Koronawirus - Komu wierzyć i o co tu chodzi?

Data: 2020-04-15 00:02:44
Autor: szod
Koronawirus - Komu wierzyć i o co tu chodzi?
W dniu 2020-04-14 o 22:11, Uzytkownik pisze:

https://www.youtube.com/watch?v=7tgOghqchTk&feature=emb_rel_end

Przecież to od początku jest specjalnie nakręcane. Niezbyt łatwo znaleźć to co jest przykrywane tym strachem, no ale coś jest. Co prawda w tym artykule jest panika NWO, ale to raczej nie to. Chodzi o to, że chcą wprowadzić wirtualny i globalny pieniądz:

https://7777777blog.wordpress.com/2020/04/03/trzej-rezydenci-nwo-wyznaczeni-przez-kompleks-jot-do-zarzadzania-najwiekszymi-regionami-1-5-i-6-rozpoczynaja-tworzenie-nowego-swiatowego-systemu-monetarnego-polegajacego-na-wycofaniu-gotowki/

Data: 2020-04-15 05:00:00
Autor: Budzik
Koronawirus - Komu wierzyć i o co tu chodzi?
Użytkownik szod brak@adresu.pl ...

[...]

Moim zdaniem to jest spisek polegajacy na tym ze chca wprowadzić owalne komórki i najprawdopodobniej równiez prostokątne hamburgery!

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2020-04-15 15:52:44
Autor: szod
W dniu 2020-04-15 o 07:00, Budzik pisze:

Moim zdaniem to jest spisek polegajacy na tym ze chca wprowadzić owalne
komórki i najprawdopodobniej równiez prostokątne hamburgery!

A nie nie, to już UE. Oni są specjalistami od kształtów m.in. bananów.

Data: 2020-04-15 16:59:59
Autor: Budzik
[...]

No bo ue to tak naprawde jest spisek majacy zamydlic kwestie kształtu bananów.
Cała reszta to tylko skutki uboczne.

P.S. Z ciekawości: smakosz bananów któremu unijne przepisy uniemozliwiaja sprowadzenie jakiegoś konkretnego gatunku?

--
Pozdrawia... Budzik
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

Data: 2020-04-15 19:16:46
Autor: Cavallino
W dniu 15-04-2020 o 18:59, Budzik pisze:
[...]

Nie jestem przekonany, że te banany które są smakowo dobre, da się sprowadzić.
IMO (tzn. z autopsji konsumenta) dobre są te, które kupuje się lokalnie, tam gdzie rosną, czyli małe i mocno dojrzałe.
Ale one nie wytrzymają transportu na inny kontynent.

Data: 2020-04-15 19:59:58
Autor: Budzik
Koronawirus - Komu wierzyć i o co tu chodzi?
Użytkownik Cavallino CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

No niestety, nie zyjemy w klimacie bananowym.
Zaciekawiło mnie tylko czy kolega szod rzeczywiście ma coś przeciwko temu rozporzadzeniu czy chodzi tylko o krzyk UE jest zła bo marchewka to owoc bez zrozumienia o co chodzi w danej sprawie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2020-04-16 11:59:38
Autor: Mirek Ptak
W dniu 15.04.2020 o 21:59, Budzik pisze:
No niestety, nie zyjemy w klimacie bananowym.

Jeszcze :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2020-04-16 12:59:57
Autor: Budzik
Koronawirus - Komu wierzyć i o co tu chodzi?
Użytkownik Mirek Ptak nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl ...

No niestety, nie zyjemy w klimacie bananowym.

Jeszcze :)

"Jeszcze" to jeszcze rozumiem ale emotikona juz nie za bardzo :(

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2020-04-17 19:34:25
Autor: Mirek Ptak
W dniu 16.04.2020 o 14:59, Budzik pisze:
Użytkownik Mirek Ptak nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl ...

No niestety, nie zyjemy w klimacie bananowym.

Jeszcze :)

"Jeszcze" to jeszcze rozumiem ale emotikona juz nie za bardzo :(

Lubię jak jest ciepło :)

Pozdrawiam  - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2020-04-17 17:59:54
Autor: Budzik
[...]

To moze zamieszkaj w kotłowni? ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2020-04-17 20:36:02
Autor: Mateusz Viste
2020-04-17 o 17:59 GMT, Budzik napisał:
Użytkownik Mirek Ptak nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl ...

>   To moze zamieszkaj w kotłowni? ;-DDD

No ale tu o banany chodziło. W kotłowni może być słabo z ich produkcją.

Mateusz

Data: 2020-04-18 05:59:52
Autor: Budzik
Koronawirus - Komu wierzyć i o co tu chodzi?
Użytkownik Mateusz Viste mateusz@xyz.invalid ...

Nie, chodziło o ciepło.
Banany byłyby efektem ubocznym. ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2020-04-15 21:49:27
Autor: szod
W dniu 2020-04-15 o 18:59, Budzik pisze:

P.S. Z ciekawości: smakosz bananów któremu unijne przepisy uniemozliwiaja
sprowadzenie jakiegoś konkretnego gatunku?

Nie, tak mi się skojarzyło :P

Koronawirus - Komu wierzyć i o co tu chodzi?