Korekta błędnej e-deklaracji VAT7

Data: 2014-04-23 11:53:32
Autor: radekp@konto.pl
Korekta błędnej e-deklaracji VAT7
Wysyłałem właśnie błędnie wypełnioną e-deklarację VAT-7 za 03/2014.
Próbowałem to skorygować (używam Małej Księgowości Rzeczypospolitej), ale
zapomniałem zaznaczyć pole korekty i program wysłał drugą e-deklarację VAT-7
(już tą poprawną) i wygenerował kolejne UPO.

Jak to teraz odkręcić? Zrobić dwie korekty (do pierwszej błędnie korekta to
poprawna deklaracja + ORD-ZU z opisem, a co zrobić z drugą deklaracją)?

Korekta błędnej e-deklaracji VAT7