Korekta PIT-36 wysłanego za pomocą e-deklaracji

Data: 2011-01-22 04:19:53
Autor: Fenix
Korekta PIT-36 wysłanego za pomocą e-deklaracji
Wysłałem PIT-36 za pomocą e-deklaracji.
Okazało się, że pomyłkowo zaokrągliłem przychody do pełnych złotych.
Za pomocą e-deklaracji udało mi się już wysłać korektę. Kiedy
zaznaczyłem w formularzu, że to ma być korekta, to pojawiło się pole w
którym wpisałem wyjaśnienie przyczyny korekty. Więc to wyjaśnienie
również zostało wysłane za pomocą e-deklaracji.

Czy oprócz tego powinienem jeszcze osobno wysłać pocztą pismo
wyjaśniające przyczynę korekty?

Korekta PIT-36 wysłanego za pomocą e-deklaracji