Korki na granicach

Data: 2020-05-21 10:47:04
Autor: Przemek Jedrzejczak
Korki na granicach
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,25963815,korki-na-granicy-polski-z-niemcami-na-wjazd-trzeba-czekac-nawet.html

Dzięki wam prawi i sprawieliwi teraz i młode pokolenie może poczuć się jak za komuny. Rachunek otrzymacie przy urnie wyborczej ;-)

Data: 2020-05-21 18:56:23
Autor: K
Korki na granicach
On 21/05/2020 18:47, Przemek Jedrzejczak wrote:
[...]

Na 100%, tydzien przed wyborami rzuca wakacje+ i sie caly narod znowu skurwi. Tym razem za 1000pln.

Data: 2020-05-21 11:20:34
Autor: Przemek Jedrzejczak
Korki na granicach
28 czerwca. Jeśli Kazik wystartuje ma mój głos :-)

Data: 2020-05-21 20:24:50
Autor: Shrek
Korki na granicach
W dniu 21.05.2020 o 20:20, Przemek Jedrzejczak pisze:
28 czerwca. Jeśli Kazik wystartuje ma mój głos :-)

To akurat wyjątkowo słaby pomysł;)

--
Shrek

Data: 2020-05-21 13:35:19
Autor: Przemek Jedrzejczak
Korki na granicach
Data: 2020-05-21 15:11:00
Autor: Zenek Kapelinder
Korki na granicach
Nie czytaj tylko tytułów. W artykule napisane że Duda wygra i zostanie prezydentem na następną kadencję. Jak wygra jednym głosem więcej niż konkurent to też wygra.

Data: 2020-05-22 06:43:06
Autor: Shrek
Korki na granicach
W dniu 21.05.2020 o 22:35, Przemek Jedrzejczak pisze:

https://fakty.interia.pl/raporty/raport-wybory-prezydenckie-2020/aktualnosci/news-sondaz-kantar-ogromny-spadek-notowan-andrzeja-dudy,nId,4508710

Adrian beknie za gamoni.

NIestety nie beknie. A kazik byłby dobrym prezydentem tylko w porównaniu z dudą - i to tylko w kilku obszarach - a w reszcie gorszy.

--
Shrek

Data: 2020-05-25 10:21:26
Autor: z
Korki na granicach
Kazik wyraźnie powiedział że nie ma na kogo zagłosować bo wszyscy kandydaci opozycji się nie nadają.

To taki przykład elokwencji. ;-)

Data: 2020-05-25 01:30:36
Autor: Przemek Jedrzejczak
Korki na granicach
Prawda czasami jest przykra :-) chyba trzeba poczekać na następne pokolenie ew. odsunąć starców w wieku emerytalnym od władzy ;-)

Data: 2020-05-25 03:29:39
Autor: Przemek Jedrzejczak
Korki na granicach
Data: 2020-05-22 06:02:46
Autor: Cavallino
Korki na granicach
W dniu 21-05-2020 o 19:56, K pisze:
[...]

Cały nie.
Ale niestety, jest szansa, że większość będzie tego właśni epokroju.

Taki widać nasz los, wymordowano nam inteligencję przez ostatnie sto lat, to i ta właśnie większość, to potomkowie tej reszty....

Data: 2020-05-22 10:34:18
Autor: T.
Korki na granicach
W dniu 2020-05-21 o 19:56, K pisze:
[...]

Według Ciebie mamy głosować nie na tych, co dają, a na tych co kradną i zabierają? :-)
T.

Data: 2020-05-22 11:34:55
Autor: K
Korki na granicach
On 22/05/2020 09:34, T. wrote:
[...]

Ale ci wlasnie "kradną i zabierają" jeszcze wiecej tyle, ze sie dziela. Wszystko tez zalezy w ktorej grupie spolecznej jestes. Tej, ktora na ten cyrk zapierdala i jej sie 1000+ nie nalezy, czy tej ktora nic nie robi, a wszystko jej sie nalezy.

Data: 2020-05-22 16:17:03
Autor: BaX
Korki na granicach
[...]

Czyli prosty wniosek, też nic nie rób jak Ci żal, chyba że "zapierdalasz" i masz więcej niż reszta i też Ci żal. Tak czy siak najbardziej jeczą ci którym wcześniej żyło się łatwiej bo mogli przykombinować na boku. Jak ktoś miał grubo legalnie to nadal ma grubo legalnie, janusze biznesu mają przejebane, i dobrze.... A ten normalny kowalski co płaci podatki, to w tych wszystkich "plusach" dostaje części tego co oddaje..

