Koronawirus w Polsce. Potwierdzono pierwszy przypadek - WP Wiadomości

Data: 2020-03-04 09:45:35
Autor: boukun
Koronawirus w Polsce. Potwierdzono pierwszy przypadek - WP Wiadomości
Data: 2020-03-04 01:11:15
Autor: mrbluesky.pl
Koronawirus w Polsce. Potwierdzono pierwszy przypadek - WP Wiadomości
Musieli ten przypadek wymyslic -bo inaczej zbyt dziwnie siem robilo ze u nas wcionz korovira niet, a i ustawe senat latwiej przepchnie przez przelyk jak tuczona ges ;P

Data: 2020-03-04 10:43:02
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Musieli ten przypadek wymyslic -bo inaczej zbyt dziwnie siem robilo ze u nas wcionz korovira niet, a i ustawe senat latwiej przepchnie przez przelyk jak tuczona ges ;P

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zaraza w kraju już dawno grasuje. Teraz nadarzyła się okazja, to i szybko testy opublikowano.

boukun

Do Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze trafiły dwie osoby podejrzane o zakażenie koronawirusem. Mężczyźni przebywają na oddziale zakaźnym. Jeden z nich został przywieziony w środę z Cybinki, wcześniej miał uczestniczyć w festiwalu karnawałowym w niemieckiej miejscowości Heinsberg. Drugi to litewski kierowca ciężarówki, który przejeżdżał przez Włochy. W okolicach Zielonej Góry miał źle się poczuć.

Rzeczniczka Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze potwierdziła w rozmowie z Wirtualną Polską, że pierwszy przypadek koronawirusa dotyczy mężczyzny, który miał uczestniczyć w niemieckim karnawale. Wiedział, że w miejscu, gdzie przebywał, były przypadki zachorowania. Gdy źle się poczuł, trafił do szpitala w Zielonej Górze.

- Nie ma potwierdzenia koronawirusa w przypadku drugiego mężczyzny - dodała Sylwia Malcher-Nowak.

Data: 2020-03-04 01:55:02
Autor: mrbluesky.pl
Koronawirus w Polsce. Potwierdzono pierwszy przypadek - WP Wiadomości
Musieli ten przypadek wymyslic -bo inaczej zbyt dziwnie siem robilo ze u nas wcionz korovira niet, a i ustawe senat latwiej przepchnie przez przelyk jak tuczona ges ;P -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Zaraza w kraju już dawno grasuje. Teraz nadarzyła się okazja, to i szybko testy opublikowano. -- -
Musi gdzies w ludku siem rozeszlo bo POlak lubi kurowac siem sam i do roboty nadal chory chodzic zarazajonc wsiech woKOlo, a ze rzundowi teraz pasi...to i zrobiom co chcom ;P

Data: 2020-03-04 11:00:12
Autor: boukun
[...]

-- -
Musi gdzies w ludku siem rozeszlo bo POlak lubi kurowac siem sam i do roboty
nadal chory chodzic zarazajonc wsiech woKOlo, a ze rzundowi teraz pasi...to i zrobiom co chcom ;P

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No nie wiem. Niby chwalą, że młody człowiek był bardzo uświadomiony, a zrobił największą głupotę wracając rejsowym autobusem do kraju, gdzie nieznana jest lista pozostałych pasażerów. Potem taxi do domu...

boukun

Data: 2020-03-04 13:19:03
Autor: Runt
W dniu 2020-03-04 o 10:11, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Musieli ten przypadek wymyslic -bo inaczej zbyt dziwnie siem robilo ze u nas wcionz korovira niet, a i ustawe senat latwiej przepchnie przez przelyk jak tuczona ges ;P

A Sejm ustawy nie zatwierdzi... ;-)

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-03-04 05:10:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 4 marca 2020 13:19:05 UTC+1 użytkownik Runt napisał:
> [...]
> Musieli ten przypadek wymyslic -bo inaczej zbyt dziwnie siem robilo ze u nas wcionz korovira niet, a i ustawe senat latwiej przepchnie przez przelyk jak tuczona ges ;P

