Korwin-Mikke podpaliłunijnąflagę

Data: 2009-12-01 09:20:34
Autor: Czekista
Korwin-Mikke podpaliłunijnąflagę
Korwin-Mikke podpalił unijną flagę
W akcie politycznego protestu Janusz Korwin-Mikke spalił przed Uniwersytetem
Warszawskim
flagę Unii Europejskiej.
Polityk uważa, że 1 grudnia - w dniu, kiedy zacznie obowiązywać Traktat z
Lizbony
- Polska straci suwerenność, a UE stanie się formalnie państwem, którego
nasz kraj
będzie jedynie częścią.
Korwin-Mikkemu towarzyszyła grupa zwolenników. Spaleniu flagi przyglądali
się także
przechodnie.
- Dzisiaj o północy Rzeczpospolita Polska traci suwerenność nad ziemiami
polskimi.
Od tej chwili suwerenem Polski nie jest już Rzeczpospolita Polska, ale
Bruksela i
Sejm Wiejskiej staje się sejmikiem lokalnym - powiedział Korwin-Mikke na
poniedziałkowej
konferencji prasowej w Warszawie.
Zaznaczył, że władze w Polsce stracą od wtorku zupełnie na znaczeniu, bo - w
jego
opinii - Warszawa nie będzie miała możliwości sprzeciwienia się decyzjom,
które zapadną
w Brukseli. Korwin-Mikke podkreślił, że wszelkie dyrektywy, które zostaną
przyjęte
przez UE, będą obowiązywały w kraju.
Korwin-Mikke mówił, że zdumiewa go, iż Polaków "ta sprawa najwyraźniej mało
interesuje".
Jego zdaniem, świadczy to o tym, że państwo polskie nie funkcjonuje już od
dawna.
Poinformował, że tworzy nową prawicową partię "Wolność i Praworządność". -
Byłem
wieloletnim członkiem najpierw Stronnictwa Demokratycznego, potem Unii
Polityki Realnej,
w tej chwili jest totrzecia partia i chyba ostatnia, w której jestem. Bardzo
rzadko
zmieniam partię - raz na 20 lat - dodał.
Wchodzący w życie 1 grudnia unijny Traktat z Lizbony ma usprawnić
funkcjonowanie
rozszerzonej UE dzięki uproszczonemu procesowi podejmowania decyzji i
odejściu od
prawa weta w ok. 40 dziedzinach.Weto utrzymano jednak w tak zasadniczych
kwestiach,
jak zmiany w traktatach, poszerzenie UE, polityka zagraniczna i obronna,
zabezpieczenie
socjalne, podatki i kultura.
Traktat ustanawia stałego przewodniczącego Rady Europejskiej (na to
stanowisko wybrano
Belga Hermana Van Rompuya) oraz powołuje unijną służbę dyplomatyczną
(pierwszym wysokim
przedstawicielem UE ds. polityki zagranicznej została brytyjską baronessa
Catherine
Ashton).
PAP

*Nie ma Ludzi niewinnych, są tylko źle przesłuchani*Dzierżyński

Data: 2009-12-01 09:36:28
Autor: Jadrys
Czekista pisze:

*Nie ma Ludzi niewinnych, są tylko źle przesłuchani*Dzierżyński

Nie _ludziach_ a o kapitalistach mówił Felek.

Data: 2009-12-01 11:41:12
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hf2kib$gkg$6news.onet.pl...
Czekista pisze:
*Nie ma Ludzi niewinnych, są tylko źle przesłuchani*Dzierżyński
Nie _ludziach_ a o kapitalistach mówił Felek.

Felek to geniusz, podobno tworzył komunistyczne HJ spośród wychowanków domów dziecka.

--
stevep

Data: 2009-12-01 18:53:08
Autor: Jadrys

Czekista pisze:

*Nie ma Ludzi niewinnych, są tylko źle przesłuchani*Dzierżyński

Nie _ludziach_ a o kapitalistach mówił Felek.

Felek to geniusz, podobno tworzył komunistyczne HJ spośród wychowanków domów dziecka.

Bo ja wiem czy geniusz, - chyba jednak nie.. A co może być złego w uświadamianiu dzieciaków na temat sprawiedliwości społecznej?

Data: 2009-12-02 10:26:50
Autor: cirrus
Czekista pisze:
[...]

To coś takiego jak chowanie janczarów gotowych na wszystko.

--
stevep

Data: 2009-12-02 19:33:44
Autor: Jadrys
cirrus pisze:

Bo ja wiem czy geniusz, - chyba jednak nie.. A co może być złego w uświadamianiu dzieciaków na temat sprawiedliwości społecznej?

To coś takiego jak chowanie janczarów gotowych na wszystko.

Lepsze coś takiego od wmawiania dzieciakom że praca na jaśnie pana (wyzyskiwacza) to coś normalnego.

Data: 2009-12-03 11:06:53
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hf6bu8$bvg$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

A kto tera jest "jaśnie panem"?