Data: 2020-05-22 15:52:41
Autor: K
Korki na granicach
On 22/05/2020 15:17, BaX wrote:

Czyli prosty wniosek, te? nic nie r?b jak Ci ?al, chyba ?e "zapierdalasz" i
masz wi?cej ni? reszta i te? Ci ?al. Tak czy siak najbardziej jecz? ci
kt?rym wcze?niej ?y?o si? ?atwiej bo mogli przykombinowa? na boku. Jak kto?
mia? grubo legalnie to nadal ma grubo legalnie, janusze biznesu maj?
przejebane, i dobrze.... A ten normalny kowalski co p?aci podatki, to w tych
wszystkich "plusach" dostaje cz?ci tego co oddaje..

Czyli prosty wniosek, ci co zarabiaja wiecej bo zechcialo im sie uczyc i wybrali taki, a nie inny fach tudziez zalozyli firmy to zwykli zlodzieje/janusze. Bo przeciez skoro ja nie mam, a inny ma to na pewno ukradl i trzeba mu zabrac.

Data: 2020-05-22 16:56:59
Autor: Cavallino
Korki na granicach
W dniu 22-05-2020 o 16:52, K pisze:
On 22/05/2020 15:17, BaX wrote:

[...]

Przecież pisałem czego skutkiem jest takie myślenie....
Wybicia klasy średniej w Polsce.
W jednym, a jak widać, nawet w dwóch pokoleniach, tego nie odrobisz.

Data: 2020-05-24 21:43:33
Autor: ąćęłńóśźż
Korki na granicach
No widzisz, właśnie wyjaśniłeś różnicę zarobków sędzi paręnaście tysięcy/mies. (bez dodatków) i protokolanta sądowego (powiedzmy licencjat bywa mgr) minimalna brutto lub asystenta piszącego uzasy (jednolite prawnicze)3600 na rękę.
Przy czym każdy z w/w ma około 2 tys. kosztów stałych miesięcznie.

-- -- -
ci co zarabiaja wiecej bo zechcialo im sie uczyc i wybrali taki, a nie inny fach

Data: 2020-05-24 22:51:54
Autor: Przemek Jedrzejczak
Korki na granicach
Data: 2020-05-25 09:48:40
Autor: J.F.
Korki na granicach
Dnia Sun, 24 May 2020 22:51:54 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
napisał(a):

https://gs24.pl/zachodniopomorskie-prezydent-warszawy-rafal-trzaskowski-spotkal-sie-z-samorzadowcami-i-kupcami-w-lubieszynie-24052020-r/ar/c1-14987840

Tępy opór PiS wygląda coraz gorzej ;-)

Niepoprawny optymista :-)

Myslisz, ze zdeklarowanego pisowca cos odrzuci ... na razie ?
No moze, jak restauracje mial, bo fryzjer to chyba zasilek dostal.

J.

Data: 2020-05-25 01:12:29
Autor: Przemek Jedrzejczak
Korki na granicach
Rafał Trzaskowski przyjechał do Szczecina na zaproszenie samorządowców, którzy borykają się z problemem zamkniętych granic.

https://radioszczecin.pl/1,402746,prezydent-szczecina-chcemy-otwarcia-przejscia-gr

Szczecin. Oficjalne wyniki wyborów parlamentarnych 2019

W Szczecinie wybory 2019 do Sejmu wygrywa Koalicja Obywatelska (40,47 proc.). Drugie miejsce zajęło PiS (32,13 proc.), a podium uzupełniła Lewica na którą głos oddało 15,97 proc.

Wdzięczność zostanie okazana przy urnie wyborczej ;-)

Data: 2020-05-27 14:08:51
Autor: radekp@konto.pl
Korki na granicach
Sun, 24 May 2020 21:43:33 +0200, w <5ecace66$0$538$65785112@news.neostrada.pl>,
ąćęłńóśźż <a@e.pl> napisał(-a):

> [...]

-- -- -
> ci co zarabiaja wiecej bo zechcialo im sie uczyc i wybrali taki, a nie inny fach

Pisać nie umiesz, ale szukania także nie opanowałeś.

Serwis podaje, że medianą wynagrodzeń wśród sędziów jest kwota 8200 zł netto,
czyli 11 600 zł brutto. Do wynagrodzenia zasadniczego sędziów dochodzą dodatki
za staż pracy.

Data: 2020-05-27 14:37:50
Autor: ąćęłńóśźż
Korki na granicach
Przyślij jeszcze medianę sędziów z sądów administracyjnych, do tego protokolantów i asystentów.

-- -- -
Serwis podaje, że medianą wynagrodzeń wśród sędziów jest kwota 8200 zł netto, czyli 11 600 zł brutto.

