Kormoran czy Dębica?

Data: 2014-09-27 08:22:41
Autor: z
Kormoran czy Dębica?
http://www.ceneo.pl/Opony_zimowe;017P0-135320-135354P1-135463P2-135670P3-135750.htm
Które zimówki wybrać do "miejskiej dżungli" z naciskiem na śnieg i przekopywanie się przez zaspy? :-)
Do tej pory jeździłem na Dębicy. Warto zaoszczędzić kilkadziesiąt zł i kupić Kormorana?

PS. Pytałem wujka google ale podobno wyszły nowe modele...

Data: 2014-09-27 17:51:33
Autor: J.F.
Kormoran czy Dębica?
Dnia Sat, 27 Sep 2014 08:22:41 +0200, z napisał(a):
http://www.ceneo.pl/Opony_zimowe;017P0-135320-135354P1-135463P2-135670P3-135750.htm
Które zimówki wybrać do "miejskiej dżungli" z naciskiem na śnieg i przekopywanie się przez zaspy? :-)

To miejska dzungla, czy Zakopanie, Bielsko-Biala itp ?
Do tej pory jeździłem na Dębicy. Warto zaoszczędzić kilkadziesiąt zł i kupić Kormorana?

Frigo na sniegu bylo bardzo dobre, i bym nie oszczedzal, jesli w
planie prawdziwa zima.

J.

Data: 2014-09-27 18:55:50
Autor: z
Kormoran czy Dębica?
W dniu 2014-09-27 o 17:51, J.F. pisze:
To miejska dzungla, czy Zakopanie, Bielsko-Biala itp ?

Miejska dżungla + 300 metrów drogi dojazdowej do rodziców notorycznie zawiewanej przy każdym podmuchu wiatru (takie małe Zakopane :-) )

Dopiero zbieram kasę na Suzuki SX4 :-)

Data: 2014-09-27 20:02:03
Autor: Irokez
Kormoran czy Dębica?
W dniu 2014-09-27 18:55, z pisze:
[...]

Sava Eskimo S3

Inne stoją a na tym Laguna podjeżdża i wjeżdża w takie miejsca, że się chłopy dziwią jak to kobieta zrobiła ;)

--
Irokez

Data: 2014-09-29 23:19:14
Autor: J.F.
Kormoran czy Dębica?
Dnia Sat, 27 Sep 2014 20:02:03 +0200, Irokez napisał(a):
[...]

Hm, ADAC to kiedys testowal, i wyszly mu takie sobie na sniegu.
Az sie troche dziwilem, ze na Slowacji takie cos sie sprzedaje.

I zaczalem troche powatpiewac w adac ..

J.

Data: 2014-10-01 22:00:39
Autor: Czesław Wiśniak
Kormoran czy Dębica?
Hm, ADAC to kiedys testowal, i wyszly mu takie sobie na sniegu.
Az sie troche dziwilem, ze na Slowacji takie cos sie sprzedaje.

I zaczalem troche powatpiewac w adac ..

W ADACu kto da wiecej kasy ten wygrywa, zapomniales o tym ?

Data: 2014-09-27 23:27:31
Autor: Tomasz Pyra
Kormoran czy Dębica?
W dniu 2014-09-27 08:22, z pisze:
[...]

Jeśli tak stawiasz pytanie, to moim zdaniem Frigo - to bardzo dobra opona na śnieg i wszelkie ciężkie warunki, w śniegu i na lodzie porównywalna z najlepszymi i bardzo drogimi zimówkami (a często od nich lepsza)

Natomiast musisz pamiętać że będzie słaba na mokrym, szybko zużywa się na suchym, a po zużyciu połowy bieżnika przestaje się nadawać do czegokolwiek.

Data: 2014-09-28 08:10:58
Autor: z
Kormoran czy Dębica?
W dniu 2014-09-27 o 23:27, Tomasz Pyra pisze:
  Natomiast musisz pamiętać że będzie słaba na mokrym, szybko zużywa się
na suchym, a po zużyciu połowy bieżnika przestaje się nadawać do
czegokolwiek.

Pewnie coś za coś. Jak się trudniej ściera to gorzej wgryza w śnieg i odwrotnie.
Jeździłem przez ostatnie 6 lat na Dębicy. Byłem zadowolony ale jest kryzys i mniejszy samochód... :-)
Tak przy okazji. Skoro nowa zimówka ma 9mm bieżnika to 6mm jeszcze nie jest tragedia? Nie. Nie kupuję używanych. Sprzedaję :-)

Data: 2014-09-28 08:14:24
Autor: z
Kormoran czy Dębica?
W dniu 2014-09-28 o 08:10, z pisze:
Tak przy okazji. Skoro nowa zimówka ma 9mm bieżnika to 6mm jeszcze nie
jest tragedia? Nie. Nie kupuję używanych. Sprzedaję :-)

http://www.oponeo.pl/pytania/witam-serdecznie-jaka-jest-wysokosc-bieznika-opony-debica-frigo-2/203

A jednak 7-8 mm w nowych :-)

Data: 2014-09-28 22:12:34
Autor: krzyś
Kormoran czy Dębica?
W dniu niedziela, 28 września 2014 08:14:24 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

> Tak przy okazji. Skoro nowa zimówka ma 9mm bieżnika to 6mm jeszcze nie

> jest tragedia? Nie. Nie kupuję używanych. Sprzedaję :-)

Sava eskimo s3+ po 2 sezonach mają 9,5mm. sprawdzałem.

Data: 2014-09-29 10:06:50
Autor: Tomasz Pyra
Kormoran czy Dębica?
W dniu 2014-09-28 08:14, z pisze:
[...]

Aż się wierzyć nie chce...
Czy oni aby nie mierzyli do TWI, ewentualnie w jakimś najpłytszym rowku (być może tak właśnie się to robi fachowo).

Kormoran czy Dębica?