Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋

Data: 2016-01-20 11:56:17
Autor: zdumiony
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋. Znowu przyni贸s艂 nam wstyd!

"Najwi臋cej szk贸d podczas dzisiejszej debaty przyni贸s艂 Polsce, niestety, Polak. I to wcale nie polityk Platformy Obywatelskiej, ale... Janusz Korwin-Mikke. Oczywi艣cie, Korwin-Mikke mo偶e mie膰 pogl膮dy, jakie chce - i trudno zreszt膮 w wielu punktach odm贸wi膰 mu racjonalno艣ci.

Niestety, dzisiaj powinien by艂 trzyma膰 j臋zyk za z臋bami. Korwin-Mikke twierdzi, i偶 jest politykiem racjonalnym i rozs膮dnym. Tymczasem w czasie debaty na forum PE, kt贸ra w pewnej mierze decydowa艂a o postrzeganiu Polski zagranic膮, zachowa艂 si臋 po prostu niepowa偶nie. Powtarzaj膮c, 偶e "gardzi demokracj膮" i "nienawidzi demokracji", 偶e "Unia Europejska musi zosta膰 zniszczona" wyrz膮dzi艂 nam wielk膮 wizerunkow膮 szkod臋. Wszyscy Polacy powinni byli m贸wi膰 dzi艣 w PE jednym g艂osem. Wy艂amali si臋 z tego politycy PO, ale to oczywiste: to nie s膮 Polacy, ale Europejczycy."

http://www.fronda.pl/a/korwin-mikke-wielkim-minusem-debaty-osmieszal-polske,64329.html

Data: 2016-01-20 12:03:15
Autor: A. Filip
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋 [Mia艂a by膰 demokracja, a tu ka偶dy wygaduje co chce!]
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
[...]

To w Polsce nie ma demokracji jak wyborcy "nawet takich" wybieraj膮 jako
"MA艁膭 opozycj臋"? :-)

A komentarz jest z Wielkiego Lecha, Wa艂臋sy Lecha ;-)
https://pl.wikiquote.org/wiki/Lech_Wa%C5%82%C4%99sa

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Po karnawale - czas na gorzkie 偶ale.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2016-01-20 12:12:09
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 12:03, A. Filip pisze:
| 鈥濵ia艂a by膰 demokracja, a tu ka偶dy wygaduje co chce!鈥

Demokracja oznacza 偶e nie powinno si臋 dopuszcza膰 do g艂osu przeciwnik贸w Demokracji. Nie powinno dopuszcza膰 si臋 do g艂oszenia pogl膮d贸w totalitarnych.

Data: 2016-01-20 12:19:07
Autor: A. Filip
> [...]

Demokracja oznacza 偶e nie powinno si臋 dopuszcza膰 do g艂osu przeciwnik贸w
Demokracji. Nie powinno dopuszcza膰 si臋 do g艂oszenia pogl膮d贸w

G贸wno prawda.
Tak jak kapitalizm "bezkonkurencyjny" mo偶e by膰 z palcem w dupie gorszy
(mniej ekonomicznie wydajny) od komunistycznej gospodarki centralnie planowanej
PRL tak demokracja bez krytyki samej idei demokracji mo偶e _艂atwo_ zej艣膰 na
ledwo 偶ywe parszywe psy.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Ma艂e zyski psuj膮 wielkie interesy.  (Przys艂owie chi艅skie)

Data: 2016-01-20 12:23:29
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 12:19, A. Filip pisze:
[...]

Chyba zgadzasz si臋, 偶e nie powinno dopuszcza膰 si臋 do tworzenia partii faszystowskich i komunistycznych?

Data: 2016-01-20 12:29:35
Autor: A. Filip
[...]

Wed艂ug czyjej oceny faszystowskich/komunistycznych?

Jak ma b臋dzie w RP3 zakaz partii "GW faszystowskich" (faszystowskich wed艂ug
kt贸rej艣 gazetki Agora S.A.) to IMHO w RP3 b臋dziemy mieli ju偶 "demokracj臋".

鈥濪obrymi ch臋ciami piek艂o jest wybrukowane鈥 & 鈥濪iabe艂 tkwi w 鈥瀞zczeg贸艂ach鈥濃

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Kto nie potrafi schwyta膰 mu艂a, ten 膰wiczy batogiem siod艂o.

Data: 2016-01-20 13:38:48
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 12:29:

[...]

Wystarczy ocena s膮du rejestrowego i ju偶. :-)

Data: 2016-01-20 14:55:14
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

Do tego 偶eby by艂a "demokracja" zamiast demokracji to wystarczy na pewno.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Jaka praca, taka p艂aca.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2016-01-20 15:03:35
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 14:55:

[...]

Ja wiem. Najlepiej jakby ludzie za艂atwiali wszelkie spory maczetami na ulicach, gwa艂cili si臋 gdzie popadnie i w og贸le luz blues. Prawo silniejszego czyli d偶ungla? :-)

Data: 2016-01-20 14:55:51
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk [Mia砤 by demokracja, a tu ka縟y wygaduje co chce!]
W dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 15:02:23 UTC+1 u縴tkownik Marek Czaplicki napisa:

Ja wiem. Najlepiej jakby ludzie za砤twiali wszelkie spory maczetami na ulicach, gwa砪ili si gdzie popadnie i w og髄e luz blues. Prawo silniejszego czyli d縰ngla? :-)

Wypisz-wymaluj jak w Sylwestra w Niemczech, c'nie? Ale sobie "demokracj" za砤twili, nie ma co...
:-/

Data: 2016-01-20 17:19:14
Autor: z
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋 [Mia艂a by膰 demokracja, a tu ka偶dy wygaduje co chce!]
W dniu 2016-01-20 o 12:12, zdumiony pisze:
Demokracja oznacza 縠 nie powinno si dopuszcza do g硂su przeciwnik體
Demokracji. Nie powinno dopuszcza si do g硂szenia pogl眃體 totalitarnych.

To jest dopiero totalitaryzm. Kneblowanie ust ludziom kt髍ym si nie podoba obecny stan zgni砮j demokracji oraz tej demokracji przeciwnikom.
To jest zaprzeczenie podstawowych praw i wolno禼i obywatelskich.

Zar體no metodami politycznymi jak i naciskiem ekonomicznym przez instytucje ritingowe.

To jest prawdziwe z硂 tocz眂e zgnilizn europejskich biurw.

