Korki na Targeo

Data: 2011-05-25 19:03:11
Autor: Kuba \(aka cita\)
Korki na Targeo

Użytkownik "Latet" <spam@spam.pl> napisał w wiadomości news:irj7v7$h8b$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Na jakiej zasadzie działa pokazywania aktualnych korków na mapie na stronie targeo.pl? Skąd ich system bierze te dane? Wydają się dość dokładne. Nie wiem, jak często są odświeżane. W legendzie odróżniają dwa typy: dane z pomiarów i dane prognozowane. Co to za pomiary?

właśnie zainstalowałem wersje targeo.mobi i sobie potestuje - jeśli faktycznie będzie pokazywać dane w czasie rzeczywistym i to tylko za cene połączenia gprs - to wg mnie rewelka.
Póki co sprawdzilem szybkość wyszukiwania i wyznaczania trasy i o dziwo telefon zrobił to szybciej niż komputer (sic!) bo moje łącze domowe internetowe jest naprawde kiepskiej jakości

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-05-25 23:46:35