Kornacki w piątek

Data: 2012-03-19 03:15:17
Autor: Iguan_007
Kornacki w piątek
Nie wiem kim jest pan Kornacki i co to za program prowadzi. Ale mysle ze ten filmik to nic innego jak dobrze zaplanowana kampania PR.  Na samej tej grupie widzialem to juz to nazwisko chyba 3 raz wiec jest to kampania calkiem udana. Nie sadze zeby to bylo cokolwiek innego - "material zostanie w calosci wyemitowany w ten weekend (...). Ogladajcie zeby dowiedziec sie jak pan Kornacki tlumaczy cale zajscie". Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-03-19 11:49:28
Autor: J.F
Kornacki w piÂątek
UĹźytkownik "Iguan_007"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych
Nie wiem kim jest pan Kornacki i co to za program prowadzi. Ale mysle ze ten filmik to nic innego jak dobrze zaplanowana kampania PR.

Kto wie.

Na samej tej grupie widzialem to juz to nazwisko chyba 3 raz wiec jest to kampania calkiem udana.

Ale z drugiej strony to tez znaczy ze nazwisko bylo grupowiczom wczesniej znane. Moze nie wszystkim i wlasnie ogladalnosc wzrosnie pare razy.

A z trzeciej ... to co - redakcja poswiecila wozek warty z 90 tys (w sumie drobne), czy nie chcial sie sprzedac, wiec sie dogadali z kierowca ?

J.

Data: 2012-03-19 04:15:15
Autor: Iguan_007
Kornacki w piątek
J.F,

w sumie to nawet nie poswiecli samochodu wartego 90tys tylko jego drzwi . I tak jakos zrecznie  uciekli z kamera ze nawet nie wiadomo jakie sa szkody. Nawet gdyby poswiecili caly samochod to chyba nie jest obecnie wysoka cena za reklame? Ile teraz kosztuje kilka minut w dobrym czasie? Nawet patrzac na stare dane te kilkadziesiat tysiecy to nic - http://e-biznes.pl/inf/2008/24035,35_tys_zl_za_30_-_sekundowa_reklame.php

Pozdrawiam,
Iguan

Data: 2012-03-19 14:41:18
Autor: Bydlę
Kornacki w piątek
On 2012-03-19 12:15:15 +0100, Iguan_007 <iguan007@gmail.com> said:
 tak jakos zrecznie  uciekli z kamera ze nawet nie wiadomo jakie sa szkod
y.

Bez ukrywania twarzy sprawcy pokazują ten pojazd w swoim programie - dokładnie widać zniszczenia.

--
Bydlę

Data: 2012-03-19 11:30:58
Autor: Iguan_007
Kornacki w piątek
Bydle,

Moze pokazali szkody w programie, nie wiem bo nie widzialem. Ale nadal uwazam ze to tylko dobry "publicity stunt", nic innego. Zobacz jaki skuteczny - od super expresu (ktos podal linka) do grup, wszedzie o tym pisza.

Dla mnie ta sytuacja jest bardzo malo wiarygodna:
- gosc otwiera dzrzwi bardzo szeroko, jakos sztucznie,
- autokar zatrzymuje  sie dokladnie w tym samym czasie ale nie od strony zatoki tylko na ulicy, nikt z niego nie wysiada. Rusza idealnie wtedy "kiedy trzeba". I natychmiast skreca zeby zahaczyc o drzwi.
- kamera akurat ustawiona na ulicy zeby zlapac i autobus i  samochod. Skoro zaplanowali ze prowadzacy beda sie przesiadac na przystanku to dlaczego kamerzysta stoi na ulicy?
- "przypadkowy" zart o  drzwiach

Mozemy tylko zgadywac ale moim zdaniem za duzo tutaj zbiegow okolivznoaci i zbyt zreczna z tego wyszla reklama zeby wierzyc w przypadek.

Pozdrawiam,

Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2012-03-19 20:01:54
Autor: Bydlę
Kornacki w piątek
On 2012-03-19 19:30:58 +0100, Iguan_007 <iguan007@gmail.com> said:

Bydle,

Moze pokazali szkody w programie,

Widziałem w sobotę - znajomi narzekali, że w porannej emisji nie było pokazane auto, a w popołudniowej pokazali pana K. w studio i stojący tam samochód z szeeeroko otwieralnymi drzwiami kierowcy. TO taka informacja była, że w ogóle pokazali. :-)

 nie wiem bo nie widzialem. Ale nadal uwaz
am ze to tylko dobry "publicity stunt", nic innego.

IMO nie - ten pan i ta stacja (ten program) nie są w stanie wykombinować i zrealizować takiej rzeczy. Może pani Socha potrafiłaby to zagrać, ale to wciąż za mało. Wprawdzie zgadzam się, że medialnie wykorzystali to doskonale, bo bucostwo, ignorancję i pychę równą tej panów Z. przekuli na ogromne  zainteresowanie sprawą, ale faktów to nie zmienia. :-)))

Dla mnie ta sytuacja jest bardzo malo wiarygodna:
- gosc otwiera dzrzwi bardzo szeroko, jakos sztucznie,

Nie, IMO to naturalny sposób bezmyślnego i beztroskiego zachowywania się "gwiazdy" PatrzcieJakiJAKurwaJestemMądryIISięZnamNaMotoryzacjiIPrzepisach.

- autokar zatrzymuje  sie dokladnie w tym samym czasie ale nie od strony
zatoki tylko na ulicy, nikt z niego nie wysiada. Rusza idealnie wtedy "kied
y trzeba". I natychmiast skreca zeby zahaczyc o drzwi.

Nie. Rusza, kiedy rusza, nie natychmiast skręca, a stoi już skręcony, a po obejrzeniu ostatnich 6 polskich filmów śmiem twierdzić, że bez zatrudnienia fachowców z USA nie da się tak zaparkować samochodów, by taka sztuczka wyszła.

- kamera akurat ustawiona na ulicy zeby zlapac i autobus i  samochod.

Bo ten program jest tak robiony, że przed delikwentem jedzie pojazd i filmuje - tam nie ma żadnej mgły smoleńskiej.

Sko
ro zaplanowali ze prowadzacy beda sie przesiadac na przystanku to dlaczego
kamerzysta stoi na ulicy?

Czemu samochód z kamerzystą jest na ulicy? Bo tam już był...

- "przypadkowy" zart o  drzwiach

To się zdarza. Stawiam kokosy przciw orzechem, że pan K. nie wymyśliłby czegoś takiego.
Ale OK, przyjmijmy, że masz rację - to wytłumacz, jak załatwili podmuch wiatru...
;>

 zbyt zreczna z tego wyszla reklama

Nie - wydarzenie zdyskontowano.
Po prostu. Zresztą próba odmiennego działania przyniosłaby straty.
:)

--
Bydlę

Data: 2012-03-19 14:49:31
Autor: Cavallino
Kornacki w piątek

On 2012-03-19 12:15:15 +0100, Iguan_007 <iguan007@gmail.com> said:
 tak jakos zrecznie  uciekli z kamera ze nawet nie wiadomo jakie sa szkod
y.

Bez ukrywania twarzy sprawcy pokazują ten pojazd w swoim programie -

Pokazali w programie kierowcę autobusu?

Kornacki w piątek