Korekty PIT-37 zalata ubiegłe

Data: 2009-04-03 22:30:05
Autor: Dominika
Korekty PIT-37 zalata ubiegłe
Witam,

znajoma od połowy 2002 roku ma rentę i I grupę inwalidzką, teraz to sie
chyba nazywa całkowita niezdolność do pracy.
Dotychczas rozliczała się za pomoca ZUSu, tzn. nie składała PITa. No i przez
to sporo traciła, bo nie odliczała sobie tego co może (leków, rehabilitacji
itd).
Sytuacje materialną ma nie do pozazdroszczenia, więc chciałabym jej pomóc. W
tym roku - w rozliczeniu za 2008 roku - już sobie odliczy co może.

Moje pytanie jest takie: czy jest szansa, żeby zlożyć jeszcze jakąś korektę
do PITów za poprzednie lata?
Znalazłam informację, że w 2009 roku można złożyć korektę nawet za 2003 rok
i lata późniejsze. Takiej sytuacji tez to dotyczy? Jeśli tak, to czas na
złożenie korekty za 2003 roku mamy do 30 kwietnia 2009, czy do końca 2009?

Pozdrawiam
Dominika

Korekty PIT-37 zalata ubiegłe