Korekta VZM-odliczenie Vat za materia³y

Data: 2009-09-09 22:19:01
Autor: egon
Korekta VZM-odliczenie Vat za materia³y
Witam,

Mam do korekty formularz VZM (odliczenie Vat za materia³y budowlane). Nie wiem czy dobrze zrozumia³em, ¿e trzeba dodaæ brakuj±ce pozycjê do formularza, natomiast to, co by³o lub nawet jesli ¼le, to zostawiæ. Skre¶lone bêdzie na formularzu. Jak Wy to robili¶cie (musieli¶cie robic) i czy po takiej korekcie czekali¶cie d³ugo na pieni±dze? Zastanawia mnie, jak ma wygl±daæ w tabelce numeracja pozycji z faktury, czy mam dodac po przecinku do tych, które ju¿ s±, np by³o 1-5, a teraz mam 1-5, 6, czy mogê napisaæ poprostu 1-6? Czasem tych pozycji nazbiera siê wiêcej i nie mieszcz± siê, wiec nie wiem czy mogê na jeden nr faktury rozpisaæ na dwa rzêdy komórek lw tabeli.(?) Proszê o pomoc.

Z góry dziêkujê za pomoc!

Korekta VZM-odliczenie Vat za materia³y