[tekturowe państwo] Koronawirus. Jak PiS wyrzucił do kosza program na kryzys epidemiologiczny

Data: 2020-03-15 02:01:28
Autor: japanizer
[tekturowe państwo] Koronawirus. Jak PiS wyrzucił do kosza program na kryzys epidemiologiczny
https://wyborcza.pl/7,75398,25787246,koronawirus-pis-wyrzucil-do-kosza-program-na-kryzys-epidemiologiczny.html

  W 2015 r. rząd PiS zrezygnował z programu, który dziś pomógłby w walce z epidemią. Zamiast   tego MSWiA skupiło się na metodach inwigilacji.

  Insp. Majer mówi, że gdyby program został zrealizowany, dzisiaj nie byłoby żadnych   problemów ze zdobyciem sprzętu niezbędnego do walki z epidemią koronawirusa: masek,   kombinezonów i środków ochrony. - Po prostu sięgnięto by do magazynów. Wyznaczone były   cztery komendy Państwowej Straży Pożarnej, które miały nadzorować magazyny ze sprzętem,   wyposażeniem szpitali polowych, specjalistycznymi ciągami do dekontaminacji (odkażania). Do   uruchomienia miały być gotowe ośrodki kwarantanny osób poszkodowanych i zagrożonych.   Wystarczyłoby nacisnąć przysłowiowy guzik i system zacząłby działać - tłumaczy policjant,     dodając, że cały program miał być finansowany z pieniędzy UE.

  Ale rząd PiS nie wdrożył NPA. Zamiast tego, w 2016 r., Sejm przegłosował ustawę o   działaniach antyterrorystycznych skupiającą się głównie na metodach inwigilacji.

  MSWiA: to tajne, nie odpowiemy

Data: 2020-03-15 06:18:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 15 marca 2020 10:01:29 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Czyli Tusk, Kopacz i ogólnie "abopeło" szykowali nas na ewentualność epidemii, a pisiory stwierdziły, że Pegasus wystarczy. Brawo PiS.

--
Bruno

Data: 2020-03-15 20:59:42
Autor: 𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸 𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲
Am 15.03.20 um 14:18 schrieb Bruno Brunowski:
[...]

Czytalem, ze to Gates i Soros za tym wszystkim stoja. :-)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
  "Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

Data: 2020-03-15 21:01:52
Autor: A. Filip
Sylvio Balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:
[...]

Moje serce już się raduje na myśli ile PiS (kiedyś) na przegranej
pozycji zostawi programów do realizacji "nie sobie" po wyborach :-) --
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-15 07:43:22
Autor: Konopny Nespresso
[...]

Pod koniec 2015 i pisy i peło myślały o zbliżających się wyborkach.

Miesiąc wcześniej rządziła peło, mogła se uchwalić co chciała.

I po chj ci te szpitale polowe?
Insp. Majer mówi, że gdyby program został zrealizowany, dzisiaj nie byłoby żadnych problemów ze zdobyciem sprzętu niezbędnego do walki

GWno jak to GWno musi czymś szpalty zapchać.

Do uruchomienia miały być gotowe ośrodki kwarantanny osób poszkodowanych

Brakuje miejsca w szpitalach? To napisz gdzie? A tak? Pajacowanie.

Data: 2020-03-15 07:59:04
Autor: japanizer
On Sunday, March 15, 2020 at 11:43:23 PM UTC+9, Konopny Nespresso wrote:
> [...]

Pod koniec 2015 i pisy i peło myślały o zbliżających się wyborkach.

Miesiąc wcześniej rządziła peło, mogła se uchwalić co chciała.

I po chj ci te szpitale polowe? > Insp. Majer mówi, że gdyby program został zrealizowany, dzisiaj nie > byłoby żadnych problemów ze zdobyciem sprzętu niezbędnego do walki

GWno jak to GWno musi czymś szpalty zapchać.

> Do uruchomienia miały być gotowe ośrodki kwarantanny osób poszkodowanych

Brakuje miejsca w szpitalach? To napisz gdzie? A tak? Pajacowanie.

