Korekty czas zacz±æ

Data: 2011-11-21 12:51:11
Autor: oyster
Korekty czas zacz±æ
U¿ytkownik - pulsar napisa³:
http://www.tvn24.pl/-1,1725057,0,1,czas-najwyzszy-na-korekte-kapitalizmu,wiadomosc.html

"Wed³ug Palikota, Id± trudne czasy, rz±d nie ma pomys³u na Polskê, wiêc
opozycja musi wszystko wzi±æ na swoje bary i rz±dziæ i byæ opozycj±
jednocze¶nie."

Im siê najwyra¼niej chce co¶ robiæ dla kraju...

pulsar

Palikotek cierpi na rozdwojenie ja¼ni, megalomaniê i paranojê. Powinien niezw³ocznie udaæ siê po poradê do psychiatry.

Data: 2011-11-21 12:12:18
Autor:
Korekty czas zacz±æ
oyster <lewusy@na.koBym.pl> napisa³(a):
> [...]

Palikotek cierpi na rozdwojenie ja¼ni, megalomaniê i paranojê. Powinien niezw³ocznie udaæ siê po poradê do psychiatry.

O Palikota nie martw siê, to cwaniaczek. Doradza mu Tymochowicz,a  ten wie jak
zrobiæ z innych balona. Z ciebie zreszt± ju¿ zrobi³.

Data: 2011-11-21 16:43:52
Autor: Kubus Puchatek
Korekty czas zacz±æ
Dnia Mon, 21 Nov 2011 12:51:11 +0100, oyster napisa³(a):

Polecisz mu swego?

--
Wys³any 2011-11-21 16:43:43.

Korekty czas zacz±æ