Korki na autostradach

Data: 2014-08-08 22:29:14
Autor: cef
Korki na autostradach
W dniu 2014-08-08 18:58, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Wszyscy narzekajÄ… na korki na polskich autostradach/bramkach -
wracałem 2 sierpnia (sobota) z Hiszpanii, korek na francuskiej E15
(A7,A9) rozpoczynał się na granicy z ES (La Jonquera) a kończył
przed Lyonem   - co daje okoÅ‚o 400km.

A kto je¼dzi na takie trasy w soboty/niedziele?
W tygodniu jest zno¶nie.

Data: 2014-08-08 22:40:07
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Korki na autostradach
W dniu .08.2014 o 22:29 cef <cezfar@interia.pl> pisze:

W dniu 2014-08-08 18:58, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Wszyscy narzekają na korki na polskich autostradach/bramkach -
wracałem 2 sierpnia (sobota) z Hiszpanii, korek na francuskiej E15
(A7,A9) rozpoczynał się na granicy z ES (La Jonquera) a kończył
przed Lyonem   - co daje około 400km.

A kto jeździ na takie trasy w soboty/niedziele?
W tygodniu jest znośnie.

CaÅ‚a Europa jak widać. Na A7/A9 we Francji najwiÄ™cej byÅ‚o Belgów (z  przyczepami), Holendrów (w kamperach), Szwajcarów (w beemach) i o dziwo  Szwedów na motorach.
Niemców i Francuzów z garbem na dachu (tych spieszÄ…cych na prom w  Alegricas :-) ) też byÅ‚o trochÄ™.
Spróbuj znaleźć domek/apartament w Hiszpanii dostÄ™pny od Å›rody/czwartku do  np. wtorku dwa tygodnie później.

TG

Data: 2014-08-09 10:50:39
Autor: cef
Korki na autostradach
W dniu 2014-08-08 22:40, Tomasz Gorbaczuk pisze:

A kto jeździ na takie trasy w soboty/niedziele?
W tygodniu jest znośnie.

Cała Europa jak widać. Na A7/A9 we Francji najwięcej było Belgów (z
przyczepami), Holendrów (w kamperach), Szwajcarów (w beemach) i o dziwo
Szwedów na motorach.
Niemców i Francuzów z garbem na dachu (tych spieszących na prom w
Alegricas :-) ) też było trochę.
Spróbuj znaleźć domek/apartament w Hiszpanii dostępny od środy/czwartku
do np. wtorku dwa tygodnie później.

Wakacje to trzeba planować wcześniej.
Ja nie miaÅ‚em problemów z rezerwacjÄ… od  czwartku,
tylko trzeba kliknąć w grudniu :-)
A poza tym obecnie wybrałbym Asturię.
Turyści inni niż hiszpańscy w tych drobnych
nadmorskich miasteczkach na północy Hiszpanii pojawiają się sporadycznie
(przez kilka dni pobytu widziałem 5 samochodów z obcą rejestracją)

Data: 2014-08-09 11:07:23
Autor: Cavallino
Korki na autostradach

Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Spróbuj znaleźć domek/apartament w Hiszpanii dostępny od środy/czwartku
do np. wtorku dwa tygodnie później.

Wakacje to trzeba planować wcześniej.

Nie każdy ma taki komfort żeby sobie planować i rezerwować.
Jak Ci pracodawca powie, że planowanego urlopu nie dostaniesz w terminie "bo nie", to wiesz co sobie możesz z planowanymi wakacjami zrobić.

Data: 2014-08-09 11:17:20
Autor: cef
Korki na autostradach
W dniu 2014-08-09 11:07, Cavallino pisze:

[...]

To trzeba wybraæ inne miejsce
¿eby nie by³o korków na doje¼dzie :-)
Albo staæ i nie marudziæ.

Data: 2014-08-09 12:24:12
Autor: J.F.
Korki na autostradach
Dnia Sat, 9 Aug 2014 11:07:23 +0200, Cavallino napisa³(a):
U¿ytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
Spróbuj znale¼æ domek/apartament w Hiszpanii dostêpny od ¶rody/czwartku
do np. wtorku dwa tygodnie pó¼niej.
Wakacje to trzeba planowaæ wcze¶niej.

Nie ka¿dy ma taki komfort ¿eby sobie planowaæ i rezerwowaæ.
Jak Ci pracodawca powie, ¿e planowanego urlopu nie dostaniesz w terminie "bo nie", to wiesz co sobie mo¿esz z planowanymi wakacjami zrobiæ.

Ale to nie tak. Skladasz w kwietniu czy styczniu podanie, i pracodawca
musi urlopu udzielic lub nie.
Ale potem udzielonego nie moze tak latwo wycofac.
Moze z waznych przyczyn, ale masz wykupiona wycieczke i musi zwrocic
koszty ...

J.

Data: 2014-08-09 16:29:57
Autor: MichałG
Korki na autostradach
J.F. pisze:
Dnia Sat, 9 Aug 2014 11:07:23 +0200, Cavallino napisa�(a):
U�ytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisa� w wiadomo�ci grup dyskusyjnych:
Spr�buj znale�� domek/apartament w Hiszpanii dost�pny od �rody/czwartku
do np. wtorku dwa tygodnie p�niej.
Wakacje to trzeba planowa� wcze�niej.
Nie ka�dy ma taki komfort �eby sobie planowa� i rezerwowa�.
[...]

coś mi sie wydaje, że jesteś emerytem-teoretykiem :-)

michał

Data: 2014-08-10 08:32:45
Autor: Cavallino
Korki na autostradach

U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1dsfvr2tsnzqs$.45us3022l0te$.dlg@40tude.net...
[...]

No i mówi, ¿e masz napisaæ miesi±c przed faktem, bo wtedy bêdzie wiedzia³ ile bêdzie mia³ r±k do pracy i ile zadañ do wykonania.

Ale potem udzielonego nie moze tak latwo wycofac.
Moze z waznych przyczyn, ale masz wykupiona wycieczke i musi zwrocic
koszty ...

Kodeksowo.
Ale nie wszyscy pracuj± na umowê o pracê.

Data: 2014-08-09 21:17:46
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Korki na autostradach
W dniu .08.2014 o 10:50 cef <cezfar@interia.pl> pisze:

[...]

Ja planowaÅ‚em w styczniu - tam gdzie chciaÅ‚em (region Murcia), już nie  miaÅ‚em za dużego wyboru.
Oprócz DE nigdzie nie staÅ‚em w korkach - jeżdżę tam od 4 lat i rozpoznaÅ‚em  dojazd i powrót.

TG

Korki na autostradach