Korki

Data: 2013-04-17 03:52:40
Autor: Iguan_007
Korki
Mam nadzieje, ze jeszcze nie bylo. Calkiem ciekawe opracowanie pokazujace zatloczenie na drogach w poszczegolnych miastach na swiecie:
http://www.tomtom.com/en_gb/congestionindex/

Warszawa za dobrze nie wypada.

Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2013-04-17 11:55:15
Autor: masti
Korki
Dnia pi臋knego Wed, 17 Apr 2013 03:52:40 -0700 osobnik zwany Iguan_007
napisa艂:

Mam nadzieje, ze jeszcze nie bylo. Calkiem ciekawe opracowanie
pokazujace zatloczenie na drogach w poszczegolnych miastach na swiecie:
http://www.tomtom.com/en_gb/congestionindex/

Warszawa za dobrze nie wypada.

powiedzia艂bym, 偶e wcale 藕le nie wypada.
Po pierwsze ma prawie najwi臋kszy spadek kork贸w
Po drugie jak ma nie by膰 zakorkowana skoro prowadzonych jest mn贸stwo bud贸w i remont贸w dr贸g. Du偶a cz臋艣膰 Centrum jest chwilowo wy艂膮czona z ruchu przez metro. I te inwestycje si臋 powoli oddaje. W tym roku zreszt膮 te偶 dobrze nie b臋dzie bo remont mostu Grota i estakad Trasy 艁azienkowskiej da si臋 we znaki. Ale jak sie nadrabia kilkadziesi膮t lat zaleg艂o艣ci to tak jest.

A zreszt膮 jak kto艣 wie jak je藕dzi膰 to wi臋kszo艣膰 tych kork贸w objedzie bez wi臋kszego problemu. Chyba, 偶e odpali tomtoma i da si臋 prowadzi膰 jak baran przez najwi臋ksze korki :)

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-04-17 13:09:04
Autor: Myjk
Korki
Wed, 17 Apr 2013 03:52:40 -0700 (PDT), Iguan_007
Warszawa za dobrze nie wypada.

To wszystko wina ruskich konserw!

--
Pozdor Myjk