Korekta! Przepraszam!

Data: 2010-12-08 12:14:11
Autor: rAzor
Korekta! Przepraszam!
Biję się we własne piersi - napisałem, że Rosja jest jak baron Rotschild w łownienie ten krill. A kysz! Nieprawda - od 1994 roku ZSRR/Rosja praktycznie nie poławnia krill - góra 1000 pudów rocznie.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kryl_antarktyczny
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 12:16:54
Autor: D. J. MC Donald Musk
Korekta! Przepraszam!

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idnpa2$75a$1news.onet.pl...
[...]

ale to i tak dobrze...
rosja za przesyl ropy naszymi rurociagami zaplaci krylem w barterze. W ten sposob obnizymy koszty funkcjonowania prezydenckiej siedziby.
A wlasciwie siedzib bo sa aktualnie 3 w Warszawie no i kilka w "terenie"

Korekta! Przepraszam!