Taka debata powinna odbywa si co tydzie. A co? :-) Mo縠 ludzie przejrzeli by na oczy bo dzi阫i mo縧iwo禼i wypowiedzi w PE nawet ma硑ch partii ich g硂s mo縠 by s硑szalny a nie zakrzykiwany i wysmiewany bez 縜dnych argument體 podczas gdy okr阾 europejski tonie i pora pomy秎e o prawdziwej nowej organizacji spo砮cze駍twa. Lepszej i m眃rzejszej od tej "papierowej" demokracji pod dyktatem korporacji

Data: 2016-01-20 15:04:29
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk [Mia砤 by demokracja, a tu ka縟y wygaduje co chce!]
W dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 17:19:13 UTC+1 u縴tkownik z napisa:

Bingo!

Data: 2016-01-21 00:07:02
Autor: u2
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋 [Mia艂a by膰 demokracja, a tu ka偶dy wygaduje co chce!]
W dniu 2016-01-21 o 00:04, nowegooglowe@gmail.com pisze:

Bingo!

Power Ball!

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-20 14:47:58
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk [Mia砤 by demokracja, a tu ka縟y wygaduje co chce!]
W dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 12:03:18 UTC+1 u縴tkownik A. Filip napisa:
> [...]
> racjonalno禼i.
>
> Niestety, dzisiaj powinien by trzyma j陑yk za z阞ami. Korwin-Mikke
> twierdzi, i jest politykiem racjonalnym i rozs眃nym. Tymczasem w
> czasie debaty na forum PE, kt髍a w pewnej mierze decydowa砤 o
> postrzeganiu Polski zagranic, zachowa si po prostu
> niepowa縩ie. Powtarzaj眂, 縠 "gardzi demokracj" i "nienawidzi
> demokracji", 縠 "Unia Europejska musi zosta zniszczona" wyrz眃zi nam
> wielk wizerunkow szkod. Wszyscy Polacy powinni byli m體i dzi w PE
> jednym g硂sem. Wy砤mali si z tego politycy PO, ale to oczywiste: to

To w Polsce nie ma demokracji jak wyborcy "nawet takich" wybieraj jako
"MA! opozycj"? :-)

A komentarz jest z Wielkiego Lecha, Wa酬sy Lecha ;-)
https://pl.wikiquote.org/wiki/Lech_Wa%C5%82%C4%99sa
| "Mia砤 by demokracja, a tu ka縟y wygaduje co chce!"

C罂, jak to Bolek :-DDD

Data: 2016-01-20 12:06:44
Autor: niebieski
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋
Dzie艅 bez Korwina - dzie艅 stracony.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od cz艂owieka 鈥 wymaga tylko,
by pokocha艂 to, czego normalny cz艂owiek nienawidzi,

Data: 2016-01-20 12:12:44
Autor: A. Filip
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋 [UE-parlamentarzyst贸w jest o wiele za du偶o! ;-) ]
niebieski <niszczsocjalizm@interia.eu> pisze:
Dzie艅 bez Korwina - dzie艅 stracony.

Ilu 鈧琾os艂贸w trzeba koniecznie wywali膰 by wszyscy 鈧琾os艂owie byli za jedynie
s艂uszn膮 lini膮?  A ile si臋 przy tym pieni臋dzy na dietach/pensjach zaoszcz臋dzi :-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Zwi膮zanego 艂atwo bi膰.  (Przys艂owie chi艅skie)

Data: 2016-01-20 12:12:56
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 12:06, niebieski pisze:
Dzie艅 bez Korwina - dzie艅 stracony.

Tak jest u ciebie?

Data: 2016-01-20 12:30:50
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 12:12, zdumiony pisze:
W dniu 20.01.2016 o 12:06, niebieski pisze:
Dzie艅 bez Korwina - dzie艅 stracony.

Tak jest u ciebie?

U ciebie, jak wida膰 :)

Data: 2016-01-20 13:02:13
Autor: zdumiony
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋
W dniu 20.01.2016 o 12:30, niebieski pisze:
Tak jest u ciebie?
U ciebie, jak wida膰 :)

Ja tylko demaskuj臋 fa艂szywego proroka

Data: 2016-01-20 15:08:53
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk
W dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 12:06:41 UTC+1 u縴tkownik niebieski napisa:
Dzie bez Korwina - dzie stracony.

"Socjalizm niewiele wymaga od cz硂wieka - wymaga tylko,
by pokocha to, czego normalny cz硂wiek nienawidzi,
a znienawidzi to, co normalny cz硂wiek kocha
- i 秝ietnie mo縩a w socjalizmie 縴!" E.Kuzniecow

Czyli Hunia! - wypisz wymaluj: nienawi舵 i planowa deprecjacja wobec wiary, rodziny, warto禼i humanizmu...

Data: 2016-01-20 15:29:50
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 12:06 niebieski <niszczsocjalizm@interia.eu> pisze:

Dzie bez Korwina - dzie stracony.

B砤zen, kt髍y ksi阠ia nie jest wart.

--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-20 12:28:29
Autor: Marek Czaplicki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 11:56:

[...]

Chyba 艣miech deputowanych by艂 dobr膮 odpowiedzi膮. JKM ma pogl膮dy w zale偶no艣ci od ci艣nienia barycznego. Jak rozstawa艂 si臋 z Kukizem to nie by艂 za jednomadatowymi okr臋gami. Jak pisa艂 program wyborczy dla swej nowej komitywy wyborczej, nie pomn臋 ju偶 nazwy, to jednomandatowe by艂y dobre, w porywach znakomite. :-)

Data: 2016-01-20 12:31:20
Autor: A. Filip
[...]

A to by艂/jest _kluczowy_ element jego programu czy sprawa kt贸r膮 mo偶na
politycznie gra膰 wed艂ug bie偶膮cych potrzeb?

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Niemi艂a ksi臋dzu ofiara, chod藕 ciel臋 do domu.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2016-01-20 12:54:12
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 12:31:

A to by艂/jest _kluczowy_ element jego programu czy sprawa kt贸r膮 mo偶na
politycznie gra膰 wed艂ug bie偶膮cych potrzeb?

Nie wiem. Jak zamie艣ci艂 w programie wyborczym to chyba co艣 wa偶nego. A jak najpierw na nie, potem na tak, to chyba stara, s艂ynna, dobrze uw臋dzona "kie艂basa wyborcza'. :-)

Data: 2016-01-20 12:55:01
Autor: A. Filip
[...]

Z jakim (zmiennym) programem go wybior膮 taki program b臋dzie przez jedn膮
kadencje realizowa艂? :-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Biednemu, to i weselna noc kr贸tka.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2016-01-20 13:05:12
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 12:55:

[...]

