Korupcja wyborcza

Data: 2011-02-19 15:04:54
Autor: u2
Korupcja wyborcza
... wyszła na jaw w Wałbrzychu.

Data: 2011-02-19 15:13:17
Autor: pluton
Korupcja wyborcza
.. wyszła na jaw w Wałbrzychu.

O jejku. I co teraz będzie ?

Nullification

Data: 2011-02-19 15:19:48
Autor: u2
Korupcja wyborcza
W dniu 2011-02-19 15:13, pluton pisze:
O jejku. I co teraz bĂŞdzie ?

-- pozdrawiam P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting
and Online Nullification

Data: 2011-02-19 16:48:36
Autor: u2
Korupcja wyborcza
W dniu 2011-02-19 16:35,  meyko pisze:
pokaż pacanie jakieś wybory bez korupcji?

Tylko nie pacanie, pacanie !

Data: 2011-02-19 19:17:51
Autor: Rudy 102
Korupcja wyborcza

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d5fce07$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
.. wyszła na jaw w Wałbrzychu.

Jaka korupcja? Okazało się, że menele chcieli dostać po 10 zł za robienie szuma, dostali nam piwo! Ot mi afera!

JanKos

Data: 2011-02-19 20:05:45
Autor: .[ heÂŽsk ].
Korupcja wyborcza
On Sat, 19 Feb 2011 19:17:51 +0100, "Rudy 102" <rudy102@pancerni.ru>
wrote:

> [...]

Jaka korupcja? Okazało się, że menele chcieli dostać po 10 zł za robienie szuma, dostali nam piwo! Ot mi afera!

z racji koligacji rodzinnych (jestem z urodzemnia dolnoslazakiem)
bywam w tamtych okolicach. na pewno spraw smierdzi. "kolgejts" jest
medialny, tv "dam" promuje go na okraglo ale nie wydaje sie by
zatrudnial meneli do kupowania glosow. to raczej robota pisowcow,
ktorzy nie cierpia lokalnego srodowiska PO. --

Korupcja wyborcza