Korespondent TVP w Berlinie na wykładzie w Szczecinie: Niemiecki neonazizm ma się świetnie

Data: 2018-01-30 18:31:15
Autor: A. Filip
Korespondent TVP w Berlinie na wykładzie w Szczecinie: Niemiecki neonazizm ma się świetnie
http://radioszczecin.pl/1,366204,cezary-gmyz-w-szczecinie-niemcy-maja-realny-prob&s=1&si=1&sp=1
Cezary Gmyz w Szczecinie: Niemcy mają realny problem z nazizmem
2018-01-29, 17:23 ; Tomasz Duklanowski
[...] - W Niemczech nazizm jest problemem realnym, a nie
wydumanym. Niemieccy neonaziści, czy też naziści nie muszą się "kryć
po krzakach", choć działają również w sposób tajny, ale mają też swoje
partie. W Niemczech marsze nazistowskie są na porządku
dziennym. Rocznie odbywa się ich ponad 400, prócz tego koncerty
muzyki, których jest 233 rocznie - wyliczał Gmyz. [...]

Jak on śmie! Hańba temu nietaktownemu człowiekowi za wyciąganie takich rzeczy!

Data: 2018-01-31 08:12:14
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+1kvdgr51ff-i1u2@wp.eu...
[...]

Gówno mnie obchodzi ile marszów nazistowskich jest w Berlinie czy Monachium. Metoda idioty z IPN jest typu: "a u was biją Murzynów". Mnie obchodzi mówj kraj i nie życze sobie by łysole z PiS "hajlowali" pod moimi oknami. Proste?

CL

Data: 2018-01-31 02:52:16
Autor: jacekbialy80
Korespondent TVP w Berlinie na wykładzie w Szczecinie: Niemiecki neonazizm ma się świetnie
Oczywiście że proste. Jeśli ktoś hajluje, dzwoń na policję. Jeśli nie przyjadą, wtedy pisz o tym gdzie tylko masz ochotę.

JB

Korespondent TVP w Berlinie na wykładzie w Szczecinie: Niemiecki neonazizm ma się świetnie