Realizowa艂? Korwin? Realizacja diet, to jest program rzeczywisty. :-)

Data: 2016-01-20 15:23:36
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 13:05, Marek Czaplicki pisze:

Realizowa艂? Korwin? Realizacja diet, to jest program rzeczywisty. :-)
Nieprawda. Korzysta z ka偶dej okazji, aby przedstawi膰 swoje stanowisko w PE.

Data: 2016-01-20 14:54:06
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk
W dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 15:23:29 UTC+1 u縴tkownik niebieski napisa:
W dniu 20.01.2016 13:05, Marek Czaplicki pisze:

> Realizowa? Korwin? Realizacja diet, to jest program rzeczywisty. :-)
Nieprawda. Korzysta z ka縟ej okazji, aby przedstawi swoje stanowisko w PE.

I dobrze robi! Niech si oswajaj z perspektywami Unii 3-]

Data: 2016-01-20 15:31:08
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 15:23:

[...]

Ja tam nie przedstawiam swojego stanowiska w miejscach kt贸re uwa偶am za burdele, a JKM tak. :-)

Data: 2016-01-20 15:36:49
Autor: A. Filip
[...]

A dlaczego TY u偶ywasz wobec Parlamentu Europejskiego s艂owa burdel zamiast
bardziej kulturalnego dom publiczny? :-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Kto zakosztuje dobrego, nie patrzy na biedniejszego.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2016-01-20 15:51:36
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 15:36:

[...]

U偶ywam s艂owa jakiego u偶y艂 JKM. :-)

Data: 2016-01-20 16:05:07
Autor: A. Filip
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋 [PUE to JU呕 "dom publiczny"?]
[...]

Ale czy TY musisz r贸wna膰 w d贸艂 do Jego Korwinowskiej Mo艣ci w opisie
Parlamentu Europejskawego? :-)

Zacytujesz gdzie JKM powiedzia艂 偶e PUE to _ju偶 jest_ burdel?
Bo jako艣 nie s艂ysza艂em 偶eby go ju偶 sprzeda艂 ;-)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Janusz-Korwin-Mikke-zrobimy-burdel-z-Parlamentu-Europejskiego,wid,16579800,wiadomosc.html

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
艢w. Barbara po wodzie, Bo偶e Narodzenie po lodzie.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2016-01-20 16:11:46
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 16:05:

> [...]

| Na temat Parlamentu Europejskiego ma plany nast臋puj膮ce: sprzedamy go i
| zrobimy tam burdel. Budynek Komisji Europejskiej 艣wietnie si臋 do tego

艢wietnie si臋 nadaje. Czy jak powiem, 偶e Twoje mieszkanie 艣wietnie nadaje si臋 na obor臋 czy chlew, to za co je uwa偶am? Za Twe mieszkanie, czy 偶e mieszkasz w potencjalnym chlewie wg mnie? JKM stosuje skr贸ty my艣lowe, ja te偶. jak chce sprzeda膰 z przeznaczeniem na burdel, to znaczy 偶e widzi burdel. :-)

Data: 2016-01-20 15:00:34
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk [PUE to JU "dom publiczny"?]
W dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 16:10:34 UTC+1 u縴tkownik Marek Czaplicki napisa:
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 16:05:

> Zacytujesz gdzie JKM powiedzia 縠 PUE to _ju jest_ burdel?
> Bo jako nie s硑sza砮m 縠by go ju sprzeda ;-)
> ietnie si nadaje. Czy jak powiem, 縠 Twoje mieszkanie 秝ietnie nadaje si na obor czy chlew, to za co je uwa縜m? Za Twe mieszkanie, czy 縠 mieszkasz w potencjalnym chlewie wg mnie? JKM stosuje skr髏y my秎owe, ja te. jak chce sprzeda z przeznaczeniem na burdel, to znaczy 縠 widzi burdel. :-)

Do "砤pania" skr髏體 my秎owych to trzeba jednak mie to, czego 80 procent ludzi nie ma - wol zatem uzna za wariata kogo, kogo ni dudu nie rozumiej. Prawid硂wo舵 taka: g硊pek wobec m眃rego reaguje agresj albo chce pakowa go do wariatkowa 3-)

Data: 2016-01-21 00:02:19
Autor: u2
W dniu 2016-01-21 o 00:00, nowegooglowe@gmail.com pisze:
Prawid硂wo舵 taka: g硊pek wobec m眃rego reaguje agresj albo chce pakowa go do wariatkowa

pierdolisz, serio ?:)

Data: 2016-01-20 15:38:29
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 15:31, Marek Czaplicki pisze:
[...]

A to ju偶 jakie艣 twoje zwidy. Nie chce mi si臋 w to wnika膰.

Data: 2016-01-20 15:54:49
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 15:38:

[...]

Jakie cz艂owieku zwidy? Jak kiedy艣 ogl膮da艂em tv to JKM w艂asnymi s艂owami to wygarn膮艂. Masz zaniki pami臋ci? Czy z pami臋ci膮 u Ciebie jak u bohatera ksi膮偶ki Orwella? Mo偶esz j膮 kasowa膰, budowa膰 od nowa, mie膰 inne wspomnienia rano, w po艂udnie i wieczorem? W zale偶no艣ci od tego co aktualnie jest na topie. :-)

Data: 2016-01-20 16:13:26
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 15:54, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Dawaj linka. Wiem, 偶e kombinujesz jak mo偶esz, a 偶e cienki w tym jeste艣, to tylko mo偶emy si臋 po艣mia膰

呕a艂osne.

Data: 2016-01-20 16:36:29
Autor: Marek Czaplicki
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋
Data: 2016-01-20 16:50:12
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 16:36, Marek Czaplicki pisze:
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 16:13:

Dawaj linka. Wiem, 偶e kombinujesz jak mo偶esz, a 偶e cienki w tym jeste艣,
to tylko mo偶emy si臋 po艣mia膰

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15986755,_Korwin_Mikke_chce_zamienic_PE_w_burdel__To_jest_dno_.html
http://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/457969,janusz-korwin-mikke-o-unii-europejskiej-nauczaniu-jana-pawla-ii-smolensku-i-jaroslawie-kaczynskim.html
http://vimow.com/pl/watch/x261jos_To+Korwin+mia%C5%82+robi%C4%87+burdel+z+PE+-+Przemys%C5%82aw+Wipler+o+wyst%C4%99pie+Conchity+Wurst

Pomijam, 偶e to manipulacja, ale przeanalizujmy to zdanie z tych twoich 藕r贸de艂:

"Wyja艣nia艂 to bardzo obrazowo, zapowiadaj膮c, 偶e siedziba Komisji Europejskiej zostanie sprzedana i zamieniona na burdel. "

Wyka偶esz na tej podstawie, 偶e wg. Korwina obiekt PE to "burdel"? Oczywi艣cie, 偶e tego nie zrobisz, bo jeste艣 malutkim cwaniaczkiem, kt贸remu wydaje si臋, ze inni to idioci i mo偶na im sprzeda膰 tego typu k艂amstewka i si臋 nie zorientuj膮.

