennikow jazdy na suwak, co mysla, ze trzeba jechac
lewym, a potem powinni zostac wpuszczeni na prawy, i cala S-ka stoi
:-)

[...]

Zatrzymywania nie unikniesz, jesli gdzies tam dalej sa swiatla czy inne ograniczenie przepustowosci, a dojezdza za duzo.
Wiec bedzie korek do zjazdu na jednym pasie, dwoch ... moze i trzech.
I beda stali ci, co nie chca zjezdzac, a jakby jeden pas byl wolny, to by nie musieli stac.

Ba - na tym drugim od prawej pasie beda stali ci co chca jechac prosto, ale ich przyblokowano, wiec teraz chca na lewy, a tu nie ma sie jak wcisnac.
W koncu ktos kulturalnie przyhamuje i wpusci ... a za nim korek :-P

Troche zmieniaja te nowe wezly, gdzie zjechac w prawo trzeba 2 km wczesniej ... ale to tylko 2 km bufora, mozna zapchac  :-)

J.

Korek na A4