Zatwierdzi, podejrzewam, że nie będzie dużych poprawek, tylko jakieś kosmetyczne. Jak Polacy potrzebują się bronić, wtedy w Narodzie jest jednomyślność... tylko bardzo rozczarowuje mnie postawa Konfy, myślałem że to jest jakaś partia, na którą można liczyć jako czynnik hamujący lewactwo w koalicji anty-PiS, a tymczasem to jest banda karierowiczów, którzy wypięli się na całą resztę Narodu. Smutam :(

Data: 2020-03-04 15:15:53
Autor: t-1
W dniu 2020-03-04 o 14:10, Jakub A. Krzewicki pisze:

[...]

Możesz rozwinąć jak się wypięli?
Ale konkrety, nie opinie.

Data: 2020-03-04 06:23:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 4 marca 2020 15:15:52 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:

> Możesz rozwinąć jak się wypięli?
Ale konkrety, nie opinie.

Niemal wszyscy wybrani przez naród reprezentanci przyjęli ustawę, a Konfa na "Nie". Chyba tylko po to, żeby zaakcentować, jacy są oryginalni.
Tylko jak to cały Naród z wyjątkiem żelaznego elektoratu Konfy - odbierze?
Przy tych progach to ryzykowne na drugą kadencję. A szkoda, bo ktoś nie POPiS-owy kto się wreszcie dostał, będzie musiał wtedy przez cztery następne lata jeść mielone. Błędy w poważnych sytuacjach mszczą się okrutnie...

Data: 2020-03-04 15:37:48
Autor: t-1
W dniu 2020-03-04 o 15:23, Jakub A. Krzewicki pisze:

Niemal wszyscy wybrani przez naród reprezentanci przyjęli ustawę, a Konfa na "Nie". Chyba tylko po to, żeby zaakcentować, jacy są oryginalni.

Właśnie to jest problem, że wszyscy są wybrani przez naród i przeciwko narodowi głosują.

Tu Konfederaci mówią dlaczego byli na "Nie"
https://www.youtube.com/watch?v=JLIPsGL9GdA

Data: 2020-03-04 07:06:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 4 marca 2020 15:37:43 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:
> [...]

Właśnie to jest problem, że wszyscy są wybrani przez naród i przeciwko narodowi głosują.

Tu Konfederaci mówią dlaczego byli na "Nie"

Zdaję sobie sprawę ze wszystkich ryzyk, jakie przedstawiała i przedstawia pod tym względem Konfa.

Pomimo mojej decydowanej niechęci do kaczystów, jestem przekonany jednakże, iż wykonując przepisy, które teoretycznie kwestionują swobody obywatelskie, nie naruszą oni tych swobód nawet w takim stopniu, w jakim buszyści w Stanach zrobili to przy okazji Patriot Act. Co pomimo poważnych obaw i kilku na krzyż przypadków niewątpliwych nadużyć okazał się sumarycznie mało groźne dla swobód Amerykanów. I to niezależnie od taktu, że nie lubię tego kraju i narodu stanowiącego podobnie jak Rosja zagrożenie zewnętrzne dla innych państw. Co innego polityka międzynarodowa a co innego rozwiązania polityki wewnętrznej.

Przewiduję, że będzie może kilka brzydkich nadużyć, ale PiS-owska władza nie posunie się do urządzenia w Polsce generalnego piekła.

Data: 2020-03-04 16:37:18
Autor: t-1
W dniu 2020-03-04 o 16:06, Jakub A. Krzewicki pisze:

Zdaję sobie sprawę ze wszystkich ryzyk, jakie przedstawiała i przedstawia pod tym względem Konfa.

Tu wypowiedź posła Brauna w Radiu Wnet.
https://www.youtube.com/watch?v=PJCMTgpL_9Y

Koronawirus w Polsce. Potwierdzono pierwszy przypadek - WP Wiadomości