Data: 2016-01-20 16:54:30
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 16:50, niebieski pisze:
"Wyja艣nia艂 to bardzo obrazowo, zapowiadaj膮c, 偶e siedziba Komisji
Europejskiej zostanie sprzedana i zamieniona na burdel. "

Oto ca艂y "ku艅seratyzm" Korwina, zamiast walczy膰 z burdelami i kurewstwem chce zamieni膰 siedzib臋 Komisji Europejskiej na burdel.

Data: 2016-01-20 15:03:00
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk
W dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 16:53:02 UTC+1 u縴tkownik zdumiony napisa:
W dniu 20.01.2016 o 16:50, niebieski pisze:
> "Wyja秐ia to bardzo obrazowo, zapowiadaj眂, 縠 siedziba Komisji
> Europejskiej zostanie sprzedana i zamieniona na burdel. "

Oto ca硑 "ku駍eratyzm" Korwina, zamiast walczy z burdelami i kurewstwem chce zamieni siedzib Komisji Europejskiej na burdel.

No al czeg chcesz? Co, nie nadaje si? Ca砤 Hunia to ju jeden wielki burdel - darmowe prostytutki dla pan體 uchod糲體 zapewniaj :->

Data: 2016-01-20 17:05:29
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 16:54, zdumiony pisze:
[...]

Do czego si臋 w tym momencie odnosisz? Do K艂amstw i manipulacji Czaplickiego, czy swoich?

Data: 2016-01-20 18:09:20
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 16:50:

[...]

Tego typu "k艂amstewka" sprzedaje JKM. Wali o "ludziach 艣mieciach", "o kr贸lu" na kt贸rego czeka, a jak przychodzi co do czego to g艂upa pali. Ja proponuj臋 mo偶e przeanalizowa膰 jego ostatni膮 wypowied藕 w PE, na debacie dotycz膮cej Polski. M贸wi艂 偶e, cytuj臋 z pami臋ci "jak z艂e musia艂y by膰 rz膮dy PO skoro ludzie g艂osowali za PiS" i "ludzie g艂osowali za PiS bo my艣leli, 偶e poprzednik贸w powsadzaj膮 do wi臋zie艅". Zgadzasz si臋? Tak m贸wi艂, czy musz臋 grzeba膰 w sieci? A poza tym, jak kto艣 m贸wi o sprzedaniu to po wnikliwej analizie jakim prawem m贸wi na co ma by膰 przeznaczony budynek? Gdzie 艣wi臋te prawo w艂asno艣ci? Mo偶e kto艣 chcia艂by tam, potencjalny kupiec, aby zrobi膰 wybieg dla prawicowc贸w, jakie艣 ustawki tam organizowa膰 dla gawiedzi? :-)

Data: 2016-01-20 18:22:44
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 18:09, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Jak na razie to ja ci twoje k艂amstewka wytkn膮艂em, wi臋c Korwina tutaj zostaw w spokoju.

> [...]
ludzie g艂osowali za PiS" i "ludzie g艂osowali za PiS bo my艣leli, 偶e
poprzednik贸w powsadzaj膮 do wi臋zie艅". Zgadzasz si臋? Tak m贸wi艂, czy musz臋

M贸wi艂 co艣 podobnego, ale nie wiem co to ma wsp贸lnego z twoimi k艂amstewkami?

A poza tym, jak kto艣 m贸wi o sprzedaniu to po wnikliwej
analizie jakim prawem m贸wi na co ma by膰 przeznaczony budynek?

O kt贸rym budynku m贸wisz? KE czy PE?

  Gdzie 艣wi臋te
prawo w艂asno艣ci?

Sprzeda偶 jest niezgodna ze "艣wi臋tym prawem w艂asno艣ci"? :)

Mo偶e kto艣 chcia艂by tam, potencjalny kupiec, aby zrobi膰
wybieg dla prawicowc贸w, jakie艣 ustawki tam organizowa膰 dla gawiedzi? :-)

A mo偶e rezerwat dla czerwonych?

Data: 2016-01-20 18:28:44
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 18:22:

> [...]

grzeba膰 w sieci?

M贸wi艂 co艣 podobnego, ale nie wiem co to ma wsp贸lnego z twoimi

M贸wi艂 wi臋c co艣 podobnego? No to analiza. Jakimi strasznymi rz膮dami musia艂y by膰 rz膮dy kr贸l贸w w 艣redniowieczu i odrodzeniu, skoro ludzie we Francji odwalili rewolucj臋 i gilotynowali wszystkich jak leci, nie bawi膮c si臋 we wsadzanie do wi臋zie艅? Jak zaleca JKM z by艂ymi rz膮dz膮cymi. No i jakim prawem przyjmuje za g艂os opatrzno艣ci, g艂os wyborc贸w, skoro nie czai si臋 i chce ten g艂os zabra膰 wszystkim jak leci? :-)

Data: 2016-01-20 18:38:47
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 18:28, Marek Czaplicki pisze:
> [...]

by膰 rz膮dy kr贸l贸w w 艣redniowieczu i odrodzeniu, skoro ludzie we Francji
odwalili rewolucj臋 i gilotynowali wszystkich jak leci, nie bawi膮c si臋 we

Na tyle naiwny nie jestem, aby uwierzy膰 偶e to by艂 oddolny spontaniczny ruch. Co艣 jak KOD.

  Jak zaleca JKM z by艂ymi rz膮dz膮cymi.

Co niby zaleca JKM? Mordowa膰 przest臋pc贸w bez s膮d贸w czy z zachowaniem zasad prawa?

  No i jakim prawem
przyjmuje za g艂os opatrzno艣ci, g艂os wyborc贸w,

To tylko twoja, fa艂szywa interpretacja. Z pewno艣ci膮 nie traktuje tych 偶a艂osnych gierek przy urnach jako g艂osu opatrzno艣ci.

  skoro nie czai si臋 i chce ten
g艂os zabra膰 wszystkim jak leci? :-)

Bo nie jest demokrat膮.

Data: 2016-01-20 18:48:51
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 18:38, niebieski pisze:
  skoro nie czai si臋 i chce ten
g艂os zabra膰 wszystkim jak leci? :-)

Bo nie jest demokrat膮.

