Korekta ZUS

Data: 2009-11-18 17:24:09
Autor: Maciek
Korekta ZUS
Witam

Prowadzę działalność gospodarczą i poszedłem sobie pewnego pięknego dnia na chorobowe (a co!). Zwolnienie miałem we wrześniu, jednak decyzja o wypłacie zasiłku zapadła dopiero w październiku, więc składki za wrzesień zapłaciłem w pełnej wysokości i tak też zaksięgowałem (np. składkę na Fundusz Pracy). Następnie złożyłem do ZUS DRA z podstawą proporcjonalnie obniżoną i płacąc składki za październik obniżyłem je o dokonaną wcześniej nadpłatę.
Czy w księgowości też to powinienem jakoś skorygować, czy liczą się kwoty faktycznie zapłacone w określonym miesiącu?

Maciek

Data: 2009-12-07 13:02:59
Autor: Piotr Sobkowiak
Korekta ZUS
[...]