Kornacki w piątek

Data: 2012-03-14 14:53:42
Autor: Mirek Ptak
Kornacki w piątek
Dnia 2012-03-14 14:33,  *PH* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
http://www.youtube.com/watch?v=JoAV0YXJi1g

Śliczne - wyklepie się :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-03-14 15:19:12
Autor: Heinzkalter
Kornacki w piątek

Śliczne - wyklepie się :)

Pozdrawiam - Mirek
--
TVN Turbo schodzi dramatycznie na psy. Same powtorki - a Kornacki to niedlugo z lodowki bedzie wyskakiwal.

hk

Data: 2012-03-14 07:28:28
Autor: Gom
Kornacki w piątek
On Mar 14, 3:19 pm, "Heinzkalter" <visioxxxxxxxxx...@gmail.com> wrote:
TVN Turbo schodzi dramatycznie na psy. Same powtorki - a Kornacki to
niedlugo z lodowki bedzie wyskakiwal.

Bez przesady, akurat Ice Road Truckers i Legendy PRL są całkiem w
porządku :-)

A wracając.. jak zwykle Super Express jest niezawodny:
http://superauto24.se.pl/auta-gwiazd/wypadek-malgorzaty-sochy-w-maserati-autobus-wyrwal-drzwi-w-aucie-zdjecia-wideo_244830.html

"Małgorzata Socha (32 l.) przeżyła prawdziwy koszmar. W samym centrum
Warszawy autobus miejski staranował luksusowe Maserati, którym
jechała. Aktorka na szczęście swoje bezcenne życie ocaliła, gorzej się
ma samochód, który kosztuje 325 tys. zł!
(...)
Nagle huk miażdżonej blachy wystraszył dwójkę testujących. To autobus
miejski miażdżył ich wóz. Socha omal nie dostała zawału!"

;-)

Data: 2012-03-14 15:35:13
Autor: Heinzkalter
Kornacki w piątek
Bez przesady, akurat Ice Road Truckers i Legendy PRL są całkiem w
porządku :-)

Tak o ile ten program nie jest nadawany w ruchu ciąglym:
Dziś uwaga pirat ma być jeszcze chyba z sześć razy nadany.

[...]

Chciałbym tez tak kiedys umieć pisać. Tak rockowo i w ogóle.

Data: 2012-03-21 11:55:12
Autor: Massai
Kornacki w piątek
megrims wrote:

> [...]
> Nagle huk miażdżonej blachy wystraszył dwójkę testujących. To
> autobus miejski miażdżył ich wóz. Socha omal nie dostała zawału!"

Wiecie co jest jeszcze śmieszniejsze? Dziennikarze którzy te durnoty wymyślają (i większe typu słynne "nie
mogę spać bo trzymam kredens") przedstawiają to na kolegium redakcyjnym.

Na tymże kolegium obowiązuje zasada że wszystko jest śmiertelnie
poważnie. Choćby kolega prezentował artykuł pod hasłem "orzeł porwał mi
dziecko", nie wolno się roześmiać. Można za to wylecieć z roboty...

Kumpel który tam kiedyś pracował miał problemy z mimiką, od tego
utrzymywania wymuszonej poker face. Chodził na jakieś masaże twarzy, bo
go mięśnie mimiczne bolały od ciągłego napięcia.

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-03-14 16:02:49
Autor: Excite
Kornacki w piątek
W dniu 2012-03-14 15:28, Gom pisze:
Bez przesady, akurat Ice Road Truckers i Legendy PRL są całkiem w
porządku :-)

Ice Road Truckers to lecą stare sezony które swoją premierę na National Geographic miały dawno temu. Nie wiem jak to teraz wygląda ale kiedyś byli 2 sezony do tyłu.

Data: 2012-03-14 17:24:36
Autor: to
Kornacki w piątek
begin Gom
[...]

Niedługo ludzie będą dostawać zawału na dźwięk tłukącej się szklanki. Żałosne.

Data: 2012-03-14 08:44:48
Autor: trudny
Kornacki w piątek
On 14 Mar, 15:19, "Heinzkalter" <visioxxxxxxxxx...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Pozdrawiam - Mirek
> --

TVN Turbo schodzi dramatycznie na psy. Same powtorki - a Kornacki to

Toć ostatnio był mecz! I są programy o rybach!

W kwestii Legend PRLu polecam muzeum w Otrębusach pod Warszawą. Można
tam zobaczyć auta prezentowane w programie, w stanie złym i agonalnym.
Samo muzeum przypomina słabo zarządzany autoszrot, w którym króluje
szpachla i rdza. Nazwanie tego muzeum to twarz w policzek. Wstydź się
Mikiciuk.