Skoro nie jest demokrat膮 to po co dopuszcza膰 go do g艂osu w demokratycznych wyborach. Demokracja jest za dobra, i przez to s艂aba gdy umo偶liwia doj艣cie do g艂osu r贸偶nego typu Hitlerkom

Data: 2016-01-20 18:54:52
Autor: u2
W dniu 2016-01-20 o 18:48, zdumiony pisze:
Skoro nie jest demokrat膮 to po co dopuszcza膰 go do g艂osu w
demokratycznych wyborach. Demokracja jest za dobra, i przez to s艂aba gdy
umo偶liwia doj艣cie do g艂osu r贸偶nego typu Hitlerkom

to jest wlasnie demokracja, ze kazdy ma prawo do wolnego niczym nieskrepowanego glosu, choc nie kazdy rzadzi:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-20 19:19:55
Autor: u2
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋
U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:569fc9eb$0$680$65785112news.neostrada.pl...

Rzresz koopsztale?

Data: 2016-01-20 19:03:54
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 18:48, zdumiony pisze:
[...]

Bo ten wyb贸r wp艂ywa r贸wnie偶 na jego 偶ycie i ma si臋 prawo broni膰.

  Demokracja jest za dobra, i przez to s艂aba gdy
umo偶liwia doj艣cie do g艂osu r贸偶nego typu Hitlerkom

to nie ja j膮 wybielam.

Data: 2016-01-20 18:50:10
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 18:38:

Na tyle naiwny nie jestem, aby uwierzy膰 偶e to by艂 oddolny spontaniczny
ruch. Co艣 jak KOD.

Nie wiem. Ty te偶 nie wiesz. JKM nie wie, ale gada. Kto, co, dlaczego, po co. Facet jest po prostu 艣mieszny ze swymi teoriami. Jakby siedzia艂 w g艂owie ka偶dego wyborcy i lepiej wiedzia艂. Fakty s膮 takie. JKM uwa偶a 偶e za zwyci臋stwo PiS odpowiada PO swymi rz膮dami. Ja z jego s艂贸w snuj臋, 偶e za rewolucj臋 francusk膮, potem komunistyczn膮 nie odpowiadaj膮 ludzie kt贸rzy faktycznie odpowiadaj膮, ale poprzednicy w rz膮dzeniu, a wi臋c kr贸le.
  Jak zaleca JKM z by艂ymi rz膮dz膮cymi.

Co niby zaleca JKM? Mordowa膰 przest臋pc贸w bez s膮d贸w czy z zachowaniem
zasad prawa?

Czyta膰 ze zrozumieniem to trzeba Ci臋 uczy膰. Nie bawili si臋 we wsadzanie do wi臋zie艅, tak napisa艂em. Potem napisa艂em opieraj膮c si臋 na s艂owach JKM "ludzie wybrali PiS, bo my艣leli 偶e powsadza do wi臋zie艅". Skoro JKM tak dobrze wie dlaczego ludzie wybieraj膮 tych a nie innych, to nie uzmys艂owi sobie w ko艅cu bezstronnie, dlaczego mimo tego 偶e skacze i klaunuje od lat, nie chc膮 do rz膮dzenia JKM?

Data: 2016-01-20 18:57:57
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 18:50, Marek Czaplicki pisze:
zwyci臋stwo PiS odpowiada PO swymi rz膮dami. Ja z jego s艂贸w snuj臋, 偶e za
rewolucj臋 francusk膮, potem komunistyczn膮 nie odpowiadaj膮 ludzie kt贸rzy
faktycznie odpowiadaj膮, ale poprzednicy w rz膮dzeniu, a wi臋c kr贸le.

Cz臋sto kr贸lami byli zwykli psychopaci, zdegenerowani przez 艣luby w rodzinie.

Data: 2016-01-20 18:57:56
Autor: u2
W dniu 2016-01-20 o 18:57, zdumiony pisze:
Cz臋sto kr贸lami byli zwykli psychopaci, zdegenerowani przez 艣luby w
rodzinie.

kazda wladza deprawuje, a wladza absolutna deprawuje absolutnie:)

Data: 2016-01-20 19:20:29
Autor: u2
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋
U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:569fcaa3$0$695$65785112news.neostrada.pl...

Rzre偶 koopsztale?

Data: 2016-01-20 19:00:46
Autor: Marek Czaplicki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 18:57:

[...]

Masz racj臋. Farony w staro偶ytnym Egipcie mieli obowi膮zek 偶eni膰 si臋 z siostrami, aby "bosko艣膰" nie upada艂a. :-)

Data: 2016-01-20 19:30:57
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 18:50, Marek Czaplicki pisze:
[...]

I tu ma racj臋. Znam wielu, kt贸rzy PIS nie znosz膮, a mimo to g艂osowali np. na Dud臋 nie mog膮c znie艣膰 niszczenia pa艅stwa przez PO.

Ja z jego s艂贸w snuj臋, 偶e za
rewolucj臋 francusk膮, potem komunistyczn膮 nie odpowiadaj膮 ludzie kt贸rzy
faktycznie odpowiadaj膮, ale poprzednicy w rz膮dzeniu, a wi臋c kr贸le.

??? to jaka艣 tam twoja interpretacja. Mowa by艂a o zwyci臋stwie PIS do kt贸rego przyczyni艂y si臋 艂ajdactwa PO. Zgadzam si臋 tutaj z Korwinem.

[...]

Zada艂em to pytanie, bo nie dowierza艂em, 偶e mog艂e艣 tak daleko odlecie膰 w tych swoich por贸wnaniach i interpretacjach intencji Korwina. Naprawd臋 chcesz powiedzie膰, 偶e JKM popiera艂by wsadzanie do wi臋zie艅 za pomini臋ciem prawa?
Przecie偶 to jasne, 偶e te PO-wskie 艂ajzy powinny siedzie膰, ale najpierw musz膮 si臋 nimi zaj膮膰 odpowiednie, powo艂ane do tego celu s艂u偶by, a kar臋 musi wymierzy膰 s膮d.
Te偶 na to licz臋. Mam nadziej臋, 偶e PIS dotrzyma s艂owa w tym wzgl臋dzie.

[...]

Jak na razie to ty klaunujesz. Podpierasz si臋 k艂amstewkami, manipulujesz, a jak ci臋 kto艣 przyci艣nie do 艣ciany, usi艂ujesz zmieni膰 tok dyskusji albo ratujesz si臋 szyderstwem, tak jak to zrobi艂e艣 przed chwil膮.

Data: 2016-01-20 19:47:44
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 19:30:

[...]

Jaka interpretacja? Proste 2+2. Nie wiem gdzie widzisz problem? Napisz臋 jeszcze raz. Wg JKM na forum PE, za zwyci臋stwo PiS w wyborach odpowiadaj膮 poprzednicy, a to z tej racji 偶e za gwa艂t odpowiadaj膮 kobiety. Ty interpretujesz, ja interpretuj臋, ka偶dy na grupie to robi. To si臋 nazywa grupa dyskusyjna. :-)

[...]

