Korekta PIT-36 - jak uzasadnić przyczynę korekty?

Data: 2013-03-05 14:55:09
Autor: Slawek Kotynski
Korekta PIT-36 - jak uzasadnić przyczynę korekty?
A mógłby mnie ktoś na marginesie tego wątku oświecić,
po co w ogóle korektę zaopatrywać w jakieś dodatkowe wyjaśnienia?

--
Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

Data: 2013-03-05 11:59:04
Autor: witek
Slawek Kotynski wrote:
A mógłby mnie ktoś na marginesie tego wątku oświecić,
po co w ogóle korektę zaopatrywać w jakieś dodatkowe wyjaśnienia?

zeby urzednik nie musial zgadywac co ma jeszcze raz sprawdzic zamiast całości.

Data: 2013-03-05 17:26:01
Autor: cef
Slawek Kotynski wrote:

A mógłby mnie ktoś na marginesie tego wątku oświecić,
po co w ogóle korektę zaopatrywać w jakieś dodatkowe wyjaśnienia?

Nie dodatkowe, tylko wymagane - art 81par 2 ordynacji

Korekta PIT-36 - jak uzasadnić przyczynę korekty?