Kórtka Tekstylna którą wybrac...??

Data: 2010-10-03 15:03:55
Autor: power_bit
Kórtka Tekstylna którą wybrac...??
Witka. Pomożecie mi wybrać kombinezon z niżej umieszczonych linków? Mile widziane uwagi, sugestie. To mój pierwszy kombinezon dlatego też nie chce przeznaczyć góry pieniędzy których w sumie i tak nie mam. Kombinezony dwu częściowe tekstylne. http://moto.allegro.pl/kurtka-tekstylna-ozone-solo-black-r-xs-i1248229493.html

Do tego spodnie tej samej firmy. http://moto.allegro.pl/kurtka-tekstylna-ozone-solo-black-r-xs-i1248229493.html

Tu również spodnie tej samej firmy. http://moto.allegro.pl/kurtka-adrenaline-brute-roz-l-wysylka-0zl-i1244418421.html

 http://moto.allegro.pl/kurtka-adrenaline-brute-roz-l-wysylka-0zl-i1244418421.html

Z góry dzieki. pozdro --

Data: 2010-10-03 15:07:41
Autor: power_bit
Kórtka Tekstylna którą wybrac...??
Data: 2010-10-03 19:51:15
Autor: Marcin N
Kórtka Tekstylna którą wybrac...??

Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5b739becfc4700a2a643cb43edbb055f$1@grupy.scigacz.pl...

Coś chu.... dodałem te linki, sorry..

Już Ci chciałem doradzić, ale z chamem gadać nie będę. Czy nie da się dzisiaj zadać pytania bez przeklinania? Ech ta dzisiejsza młodzież. Za moich czasów...

Data: 2010-10-03 21:23:41
Autor: morghul
Kórtka Tekstylna którą wybrac...??
Już Ci chciałem doradzić, ale z chamem gadać nie będę. Czy nie da się dzisiaj zadać pytania bez przeklinania? Ech ta dzisiejsza młodzież. Za moich czasów...

Nie gadaj, przynajmniej chó...  nie napisał jak w temacie ;)

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Kórtka Tekstylna którą wybrac...??