Nie wiem czy popiera艂by. Powiedzia艂 dlaczego ludzie g艂osowali za PiS. Tylko tyle. To PiS mia艂 wsadza膰. Ano dlatego bo ludzie wg JKM tego chc膮 zawsze przy wyborach? Za 艂eb i do pierdla? :-)

[...]

Przecie偶 to jasne, 偶e utworzy艂e艣 jednoosobowy trybuna艂 ludowy. Kogo jeszcze za jasne uwa偶asz, np na grupie? Komu dobrze dla spokoju spo艂ecznego zrobi艂oby kilka lat pierdla? Wsadzaj. Masz moc. A przynajmniej zadatki na inkwizytora. Winna czarownica, teraz tylko wkr臋ci膰 jej 艂eb w imad艂o i uzyska膰 przyznanie si臋 do winy? :-)

[...]

Zapyta艂em si臋 Ciebie czy JKM m贸wi艂. Potwierdzi艂e艣 i tylko teraz nie podoba Ci si臋 jak kto艣 konsekwentnie stosuje tok my艣lenia JKM i od razu "k艂amstewka". :-)

Data: 2016-01-20 23:37:04
Autor: t-1
W dniu 20.01.2016 o 19:47, Marek Czaplicki pisze:

Jaka interpretacja? Proste 2+2. Nie wiem gdzie widzisz problem? Napisz
jeszcze raz. Wg JKM na forum PE, za zwyci阺two PiS w wyborach odpowiadaj
poprzednicy, a to z tej racji 縠 za gwa硉 odpowiadaj kobiety. Ty
interpretujesz, ja interpretuj, ka縟y na grupie to robi. To si nazywa
grupa dyskusyjna. :-)

Nie mieszaj tu niewinnych kobiet.
Nie widzisz r罂nicy?
Ty uwa縜sz, 縠 przest阷ca niewinny tylko s眃 kt髍y go wsadzi.

Data: 2016-01-20 23:38:57
Autor: u2
W dniu 2016-01-20 o 23:37, t-1 pisze:
Ty uwa縜sz, 縠 przest阷ca niewinny tylko s眃 kt髍y go wsadzi.

dlatego naiwny zboj glosuje na czeplika, choc czeplik go do kicia wsadzil:)

Data: 2016-01-21 17:48:35
Autor: Marek Czaplicki
t-1 pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 23:37:

[...]

Nie widzisz r贸偶nicy?
Ty uwa偶asz, 偶e przest臋pca niewinny tylko s膮d kt贸ry go wsadzi艂.

To wyt艂umacz z jakiej to racji ca艂y czas po staropolsku i wg JKM, "winni" wygranej kogo艣 s膮 pokonani? PiS wygra艂 wybory? Wygra艂. Czyja to wina? Przegranych? Oni rz膮dzili osiem lat. Spo艂ecze艅stwo pomy艣la艂o, 偶e wystarczy. To wszystko. Gdzie tu kogokolwiek "wina" wg JKM, kt贸ry m贸wi o strasznych rz膮dach i pomys艂ach na wsadzanie do wi臋zie艅. Jaki艣 polityk niemiecki m贸wi艂, 偶e kogo jak kogo ale Polak贸w nie trzeba uczy膰 demokracji. Ja na to powiedzia艂em, 偶e spo艂ecze艅stwa mo偶e nie, ale rz膮dz膮cych chyba tak. Bo wygrana w Polsce, jest triumfem dla wygranego i mo偶liwo艣ci膮 skopania przegranego jak wida膰. No i dlatego powiedzia艂em o winie kobiet za gwa艂ty, bo jakby nie sz艂a tam, jakby by艂a inaczej ubrana to... Pokonany w wyborach jakby nie startowa艂, jakby nie robi艂 tego co musia艂 werdyktem wyborc贸w sprzed ilu艣 lat rz膮dzi膰, to by si臋 nie zu偶y艂 i nie przegra艂. :-)

Data: 2016-01-23 09:32:57
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 19:47, Marek Czaplicki pisze:

[...]

Tak. dzia艂anie poprzednik贸w przywiod艂o do urn wielu wyborc贸w, nie tyle popieraj膮cych PIS, co chc膮cych zako艅czy膰 polityk臋 PO. Dzi臋ki temu PIS zdoby艂o tak du偶膮 przewag臋.

a to z tej racji 偶e za gwa艂t odpowiadaj膮 kobiety.

Nie. Po gwa艂cie sprawiedliwo艣膰 wymaga ukara膰 gwa艂ciciela. Za to odpowiada wymiar sprawiedliwo艣ci.

Ty
interpretujesz, ja interpretuj臋, ka偶dy na grupie to robi. To si臋 nazywa
grupa dyskusyjna. :-)

Ale to nie oznacza, 偶e trzeba zej艣膰 do poziomu piaskownicy.

[...]

Nie utworzy艂em 偶adnego trybuna艂u. Korwin opisa艂 tylko sytuacj臋: ludzie chc膮 ukarania aferzyst贸w i dlatego wybrali ich przeciwnik贸w politycznych. Moim zdaniem to logiczne ze strony wyborc贸w.

  Kogo jeszcze
za jasne uwa偶asz, np na grupie? Komu dobrze dla spokoju spo艂ecznego
zrobi艂oby kilka lat pierdla?

Ja na PIS nie g艂osowa艂em, wi臋c tym bardziej nie zas艂uguj臋 na te teksty.

Wsadzaj. Masz moc. A przynajmniej zadatki na
inkwizytora. Winna czarownica, teraz tylko wkr臋ci膰 jej 艂eb w imad艂o i
uzyska膰 przyznanie si臋 do winy? :-)

Ja na PIS nie g艂osowa艂em, ale rozumiem dlaczego wygrali. Nie jestem te偶 gor膮cym or臋downikiem demokracji. Ty jeste艣, wi臋c musisz si臋 pogodzi膰 z kl臋sk膮 PO. Jestem przeciwnikiem rz膮d贸w ludu, wi臋c mnie w tych swoich zboczonych wizjach nie umieszczaj, bo nie masz do tego podstaw.

[...]

Potwierdzi艂em, 偶e m贸wi艂 _co艣 podobnego_ do twych skr贸t贸w.

  i tylko teraz nie podoba
Ci si臋 jak kto艣 konsekwentnie stosuje tok my艣lenia JKM i od razu
"k艂amstewka". :-)

Konsekwentnie m贸wisz do pewnego momentu, ale p贸藕niej pr贸bujesz o艣mieszy膰 jego wypowied藕 daj膮c jakie艣 dziwne, nie maj膮ce 偶adnego zwi膮zku por贸wnania.