Data: 2012-03-14 16:51:11
Autor: Heinzkalter
Kornacki w piątek
[...]

Polskie muzealnictwo jest w ogóle muzealne. Muzeum w Otrebusach moim zdaniem napewno nie zasluguje na taką nazwę. Ta instytucja, to faktycznie zlomowisko, marna niewielka ekspozycja i wypożyczalnia samochodow do ślubu. Dwa miejsca do parkowania - jak popada to w blocie. Mikiciukowie maja jeszcze drugie muzeum w Koneserze na Pradze, ale tam nie bylem - tym zaś co dzieje się w Otrębusach powinna zainteresować się inspekcja ochrony środowiska.

hk

Data: 2012-03-14 17:38:24
Autor: Cavallino
Kornacki w piątek

Użytkownik "trudny" <trudnymail@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:699c94c2-399a-4dbd-88ce-2f418c381efb@cj6g2000vbb.googlegroups.com...
On 14 Mar, 15:19, "Heinzkalter" <visioxxxxxxxxx...@gmail.com> wrote:
> Śliczne - wyklepie się :)

> Pozdrawiam - Mirek
> --

TVN Turbo schodzi dramatycznie na psy.

Mam dokładnie odwrotne zdanie - od kiedy Automaniak zaczął przypominać Top Gear (i pogonili beznadziejnego Prokopa) to znowu jest sens go oglądać.

[...]

A to jest jego własność?
Czy też może znasz coś lepiej prowadzonego w okolicy?

Data: 2012-03-14 21:25:50
Autor: LEPEK
Kornacki w piątek
W dniu 2012-03-14 17:38, Cavallino pisze:

Czy też może znasz coś lepiej prowadzonego w okolicy?

http://muzeum.motoryzacji.prv.pl/
Dużo mniej eksponatów, ale fajnie umiejscowione (piwnicogaraż pod kamienicą) i w miarę dobrze utrzymane egzemplarze.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-03-15 10:10:06
Autor: Cavallino
Kornacki w piątek

Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jjquse$nnn$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Łeee, to już poznańskie muzeum motoryzacji ma czasem lepsze egzemplarze wystawione.
No i jest bliżej.
BTW: jakby ktoś chciał skorzystać to lepiej się pospieszyć, bo z okazji remontu ronda Kaponiera muzeum może zniknąć w drugiej połowie br

Data: 2012-03-14 21:22:26
Autor: LEPEK
Kornacki w piątek
W dniu 2012-03-14 16:44, trudny pisze:

Samo muzeum przypomina słabo zarządzany autoszrot, w którym króluje
szpachla i rdza. Nazwanie tego muzeum to twarz w policzek. Wstydź się
Mikiciuk.

Byłem, widziałem - to jest taki "lepszy" szrot. To, co się tam znajduje jest w takim stanie, jak się tam znalazło pogorszone o czas tam spędzony. Zbieranina, jakkolwiek są ciekawe okazy. Widać brak kasy i podejścia do tematu.

Pozdr,

Data: 2012-03-16 08:21:08
Autor: Myjk
Kornacki w piątek
Wed, 14 Mar 2012 15:19:12 +0100, Heinzkalter
a Kornacki to niedlugo z lodowki bedzie wyskakiwal.

Ciekawe, czy ma tam światło. ;)

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

Data: 2012-03-14 15:37:57
Autor: news-gazeta
Kornacki w piątek

Śliczne - wyklepie się :)

Taaa... tylko dlaczego wlasciciel ma juz miec auto ktore bralo udzial w kolizji?
Czyli ma nizsza wartosc, bo to robione - tak ?

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2012-03-15 11:09:26
Autor: z
Kornacki w piątek
W dniu 2012-03-14 14:53, Mirek Ptak pisze:
Dnia 2012-03-14 14:33, *PH* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
http://www.youtube.com/watch?v=JoAV0YXJi1g

Śliczne - wyklepie się :)

A może pora zacząć propagować nowe zółte nalepki z napisem:
"UWAŻAJ!!! Debile w niskich sportowych furach otwierający drzwi (z szybami bez ramek) na oścież są wszędzie. Patrz w lusterka, sprawdź dwa razy, tvn nagrywa!!!"
:-)

PS. Wiem... to przez ten cholerny wiatr i dyndające mikrofony-nadajniki :-)

Kornacki w piątek