Data: 2020-05-28 13:43:06
Autor: radekp@konto.pl
Korki na granicach
Wed, 27 May 2020 14:37:50 +0200, w <5ece5f1e$0$551$65785112@news.neostrada.pl>,
ąćęłńóśźż <a@e.pl> napisał(-a):

> [...]

-- -- -
> Serwis podaje, że medianą wynagrodzeń wśród sędziów jest kwota 8200 zł netto, czyli 11 600 zł brutto.

Pisania dalej się nie nauczyłeś, więc pewnie sam nie znajdziesz.

Data: 2020-05-25 09:31:47
Autor: BaX
Korki na granicach

Użytkownik "K" <none@email.com> napisał w wiadomości news:ra8ovp$gdj$1$horiznnews.chmurka.net...
On 22/05/2020 15:17, BaX wrote:

[...]

Ale kto Ci broni zarabiać? Zarabiaj jak umiesz, każdy ma prawo zarabiać ale nie rozumiem dlaczego jęczysz, że ludzie którzy pracują na etatach część tego co oddają państwu dostają spowrotem, zresztą właściciele firm też dostają. Przy okazji znasz takiego "biznesmena", nawet jednego, który zrezygnował z jakiegoś "plusa"?

Data: 2020-05-25 12:16:52
Autor: ddddddddddddd
Korki na granicach
W dniu 25.05.2020 o 08:31, BaX pisze:

Ale kto Ci broni zarabiać?

sporej części zabroniono w ostatnich miesiącach

[...]

dlatego, że wolałby po prostu mniej oddawać?

  Przy okazji znasz takiego "biznesmena", nawet jednego, który
zrezygnował z jakiegoś "plusa"?

ja znam kilku, między innymi siebie - zrezygnowałem poprzez wyjazd z kraju

Lukasz

Data: 2020-05-25 14:43:54
Autor: BaX
Korki na granicach

Użytkownik "ddddddddddddd" <ddddddd@fjhjh.pl> napisał w wiadomości news:rag9f7$unr$1dont-email.me...
W dniu 25.05.2020 o 08:31, BaX pisze:

Ale kto Ci broni zarabiać?

sporej części zabroniono w ostatnich miesiącach

W skali europejskiej to pewnie miliony osób, rozumiem, że Ty z tych co po trupach byle tyrać i zarabiać...najlepiej jeszcze rękami pracownika nie swoimi...

[...]

A kto by nie chciał?

 Przy okazji znasz takiego "biznesmena", nawet jednego, który
zrezygnował z jakiegoś "plusa"?

ja znam kilku, między innymi siebie - zrezygnowałem poprzez wyjazd z kraju

To nie masz nic do powiedzenia w tym temacie.

BTW: znam kilku takich, którzy od lata nie mieszkają w PL ale najwięcej narzekają jak to "tu by się mieli źle gdyby nadal mieszkali", znam też takich co pracują w Czechach bo u nas pracą się nie skalają, "on nie będzie robił na dziada" ale 5km dalej pracuje 'pod koreańcem' przez polskiego pośrednika za mniejsze pieniadze i od tygodni narzeka że nie ma roboty bo go rząd Czech nie chce puścić do pracy, znam też takich co brali podwójne świadczenia na dzieci /lata temu jak o 500+ nie było mowy/, w kraju i za granicą bo "może się nie zorientują"

rozumiem, że to wszystko wina obecnego rządu...

Data: 2020-05-25 19:00:08
Autor: ddddddddddddd
Korki na granicach
W dniu 25.05.2020 o 13:43, BaX pisze:
[...]

a ty z tych co czekają aż państwo da (z kieszeni pracodawcy oczywiście)
[...]

jak bym został, to bym nie miał nic do powiedzenia, bo "jak ci tutaj źle to możesz wyjechać". Mogłem. I wyjechałem, jak wielu. Mam prawo o tym mówić. Chciałbym, żeby Polska kiedyś jeszcze była miejscem, gdzie ludzie którzy chcą coś zrobić - mogli - tak łatwo jak w innych krajach. I naprawdę prowadząc 14 lat firmę w Polsce nie narzekałem - jak człowiek nie wie, że gdzieś indziej jest normalnie, to uważa ten nienormalny stan w jakim jest Polska za normalność...

rozumiem, że to wszystko wina obecnego rządu...

skomplikowane, stale rosnące podatki to wina tego rządu. I to właśnie przelało moją czarę goryczy. Jak któryś pajac z rządu, po wprowadzeniu odwrotnego obciążenia VAT w mojej branży i kradzieży moich pieniędzy w celu uzupełnienia budżetu, stwierdził, że mają więcej pieniędzy w VAT bo walczą ze złodziejami (o tym że obracają gotówką kolejnych przedsiębiorców nie wspomnieli w ogóle)

Lukasz

Data: 2020-05-25 09:42:14
Autor: BaX
Korki na granicach

On 22/05/2020 15:17, BaX wrote:

[...]