Aby zako艅czy膰  ten bezsensowny dialog, zacytuj臋 oryginalny tekst wypowiedzi Korwina:

"Demokracja to tyrania wi臋kszo艣ci wi臋c PiS maj膮c za sob膮 wi臋kszo艣膰 b臋dzie robi艂o co chce. Je艣li uwa偶acie pa艅stwo, 偶e PiS to jest bardzo z艂a partia, to ja si臋 z tym zgadzam. Pomy艣lcie jak z艂e musia艂y by膰 poprzednie rz膮dy, jaka ogromna korupcja, z艂odziejstwo, pogarda dla cz艂owieka, t艂umienie wolno艣ci s艂owa, czego sam do艣wiadczam, 偶e udr臋czony Lud Polski wybra艂 PiS jako jedyn膮 parti臋 daj膮c膮 nadziej臋, 偶e poprzednich w艂adc贸w uda si臋 powsadza膰 do wi臋zie艅. Tam jest ich miejsce."

Data: 2016-01-23 09:50:55
Autor: A. Filip
JKM w jak
niebieski <niszczsocjalizm@interia.eu> pisze:
[...]
[...]

Link do cytatu z Jego Korwinowskiej Mo艣ci:
http://telewizjarepublika.pl/korwin-mikke-uwazacie-ze-pis-to-zla-partia-pomyslcie-jak-zle-musialy-byc-poprzednie-rzady,28582.html

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Serce to pa艂ac szklany. Gdy p臋knie, nie mo偶na go naprawi膰.  (Przys艂owie ormia艅skie)

Data: 2016-01-23 11:28:32
Autor: zdumiony
W dniu 23.01.2016 o 09:32, niebieski pisze:
"Demokracja to tyrania wi臋kszo艣ci wi臋c PiS maj膮c za sob膮 wi臋kszo艣膰
b臋dzie robi艂o co chce. Je艣li uwa偶acie pa艅stwo, 偶e PiS to jest bardzo z艂a

A monarchia, arystokracja, kapitalizm to tyrania mniejszo艣ci, wi臋c ta mniejszo艣膰 b臋dzie robi艂a co chce.

Data: 2016-01-21 00:20:42
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 15:31 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 15:23:

[...]

Ja tam nie przedstawiam swojego stanowiska w miejscach kt髍e uwa縜m za
burdele, a JKM tak. :-)

Ale kurwa jak JKM zawsze si dobrze czuje w burdelu, zw砤szcza, 縠 za  skurwienie mu p砤c.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-20 15:38:35
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 15:23, niebieski pisze:
Realizowa艂? Korwin? Realizacja diet, to jest program rzeczywisty. :-)
Nieprawda. Korzysta z ka偶dej okazji, aby przedstawi膰 swoje stanowisko w PE.

Jakie to stanowisko? chora ideologia

Data: 2016-01-20 15:39:10
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 15:38, zdumiony pisze:
[...]

W domu wariat贸w ka偶dy normalny uchodzi za szale艅ca.

Data: 2016-01-20 14:57:06
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk
W dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 15:39:04 UTC+1 u縴tkownik niebieski napisa:

> Jakie to stanowisko? chora ideologia

W domu wariat體 ka縟y normalny uchodzi za szale馽a.

Bingo.

Data: 2016-01-20 16:02:20
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 15:39, niebieski pisze:
W domu wariat贸w ka偶dy normalny uchodzi za szale艅ca.

Ka偶dy wariat b臋dzie twierdzi艂 偶e jest normalny tylko inni to wariaci.

Data: 2016-01-20 16:05:34
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 16:02, zdumiony pisze:
W dniu 20.01.2016 o 15:39, niebieski pisze:
W domu wariat贸w ka偶dy normalny uchodzi za szale艅ca.

Ka偶dy wariat b臋dzie twierdzi艂 偶e jest normalny tylko inni to wariaci.

To m贸wi臋. W domu wariat贸w wi臋kszo艣膰 tak my艣li.

Data: 2016-01-20 16:14:38
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 16:05, niebieski pisze:
Ka偶dy wariat b臋dzie twierdzi艂 偶e jest normalny tylko inni to wariaci.
To m贸wi臋. W domu wariat贸w wi臋kszo艣膰 tak my艣li.

Najgorsi s膮 wariaci na wolno艣ci. Zw艂aszcza ci maj膮cy fio艂a na punkcie reformowania spo艂ecze艅stwa. Maj膮 wielkie plany, my艣l膮 o radykalnej zmianie, przeszkadza im Demokracja i zdanie wi臋kszo艣ci.

Data: 2016-01-20 16:19:02
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 16:14, zdumiony pisze:
[...]

Od reformowania to wy jeste艣cie, socjali艣ci.

Data: 2016-01-20 16:25:27
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 16:19, niebieski pisze:
[...]

Mi nie marzy si臋 偶adna rewolucja ani kontrrewolucja, jak wam komunistom

Data: 2016-01-20 16:25:11
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 16:25, zdumiony pisze:
[...]

:) Argument贸w nie ma, to zaczynasz plu膰 jadem.

Data: 2016-01-20 16:41:32
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 16:25, niebieski pisze:
Mi nie marzy si臋 偶adna rewolucja ani kontrrewolucja, jak wam komunistom

:) Argument贸w nie ma, to zaczynasz plu膰 jadem.

Nie, jeste艣cie now膮 ods艂on膮 komunist贸w, stare has艂a zu偶y艂y si臋, wi臋c robi si臋 rewolucj臋 pod zmienionymi has艂ami. Obecnie ju偶 nie m贸wi si臋 o r贸wno艣ci ale za to du偶o o "wolno艣ci" podobnie jak libertarianie. Jest to takim samym oszustwem jak u komunist贸w.

Data: 2016-01-20 17:04:58
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 16:41, zdumiony pisze:
[...]

Od reform i rewolucji i to wy jeste艣cie.

Data: 2016-01-20 17:11:20
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 17:04, niebieski pisze:
Od reform i rewolucji i to wy jeste艣cie.

Jacy "my"? To wam marzy si臋 "kontrrewolucja"

Data: 2016-01-20 17:13:03
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 17:11, zdumiony pisze:
W dniu 20.01.2016 o 17:04, niebieski pisze:
Od reform i rewolucji i to wy jeste艣cie.

Jacy "my"? To wam marzy si臋 "kontrrewolucja"

O nie! To wy wci膮偶 co艣 reformujecie, my chcemy tylko, aby艣cie si臋 艂askawie od nas odczepili.

