Korekta PIT (ulgi)

Data: 2011-04-06 16:54:35
Autor: radekp@konto.pl
Korekta PIT (ulgi)
Takie mam asekuracyjne pytanie -- jeżeli nie będę mógł obliczyć należnych ulg,
to mogę potem złożyć korektę deklaracji?

PIT (numerek deklaracji) pozostanie ten sam.

Data: 2011-04-06 11:00:46
Autor: witek
Korekta PIT (ulgi)
On 4/6/2011 9:54 AM, radekp@konto.pl wrote:
Takie mam asekuracyjne pytanie -- jeżeli nie będę mógł obliczyć należnych ulg,
to mogę potem złożyć korektę deklaracji?

PIT (numerek deklaracji) pozostanie ten sam.

tak

Data: 2011-04-06 18:10:08
Autor: radekp@konto.pl
Korekta PIT (ulgi)
Wed, 06 Apr 2011 11:00:46 -0500, w <ini2pm$i91$3@inews.gazeta.pl>, witek
<witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(-a):

> [...]
> to mogę potem złożyć korektę deklaracji?
>
> PIT (numerek deklaracji) pozostanie ten sam.

Dzieki. Jeszcze dopytam -- ograniczenia dotyczą zmiany formy rozliczenia (z
samodzielniej na wspólną i odwrotnie, tj. małżonków oraz samotnie wych.
dzieci)?

Data: 2011-04-06 19:49:07
Autor: witek
Korekta PIT (ulgi)
On 4/6/2011 11:10 AM, radekp@konto.pl wrote:
[...]

wspólną forme możesz wybrać tylko w ustawowym terminie.
jeśli tego nie zrobiłeś od razu, to potem zmienic się nie da.

Cos wiecej gdzies sie tu w ubieglym roku przebijało też, że US próbuja rozwalac wspólne zeznanie na pojedncze jak sie robi korekte, ale juz nie pamietam o co chodziło.

Data: 2011-04-07 10:01:07
Autor: tomek
Korekta PIT (ulgi)
Dnia 2011-04-06, o godz. 19:49:07
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):

Cos wiecej gdzies sie tu w ubieglym roku przebijało też, że US
próbuja rozwalac wspólne zeznanie na pojedncze jak sie robi korekte,
ale juz nie pamietam o co chodziło.

Raczej o nic, to jest termin materialnoprawny i US nic tu nie może zrobić jeśli się dokonało wyboru w terminie.

Tomek

Data: 2011-04-06 17:14:18
Autor: radekp@konto.pl
Korekta PIT (ulgi)
Wed, 06 Apr 2011 16:54:35 +0200, w
<mivop6tfpdalkch7581bc3gti0e74uu4ou@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

Takie mam asekuracyjne pytanie -- jeżeli nie będę mógł obliczyć należnych ulg,
to mogę potem złożyć korektę deklaracji?
PIT (numerek deklaracji) pozostanie ten sam.

Ach, dodam jeszcze co będzie z ew. nadpłatą na org. poż. publ?

Data: 2011-04-06 11:01:08
Autor: witek
Korekta PIT (ulgi)
<radekp@konto.pl>  napisał(-a):

[...]