Korekta PIT-36L za 2007 - jak wyliczyć odsetki

Data: 2009-04-30 12:24:43
Autor: Maciej Dobrzanski
Korekta PIT-36L za 2007 - jak wyliczyć odsetki
Witam,

Odkryłem w rachunkach z 2007 kilka błędów, które zmniejszyły nadpłatę zaliczek. Chciałem wysłać korektę PIT-36L/PIT-B, natomiast zupełnie nie wiem jak policzyć odsetki. Dla zobrazowania sytuacja jest taka:

wrzesień   wpłacone: 800   należne: 500
październik  wpłacone: 500  należne: 520
listopad  wpłacone: 1000  należne: 530*2

Wynika z tego, że przez rok 2007 miałem solidną nadpłatę z września, pomimo teraz wyliczonej niedopłaty w październiku i listopadzie.

W sierpniu 2008 US zwrócił kwotę wykazaną w PIT-36L. Jak w tej sytuacji zwrócić niesłusznie naliczone paredziesiąt złotych zwrotu? Odsetki liczyć od dnia złożenia zeznania? Od daty zwrotu? Czy coś jeszcze bardziej skomplikowanego?

Maciek

Data: 2009-04-30 12:25:12
Autor: asuszek
Korekta PIT-36L za 2007 - jak wyliczyć odsetki

Odsetki liczyć od
dnia złożenia zeznania? Od daty zwrotu? Czy coś jeszcze bardziej
skomplikowanego?

Z tego co sie orientuje to od dnia wpływu na twój rachunek bankowy
czyli od daty zwrotu.

Korekta PIT-36L za 2007 - jak wyliczyć odsetki