Korupcja w Watykanie. Co mówią listy zdymisjonowanego hierarchy?

Data: 2012-01-28 21:07:21
Autor: Marek Czaplicki
Korupcja w Watykanie. Co mówią listy zdymisjonowanego hierarchy?
Włoska telewizja La7 ujawniła w czwartek listy abp. Carla Vigana do Benedykta XVI z czasu, kiedy ten pierwszy był wiceszefem gubernatoratu Watykanu (2009011), czyli instytucji zarządzającej m.in. muzeami watykańskimi, ogrodami, wodociągami, jako odpowiednik świeckiego magistratu. Vigano, który odpowiadał m.in. za przetargi, opisywał papieżowi "niewyobrażalnie katastrofalną sytuację" w gubernatoracie, która jest jednak "znana wszystkim w kurii rzymskiej". http://wyborcza.pl/1,75248,11046333,Korupcja_w_Watykanie__Co_mowia_listy_zdymisjonowanego.html#ixzz1kmkYtGoM

Kryzys sięga wszędzie.

Data: 2012-01-28 20:11:28
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
>http://wyborcza.pl/1,75248,11046333,Korupcja_w_Watykanie__Co_mowia_listy_zdymi
sjonowanego.html#ixzz1kmkYtGoM

Kryzys sięga wszędzie.

 w glebokim kryzysie intelektualnym, etycznym i moralnym jest na pewno *wybiorcza* i jej bezmyslni wyznawcy oraz nasladowcy, ktorzy nie zwazajac na nic
chca zarobic koleje 2 zeta za wklejanie ichnich bredni.

Data: 2012-01-28 21:13:39
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 28 styczeń 2012 21:11:

[...]

Abp. bredzi? Ciekawe.

Data: 2012-01-28 20:23:19
Autor: Obserwator
Korupcja w Watykanie. Co mówią listy zdymisjonowanego hierarchy?
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Abp. bredzi? Ciekawe.

nie wiem co mowi Abp. i nie interesuje mnie to co propaguje *wybiorcza*, ktora
stracila wiarygodnosc. Jej walka z kosciolem i etyka chrzescijanska juz dawno przekroczyla granice
absurdu.

      *Diabeł przebrał się w ornat i ogonem na mszę dzwoni*.

Przeczytaj sobie tekst ktory wkeilem za wpolityce ktory przypomina, jakie byly
pierwotne zalozenia ojcow UE, a ktore tacy jak czekisci z GW, znieksztalcaja i
wykorzystuja do wlasnych celow.

Data: 2012-01-28 21:23:08
Autor: pluton
Korupcja w Watykanie. Co mówią listy zdymisjonowanego hierarchy?
> Abp. bredzi? Ciekawe.

nie wiem co mowi Abp.

To sie kuzwa dowiedz.

Nullification

Data: 2012-01-28 20:30:44
Autor: Obserwator
Korupcja w Watykanie. Co mówią listy zdymisjonowanego hierarchy?
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
To sie kuzwa dowiedz.

ty sie najpierw kultury naucz, prostaku. Luki w wiedzy o Gabonie juz uzupelniles?

Data: 2012-01-28 21:32:59
Autor: pluton
Korupcja w Watykanie. Co mówią listy zdymisjonowanego hierarchy?

ty sie najpierw kultury naucz, prostaku. Luki w wiedzy o Gabonie juz
uzupelniles?

No Swiety Lech Wawelski twierdzil, ze szykuja na nas inwazje. Powinienem
wiedziec cos wiecej ? Jaki maja zapas strzal i z czego zrobione sa wlocznie
?

Nullification

Data: 2012-01-28 21:29:02
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 28 styczeń 2012 21:23:

Przeczytaj sobie tekst ktory wkeilem za wpolityce ktory przypomina, jakie
byly pierwotne zalozenia ojcow UE, a ktore tacy jak czekisci z GW,
znieksztalcaja i wykorzystuja do wlasnych celow.

Przeczytaj sobie tekst który wklejasz jako swój, a należący do kogo innego. ACTA to za mało na różnych wklejaczy. Powinno być nakaz używania drewnianych myszy. :-)

Data: 2012-01-29 08:16:16
Autor: Remek
Użytkownik " Obserwator" napisał:

nie interesuje mnie to co propaguje *wybiorcza*, ktora
stracila wiarygodnosc.

Jak można stracić coś czego nigdy sie nie miało? Szkoda tylko, że nie ma
prostego sposobu aby tych przyjaciół "ludzi honoru" zamknąć. To wredny
zespół antypolaków. Same ścierwa.

Remek

Data: 2012-01-28 21:19:04
Autor: pluton
> [...]

zwazajac na
> nic chca zarobic koleje 2 zeta za wklejanie ichnich bredni.

Kazdy zdymisjonowany arcybiskup bredzi. Proces odrywania ryja od koryta
i dupy od stolka jest niezwykle stresogenny.

Nullification

Data: 2012-01-29 09:26:19
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jg1kpg$2rn$1inews.gazeta.pl...
> [...]

*wybiorcza* i jej bezmyslni wyznawcy oraz nasladowcy, ktorzy nie zwazajac na nic
chca zarobic koleje 2 zeta za wklejanie ichnich bredni.

Do tego czasu żyłka ci pęknie poparańcu! ;)

BomBel

Korupcja w Watykanie. Co mówią listy zdymisjonowanego hierarchy?