Jeszcze jedno, przez ostatnie naście lat jak wynika z obserwacji największe biznesy zrobili ci co mają wykształcenie "zawodowe", dorobili się fortun np na handlu samochodami i częsciami "używanymi" - o to tak w temacie grupy, prawdziwe wykształcenie jest w cenie w konkretnych branżach np. IT ale jak już napisał ktoś wcześniej np. wykształcenie asystenta w sądzie jest warte tyle co pracownika na kasie w markecie.

Data: 2020-05-25 12:21:21
Autor: ddddddddddddd
Korki na granicach
W dniu 25.05.2020 o 08:42, BaX pisze:
[...]

kształcić się można na różne sposoby. Ja uczyłem się swojego zawodu na 'żywym organiźmie' - w szkole nikt by mnie tego nie nauczył, mogłem albo uczyć się za pieniądze pracodawcy, albo otworzyć swoją firmę i uczyć się za swoje...
Tak jak piszesz- w szkołach możesz wykształcić się tylko w kilku branżach, m.in. IT, choć i to często słabsze niż prywatne kursy

Lukasz

Data: 2020-05-23 15:25:08
Autor: radekp@konto.pl
Korki na granicach
Fri, 22 May 2020 16:17:03 +0200, w <ra8msj$1bd$1@news.icm.edu.pl>, "BaX"
<nima@gmail.com> napisał(-a):

Tak czy siak najbardziej jeczą ci którym wcześniej żyło się łatwiej bo mogli przykombinować na boku.

Nie słyszałem, żeby "działkowiec" Morawiecki (ten od szajki wyłudzającej we
Wrocławiu ziemie od kościoła) jakoś jęczał.
Nie słyszałem, by jęczał Rydzyk co od miliona lat dokopuje się do wód
termalnych (rachunek to na dziś 200mln zł).

I nie słyszałem, by jęczeli kombinatorzy typu Elbanowscy, PFN i inni, w których
fundacjach pensje to 80% wydatków, a przelewy z ministerstw idą grubą rurą.

Data: 2020-05-22 16:33:40
Autor: Cavallino
Korki na granicach
W dniu 22-05-2020 o 10:34, T. pisze:
[...]

Ci co niby dają, muszą najpierw dwa razy tyle ukraść, żeby wystarczyło na te rzekome darowizny, bo z własnego majątku nie dają.

Ale do zrozumienia tego potrzeba choćby elementarnej wiedzy ekonomicznej.

Data: 2020-05-22 10:43:52
Autor: T.
Korki na granicach
[...]

Tu piszą, że nie ma aż takiego dramatu: https://www.slubice24.pl/wiadomosci/aktualnosci/15892-korki-na-przejsciach-granicznych-do-polski-ciagnie-sznur-aut

Z informacji podanych przez samych podróżnych wynika, że 21 maja około południa czas oczekiwania w Świecku wynosił 3 godziny, a w Słubicach 2. Sytuacja jest jednak dynamiczna.

Dzień wcześniej było jeszcze dłużej, ale z nieco innego powodu. Na niemieckiej autostradzie przed Świeckiem zderzyły się dwie ciężarówki. Droga była nieprzejezdna, utworzył się korek.

Ps. bardziej wierzę lokalnym mediom, niż GW, która wszędzie szuka pretekstu, żeby ludzi rozjuszyć... W cudowny sposób w Świecku z korka na 40 km zrobiło się tylko kilka? Przepuścili bez kontroli?

T.

Data: 2020-05-23 00:10:11
Autor: Przemek Jedrzejczak
Korki na granicach
Data: 2020-05-24 12:55:47
Autor: T.
Korki na granicach
W dniu 2020-05-23 o 09:10, Przemek Jedrzejczak pisze:
To nie dane GW tylko SG

https://polskiobserwator.de/aktualnosci/niemcy-korki-na-polsko-niemieckich-przejsciach-granicznych/

Po czynach gamoni poznacie :-)

A to cytat:
Czasy oczekiwania w dniu 21.05.2020 r. o godz: 16:00 wyglądały następująco:

Kostrzyn nad Odrą - na bieżąco,

Olszyna - na bieżąco,

Świecko  - na bieżąco,

Słubice - na bieżąco,