Korupcja w Polsce

Data: 2012-01-15 12:57:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Korupcja w Polsce
Dziś w TV "kawa na ławę" powiedziano, że w okresie rządów PiS zmalała korupcja o 100%. Nie wiem, jakiej metody użył poseł, by stwierdzić, ilu bierze łapówki - czarodziejskiej szklanej kuli? Można tylko stwierdzić ilość stwierdzonych przestępstw korupcyjnych.
Zadałem sobie trud i poszukałem w necie:
2005 -   6126
2006 -   6518
2007 -   8753
2008 -   8337

2009 -   8406
2010 - 13236

http://www.policja.pl/portal/pol/1201/309/Statystyka_przestepstw_korupcyjnych.html
I tak ma się prawda objawiona do faktów.

Data: 2012-01-15 14:39:19
Autor: Przemysław W
Korupcja w Polsce

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f12bf19$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
Dziś w TV "kawa na ławę" powiedziano, że w okresie rządów PiS zmalała korupcja o 100%.

Kto konkretnie powiedział?

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-15 14:48:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Korupcja w Polsce

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jeukus$e18$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie pamiętam, ale tylko dwie osoby wchodzą w grę: Kłopotek lub przedstawiciel PiS. Nie sądzisz chyba, że powiedział przedstawiciel PO? Zwróciłem uwagę na słowa i postanowiłem sprawdzić i wyszło mi to:

Statystyka przestępstw korupcyjnych
Liczba przestępstw stwierdzonych:

Data: 2012-01-15 15:04:07
Autor: Przemysław W
Korupcja w Polsce
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f12d931$0$1259$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Oczywiście, że nie myślałem o przedstawicielu PO. Natomiast do Kłopotka, a tymbardziej do picowca jest to bardzo podobne.

Przemek

Data: 2012-01-15 21:13:29
Autor: Przemysław W
Korupcja w Polsce

[...]

To ten kłamca powiedział, że w okresie rządów pisu przestępczość dpadła o 101 %:

http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/posel.xsp?id=137&type=A

Przemek

Data: 2012-01-15 19:54:45
Autor: jadrys
Korupcja w Polsce
[...]

No właśnie, co tu jest prawdą? Jak wyliczyć w tabelkach spadki i wzrosty korupcji? Tylko po rozmowach w "pralni" idzie się zorientować że zapał do brania zmalał. Tak było po spektakularnych akcjach CBA, M. Kamińskiego.

Data: 2012-01-15 21:24:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Korupcja w Polsce
abc@wp.p
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jev7aj$86v$1node2.news.atman.pl...
[...]

Masz coś z logicznym myśleniem. Łapówkarzy coraz mniej, a łapią coraz więcej. Jak ty do tego doszedłeś? Masz szklaną cudowną kryształową kulę?

Data: 2012-01-17 12:19:50
Autor: T.
Korupcja w Polsce

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f133612$0$1270$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No właśnie dlatego że łapią wiecej, jest ich coraz mniej :-)
T.

Data: 2012-01-17 12:43:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Korupcja w Polsce

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f1559e5$0$1226$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A gdy już ich nie będzie wcale, będą łapali najwięcej!
A spadek przestępczości korupcyjnej spadnie o 101% i przestępczości będzie mniej niż zero!

Data: 2012-01-17 12:42:50
Autor: jadrys
Korupcja w Polsce
[...]

Wszystko jest względne - ilość złapanych ma gorącym uczynku  nie świadczy Ĺźe jest skala łapĂłwkarstwa jest większa bądĹş mniejsza.
Otarłem sie o ludzi wśród których dawanie w łapę to codzienność.

Korupcja w Polsce