Nocnik, debilu, polska służba kwiczała za PO, ale jeszcze jako tako działała. PiS kompletnie rozłożył ją na łopatki i nie działała bez epidemii.
A teraz to jakiś dramat:

https://gp24.pl/krytyczna-sytuacja-w-szpitalach-w-pomorskiem-brakuje-sprzetu-ochronnego/ar/c1-14856879

Szpitale podlegające Samorządowi Województwa Pomorskiego alarmują o krytycznym stanie dotyczącym środków ochrony osobistej dla personelu znajdującego w bezpośrednim kontakcie z potencjalnym pacjentem zakażonym. Brakuje kombinezonów ochronnych, maseczek, fartuchów, gogli. Dramatyczny apel o pomoc do wojewody.

https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/koronawirus-spowodowal-dramatyczna-sytuacje-w-niektorych-placowkach-paraliz-w-szpitalach-brakuje-sprzetu-i-lekarzy-aa-xAoC-KVpD-H21V.html

Od środy wstrzymane są wszystkie zabiegi i przyjęcia do Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie. Powód? Władze największej w Polsce placówki wskazały na ,,drastyczne ograniczenia dostępu do środków ochrony osobistej oraz personelu". Podobną decyzję, tyle że mającą obowiązywać od piątku, podjęła dyrekcja Szpitala im. Żeromskiego w Krakowie. Problemy ma nie tylko stolica Małopolski. Od wtorku, do odwołania wstrzymano przyjęcia do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy. Dyrekcja informuje, że wyjątek zrobi tylko dla pacjentów w poważnym stanie.

Dramatyczna sytuacja panuje w Bolesławcu. Tamtejszy szpital zakaźny jest jednym z zaledwie trzech wyznaczonych do przyjmowania pacjentów z koronawirusem na Dolnym Śląsku. - Radzimy sobie z godziny na godzinę. Obdzwaniamy hurtownie. Jak tylko coś się pojawi, natychmiast znika. Wysyłamy informacje do ministerstwa i do urzędu wojewódzkiego, ale na razie bez rezultatów - przyznał w rozmowie z ,,Gazetą Wrocławską" dyrektor Kamil Barczyk.

(...)

Data: 2020-03-15 12:27:52
Autor: Runt
W dniu 2020-03-15 o 10:01, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Witajcie w PRL-pis.

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-03-15 16:01:16
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
https://wyborcza.pl/7,75398,25787246,koronawirus-pis-wyrzucil-do-kosza-program-na-kryzys-epidemiologiczny.html

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Na forach i w Internecie pod artykułami większość ludzi komentuje, że Po by sobie tak nie poradziło z epidemią koronawirusa jak to robi rząd PiSu, a już Arłukowicz jako minister zdrowia, to byłaby totalna porażka.

boukun

Data: 2020-03-15 08:03:01
Autor: japanizer
On Monday, March 16, 2020 at 12:01:19 AM UTC+9, boukun wrote:
[...]

Tych z ministerstwa trolli?

Data: 2020-03-15 08:08:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 15 marca 2020 16:03:03 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
On Monday, March 16, 2020 at 12:01:19 AM UTC+9, boukun wrote:
> Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

Zapewne. Poprzednia ekipa ogarnęła 3 duże kryzysy. 2 ekonomiczne i 1 polityczny. I pokazała, że dała sobie radę. PiS właśnie trafił kumulację, dwa kryzysy na raz: COVID-19 i kulejąca ekonomia. Egzamin trwa.

--
Bruno

Data: 2020-03-15 16:24:31
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

PiS właśnie trafił kumulację, dwa kryzysy na raz: COVID-19 i kulejąca ekonomia. Egzamin trwa.

I zbiera dobre noty nawet u konkurencji.
https://wiadomosci.wp.pl/wladyslaw-kosiniak-kamysz-o-lukaszu-szumowskim-zachowanie-godne-najwyzszej-oceny-6488519544887425v

boukun

[tekturowe państwo] Koronawirus. Jak PiS wyrzucił do kosza program na kryzys epidemiologiczny