--
stevep

Data: 2009-12-04 20:56:44
Autor: Jadrys

cirrus pisze:

[...]

Ten co żyje z pracy innych.

Data: 2009-12-05 02:24:07
Autor: zeusx
Korwin-Mikke podpaliłunijnąflagę

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfbphr$noa$3news.onet.pl...
A kto tera jest "jaśnie panem"?
Ten co żyje z pracy innych.

Znaczy się aparat państwowy?
Dobrze gadasz. Nie po komuszemu;-)
Precz z biurokracja.
zx

Data: 2009-12-05 15:57:29
Autor: Jadrys
zeusx pisze:

[...]

Mam na myśli osobników wylegujących sie na "Costa Brawa" podczas gdy niewolnicy wypruwają sobie żyły żeby pomnażać ich majątek.

Data: 2009-12-05 23:06:06
Autor: zeusx

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfdscp$fo5$2news.onet.pl...
zeusx pisze:

[...]

W moim mieście ,to raczej niekończące się wycieczki Prezydenta i swity. Co druga do Izraela więc prawie jak CB.
zx

Data: 2009-12-06 09:53:27
Autor: Jadrys

zeusx pisze:

[...]

Całe szczęście że sołtys z mojej wsi nie pozwala sobie na coś takiego. :-D

Data: 2009-12-02 10:30:43
Autor: WW

Czekista pisze:

[...]

A czym rożni sie "sprawiedliwość społeczna " od zwykłej sprawiedliwości?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-02 11:11:16
Autor: cirrus
Czekista pisze:
[...]

Tak jak zwykłe krzesło od krzesła elektrycznego. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-02 19:34:28
Autor: Jadrys
WW pisze:

Czekista pisze:

[...]

Zwykłą  "sprawiedliwość" jest wytworem jaśnie panów kapitalistów.  To przez zwykła sprawiedliwość łatwiej jest skazać złodzieja bochenka chleba od złodzieja milionów.

Data: 2009-12-03 02:32:53
Autor: zeusx

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hf6bvi$bvg$2news.onet.pl...
Zwykłą  "sprawiedliwość" jest wytworem jaśnie panów kapitalistów.  To przez zwykła sprawiedliwość łatwiej jest skazać złodzieja bochenka chleba od złodzieja milionów.

Za komuny nie trzeba było nic ukraść by zostać skazanym.
zx

Data: 2009-12-03 10:15:54
Autor: Jadrys
zeusx pisze:

[...]

No cóż, kryminał jest nie tylko dla złodziei..

Data: 2009-12-03 10:23:21
Autor: Prawusek

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hf7vk8$tle$2news.onet.pl...
zeusx pisze:

[...]

Jazek zem sie urodził
Zarozek sem wiedział
Budujom kryminał
Bedem se w nim siedział

Data: 2009-12-04 20:56:12
Autor: Jadrys

zeusx pisze:

[...]

"Zebyk to jo wiedzioł
kiebyk bede wisioł
tobyk se ozłocił
subienicke dzisioj"

Data: 2009-12-03 09:21:25
Autor: WW
Jadrys pisze:

Zwykłą  "sprawiedliwość" jest wytworem jaśnie panów kapitalistów.  To przez zwykła sprawiedliwość łatwiej jest skazać złodzieja bochenka chleba od złodzieja milionów.

No proszę, prawdziwy komunista sie uchował. :-)
Sprawiedliwość nie jest wymyślona przez jaśniepanów lecz dużo wcześniej. Właściwe towarzyszy nam od samego początku.
Problem w tym, że sprawiedliwie nie znaczy po równo!

Już jaskiniowiec dzielił mięso sprawiedliwie, to znaczy wojownicy/myśliwi dostawali więcej niż kobiety zostające w jaskini i pilnujące dzieci i ognia.
Wracając do kradzieży, to jest kwestia przestrzegania prawa. Właśnie dla zachowania sprawiedliwości nie ma tabelek typu drogówka a o karze i winie rozstrzyga sąd. On właśnie jest po to, aby wziął pod uwagę wszystkie okoliczności popełnienia kradzieży i wymierzył sprawiedliwą kare.

Data: 2009-12-03 10:15:06
Autor: Jadrys
WW pisze:
Jadrys pisze:

Zwykłą  "sprawiedliwość" jest wytworem jaśnie panów kapitalistów.  To przez zwykła sprawiedliwość łatwiej jest skazać złodzieja bochenka chleba od złodzieja milionów.

No proszę, prawdziwy komunista sie uchował. :-)

Nie jestem komunistą.

[...]

Oczywista sprawa, Jednak to początkowe jasne i przejrzyste prawo zostało przez jaśnie panów wynaturzone, i funkcjonowało przez całe stulecia tylko jako bat na słabszych.

[...]

Więc co z tego że rozstrzyga sąd? Czy jest przez to  bardziej sprawiedliwie?

Data: 2009-12-03 14:04:34
Autor: WW
Jadrys pisze:
WW pisze:
Jadrys pisze:

[...]

