Korona dostała lanie

Data: 2009-08-09 22:37:53
Autor: gogi
Korona dostała lanie
Witek pisze:
Korona Kielce - Lech Poznań: 0:5 !
Zaczęło się od samobója, później było
coraz gorzej... Szkoda słów. :(
Ledwie zacząłem kibicować Koronie, a tu
taki prysznic. Jak sobie radzicie w takich
sytuacjach?
Witek

Korona nie grala zle, Lech po prostu wykorzystal to co powinien i dlatego taki wynik. Szkoda, ze nic nie wpadlo dla Korony na poczatku drugiej polowy, bo moze zlapali by rozpedu.

Nie pozostaje nic jak pogratulowac Lechowi i grac dalej :)

gogi

Data: 2009-08-10 08:00:28
Autor: Witek
Korona dostała lanie
gogi napisał(a):

Korona nie grala zle, Lech po prostu wykorzystal to co powinien i dlatego taki wynik. Szkoda, ze nic nie wpadlo dla Korony na poczatku drugiej polowy, bo moze zlapali by rozpedu.

Dzięki za dobre słowo, ja jednak byłem
na meczu i widziałem... brak pomysłu,
krycia, konsekwencji. Lech to wykorzystał,
jak najbardziej, choć ich gra też nie była
porywająca. Ogólnie mecz słabiutki, a wynik,
no cóż, pierwsze poważne ostrzeżenie dla
Korony.

Nie pozostaje nic jak pogratulowac Lechowi i grac dalej :)

Tak jest!

Pozdrawiam, Witek

Data: 2009-08-10 09:45:11
Autor: Andy
Korona dostała lanie
"Witek" <witold.a12@onet.eu> wrote in message news:h5obsg$snu$1news.interia.pl...

Ogólnie mecz słabiutki,

Lige polska ogladam od wielu lat i jesli to byl mecz slabiutki to przygotuj sie, ze nastepne beda tragicznie slabe lub slabe do szescianu ;).

A wczoraj Lech zaprezentowal sie swietnie. Nie wiem czy obecnie Lech nie gra najlepszej pilki, jak siegam pamiecia. Najblizsze tygodnie pokaza, czy jest to trwale, czy jednorazowy wyskok.

Data: 2009-08-10 10:22:02
Autor: yamma
Korona dostała lanie
Andy wrote:
[...]

Na pewno jest to bardziej spokojna i poukładana gra niż w poprzednim sezonie. A skoro już jestem przy głosie, wczoraj obejrzałem sobie kawałek meczu Club Brugge z Lokeren. To co rzuciło mi się w oczy, to świetna gra defensywy Brugge. Wydaje mi się, że Lech będzie miał kupę problemów aby chociaż spróbować strzału na bramkę. Naprawdę, świetnie się ustawiają, grają bardzo uważnie i cholernie ciężko ich okiwać. Natomiast jeśli chodzi o ofensywę, to fajerwerków nie zauważyłem - to taki II ligowy angielski futbol. Najgroźniejszy w tej formacji, to Nigeryjczyk Joseph Akpala, który jest bardzo ruchliwy i ciężko będzie go upilnować ale umiejętnościami snajperskimi zbytnio nie błyszczy. Bardzo prawdopodobne, że ten dwumecz może skończyć się rzutami karnymi.
yamma

Data: 2009-08-10 10:32:25
Autor: Cavallino
Korona dostała lanie
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:h5ojp1$l0$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dokładnie tak samo mi wygląda.
Do fajnej gry krótką piłką wyćwiczynowej za Smudy, doszła gra skrzydłami, długie podania kiedy są potrzebne - efekt jest świetny, a arsenał środków ofensywnych naprawdę duży.

Najblizsze tygodnie pokaza, czy jest to trwale, czy jednorazowy wyskok.

Takie zwycięstwa mogą im w główkach namieszać niestety.

Data: 2009-08-10 13:50:15
Autor: Witek
Korona dostała lanie
Andy napisał(a):

Lige polska ogladam od wielu lat i jesli to byl mecz slabiutki to przygotuj sie, ze nastepne beda tragicznie slabe lub slabe do szescianu ;).

Postanowiłem kibicować i mam nadzieję,
że mimo wszystko wytrwam. Był to mój
pierwszy mecz na stadionie... stadion
był super, kibice obu drużyn też...
widać nie można mieć wszystkiego ;)
Zobaczymy...

A wczoraj Lech zaprezentowal sie swietnie. Nie wiem czy obecnie Lech nie gra najlepszej pilki, jak siegam pamiecia. Najblizsze tygodnie pokaza, czy jest to trwale, czy jednorazowy wyskok.

Tak czy siak, wobec tego trzymam też
kciuki za Lecha, niech ciągnie polską
piłkę na wyższy poziom... tylko to się
liczy !
Pozdrawiam, Witek

Data: 2009-08-10 22:03:06
Autor: gogi
Korona dostała lanie
Witek pisze:
[...]

Fajnie, ze ktos jest jeszcze za Korona na tej grupie :)
Ja akurat ogladalem na C+ i powiem Ci, ze moim zdaniem nie zagrali zle. Zabraklo bramki, ktora pomogla by uwierzyc, ze mozna strzelac bramki. Moim zdaniem najwieksza bolaczka jest brak wiary w siebie, co Korona juz nie raz pokazala :)

--
gogi

Data: 2009-08-11 15:12:39
Autor: vilca
Korona dostała lanie
[...]

=====

Korona po prostu miala wate w nogach, co bylo widac przez caly mecz, moze nie tyle brak pomysłu na gre ile czysty paraliż. Dziwne ,ze wogole nie czula respektu przed Polonią tydzien wczesniej i potrafila rozbic czwarty zespol ekstraklasy jak wyspiarskiego kelnera. Moze Lech ich psychicznie "przerósł" ;)

vilca

Data: 2009-08-11 21:16:28
Autor: gogi
Korona dostała lanie
vilca pisze:
[...]

Moze rozbila ich bramka samobojcza i stracili wiare na korzystny wynik.
No ale mozna gdybac :)

gogi

Data: 2009-08-11 23:03:37
Autor: flanker
Korona dostała lanie
vilca pisze:
> [...]
> ;)
> vilca Moze rozbila ich bramka samobojcza i stracili wiare na korzystny wynik.

Przede wszystkim gratulacje dla Korony za całkiem dobrą stronę internetową klubu. Chociaz konferencja prasowa pomeczowa z M.Motyką i J.Zielinskim ma totalnie spieprzony dzwiek, ale to chyba nie wina tych co wstawiali filmik.
Co do meczu, mysle ze jesli Korona by zagrała po angielsku czyli siłowo to być moze by cos sie urodziło, chociaż słowa M.Motyki oddają prawdę: Lech Poznań przerasta beniaminka umiejetnosciami piłkarzy. Jesli jednak Korona nie da dupy i zagra tak jak z Polonią to widzę ją jako porządnego średniaka w ekstraklasie, przynajmniej w tym sezonie.

PS. Zycze wygranej z Jagiellonią Białystok.

--

Korona dostała lanie