Jesteś.
Każdy, kto wyznaje takie poglądy, jest nim. To właśnie poglądy decydują a nie legitymacja.
Ja w odróżnieniu od IPN i obecnej mody, nie widzę w tym nic złego.
:-)

Jednak to początkowe jasne i przejrzyste prawo zostało przez jaśnie panów wynaturzone, i funkcjonowało przez całe stulecia tylko jako bat na słabszych.

Weź pod uwagę, że prawo piszą prawnicy, W ich interesie leży, aby tylko oni mogli udawać, że je rozumieją. Dlatego zamiast jasnych i prostych praw, mamy to co mamy.
Uczciwy człowiek mówi "kłamca - a prawnik "że mija sie z prawdą".
Uczciwy człowiek mówi "oszust" a prawnik - "że podjął decyzje w oparciu o niepełne dane" itd.
Przecież większości ludzi z pierwszych stron gazet i z TV, do domu byś nie wpuścił i ja także.

Więc co z tego że rozstrzyga sąd? Czy jest przez to  bardziej sprawiedliwie?

Tak, a przynajmniej takie być powinno !
Wszak czym innym jest kradzież bochenka chleba, aby nakarmić głodna rodzinę a czym innym kradzież tego samego bochenka nad ranem, przez grupę rozbawionej młodzieży, wracającej z dyskoteki, bo chciała sobie porzucać i nie miała czym. (przykład autentyczny).

Czy w tych wypadkach wyrok powinien być jednakowy czy sprawiedliwy?

Data: 2009-12-04 20:54:41
Autor: Jadrys
WW pisze:
Jadrys pisze:
WW pisze:
Jadrys pisze:

[...]

Przyjęcie miana komunisty przeze mnie byłoby wielkim nietaktem wobec prawdziwych komunistów, - ludzi mordowanych, więzionych i ginących z bronią w ręku w walce o sprawiedliwość społeczną. Ja niestety  nie zasłużyłem (jeszcze) na to żeby można mnie tak nazwać.

[...]

Tu nie chodzi o "bełkot" prawniczy. Chodzi o to że mechanizmy stawiania przed sądem wielkich aferzystów i złodziei są mocno niedopracowane w stosunku do sądzenia "płotek"..

[...]

Wg. bezmyślnej litery prawa - jednakowy. A wg. sprawiedliwości - nie.

Data: 2009-12-05 09:41:41
Autor: WW
Jadrys pisze:

Tu nie chodzi o "bełkot" prawniczy. Chodzi o to że mechanizmy stawiania przed sądem wielkich aferzystów i złodziei są mocno niedopracowane w stosunku do sądzenia "płotek"..

Myślę, ze prawda jest znacznie prostsza.
Za wzorem polityków cała reszta służby państwowej się zeszmaciła.
Jako, że politycy mogą kraść, kłamać, oszukiwać i są bezkarni bo maja immunitet, to i inne zawody z immunitetem, w tym i sędziowie,  postępują tak samo.

Sam powiedz, jaka łapówkę może wziąć sędzia za uniewinnieni takiego co ukradł sąsiadowi kury czy wiaderko plastikowe. To sąd jest pryncypialny i kara stosowna.
A jak sądzi mafioza, ta łapówka może mieć sześć zer po cyfrach znaczących. I wyrok adekwatny ale nie do prawa a do łapówki.

To nie prawo jest chore w RP.

Data: 2009-12-03 11:08:14
Autor: cirrus
WW pisze:
Czekista pisze:
[...]

A kto dzisiaj jest kapitalistą i od ilu pracowników zatrudniający jest kapitalistą?

--
stevep

Data: 2009-12-04 20:58:04
Autor: Jadrys
Korwin-Mikke podpaliłunijnąflagę
cirrus pisze:

.

A kto dzisiaj jest kapitalistą i od ilu pracowników zatrudniający jest kapitalistą?

Każdy wyzyskiwacz. tj. taki co żyje z wysiłku innych.

Data: 2009-12-05 08:02:26
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfbpkb$noa$4news.onet.pl...
cirrus pisze:
.
A kto dzisiaj jest kapitalistą i od ilu pracowników zatrudniający jest kapitalistą?
Każdy wyzyskiwacz. tj. taki co żyje z wysiłku innych.

Nigdy nie kupiłeś nic chińskiego bo tanie, a tam jest wyzysk?

--
stevep

Data: 2009-12-05 15:56:06
Autor: Jadrys

cirrus pisze:

.

A kto dzisiaj jest kapitalistą i od ilu pracowników zatrudniający jest kapitalistą?

Każdy wyzyskiwacz. tj. taki co żyje z wysiłku innych.

Nigdy nie kupiłeś nic chińskiego bo tanie, a tam jest wyzysk?

Dziś prawie wszystko jest chińskie. Nie sposób nie kupować chińskich produktów.
Nie wiem czy w Chinach jest wyzysk.. Wiem że na pewno jest w Polsce..

Korwin-Mikke podpaliłunijnąflagę