Data: 2016-01-20 17:19:08
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 17:13, niebieski pisze:
O nie! To wy wci膮偶 co艣 reformujecie, my chcemy tylko, aby艣cie si臋
艂askawie od nas odczepili.

To ja chcia艂bym aby korwinowcy si臋 od Polak贸w odczepili.

Data: 2016-01-20 17:26:57
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 17:19, zdumiony pisze:
W dniu 20.01.2016 o 17:13, niebieski pisze:
O nie! To wy wci膮偶 co艣 reformujecie, my chcemy tylko, aby艣cie si臋
艂askawie od nas odczepili.

To ja chcia艂bym aby korwinowcy si臋 od Polak贸w odczepili.

Ci korwinowcy niczego od ciebie nie chc膮, opr贸cz tego, aby艣 przesta艂 im sie wtr膮ca膰 w 偶ycie i wk艂ada膰 r臋k臋 do ich kieszeni.

Data: 2016-01-20 17:34:07
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 17:26, niebieski pisze:
Ci korwinowcy niczego od ciebie nie chc膮, opr贸cz tego, aby艣 przesta艂 im
sie wtr膮ca膰 w 偶ycie i wk艂ada膰 r臋k臋 do ich kieszeni.

To niech wyjad膮 do Somalii

Data: 2016-01-20 17:37:18
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 17:34, zdumiony pisze:
W dniu 20.01.2016 o 17:26, niebieski pisze:
Ci korwinowcy niczego od ciebie nie chc膮, opr贸cz tego, aby艣 przesta艂 im
sie wtr膮ca膰 w 偶ycie i wk艂ada膰 r臋k臋 do ich kieszeni.

To niech wyjad膮 do Somalii

A kto ci, faszystowski boszewiku, da艂 prawo rozstawia膰 innych po k膮tach?!
Bo co? Bo jest was wi臋cej?
Marz膮 ci si臋 brunatne koszule, czy czerwone krawaty totalisto?

Data: 2016-01-20 17:44:05
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 17:37, niebieski pisze:
A kto ci, faszystowski boszewiku, da艂 prawo rozstawia膰 innych po k膮tach?!
Bo co? Bo jest was wi臋cej?
Marz膮 ci si臋 brunatne koszule, czy czerwone krawaty totalisto?

Nie chce wam si臋 p艂aci膰 podatk贸w, to zamiast wyjecha膰 chcecie zmieni膰 prawo w kraju by samemu nie p艂aci膰, a 偶eby biedni p艂acili wi臋cej?
Czyli chcecie zmieni膰 prawo w Polsce - to ja m贸wi臋, by艣cie si臋 od Polak贸w odczepili.

Data: 2016-01-20 17:48:45
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 17:44, zdumiony pisze:
[...]

Nieprawda.

  to zamiast wyjecha膰

Bo co? Wyjmiesz z szafy brunatn膮 koszul臋 i nas pogonisz?

chcecie zmieni膰
prawo w kraju by samemu nie p艂aci膰,

Nieprawda.

  a 偶eby biedni p艂acili wi臋cej?

Nieprawda

Czyli chcecie zmieni膰 prawo w Polsce - to ja m贸wi臋, by艣cie si臋 od
Polak贸w odczepili.

Ja nic do ciebie nie mam, ale wyjmij 艂ap臋 z mojego portfela i nie pr贸buj mnie wygania膰 do Somalii, bo nie uznaj臋 twojej wy偶szo艣ci.

Data: 2016-01-20 14:51:56
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk
W dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 12:27:45 UTC+1 u縴tkownik Marek Czaplicki napisa:
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 11:56:

> [...]
> Polacy powinni byli m體i dzi w PE jednym g硂sem. Wy砤mali si z tego
> politycy PO, ale to oczywiste: to nie s Polacy, ale Europejczycy."

Chyba 秏iech deputowanych by dobr odpowiedzi. JKM ma pogl眃y w zale縩o禼i od ci秐ienia barycznego. Jak rozstawa si z Kukizem to nie by za jednomadatowymi okr阦ami. Jak pisa program wyborczy dla swej nowej komitywy wyborczej, nie pomn ju nazwy, to jednomandatowe by硑 dobre, w porywach znakomite. :-)

Skup si na jego pogl眃ach w sparwie Unii - nie zmienia ich. Tez uwa縜m, ze Unia za chwil sie i tak sama rozpadnie - ale trzeba j zniszczy teraz, aby nie dopu禼i do gangreny ca砮go organizmu.

Data: 2016-01-21 00:16:04
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 23:51 <nowegooglowe@gmail.com> pisze:

> [...]

Skup si na jego pogl眃ach w sparwie Unii - nie zmienia ich. Tez uwa縜m,  ze Unia za chwil sie i tak sama rozpadnie - ale trzeba j zniszczy  teraz, aby nie dopu禼i do gangreny ca砮go organizmu.

Krowa te pogl眃體 nie zmienia, ale nie ma si czym chwali.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-21 00:17:50
Autor: u2
W dniu 2016-01-21 o 00:16, steviepiepszykoski pisze:
Krowa te pogl眃體 nie zmienia, ale nie ma si czym chwali.

za to cow-boy cyrkus ma:)

Data: 2016-01-20 13:27:30
Autor: Looksfer
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋
Dnia Wed, 20 Jan 2016 11:56:17 +0100, zdumiony napisa(a):

Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk. Znowu przyni髎 nam wstyd!

Chyba tobie i takim dupkom jak ty. Do czego ci ta UE potrzebna? Kupa
idiot體 dupczona przez kozojebc體.

Data: 2016-01-20 14:53:08
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk
W dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 13:27:31 UTC+1 u縴tkownik Looksfer napisa:

Nic doda, nic uj辨.

Data: 2016-01-20 14:49:09
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk
W dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 11:54:49 UTC+1 u縴tkownik zdumiony napisa:
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk. Znowu przyni髎 nam wstyd!

"Najwi阠ej szk骴 podczas dzisiejszej debaty przyni髎 Polsce, niestety, Polak. I to wcale nie polityk Platformy Obywatelskiej, ale... Janusz Korwin-Mikke. Oczywi禼ie, Korwin-Mikke mo縠 mie pogl眃y, jakie chce - i trudno zreszt w wielu punktach odm體i mu racjonalno禼i.

[...]

Dobrze powiedzia! - UNi trzeba zniszczy! Bo to jest tw髍 gro糿y dla zwyczajnych ludzi.

Data: 2016-01-20 23:52:20
Autor: u2
W dniu 2016-01-20 o 23:49, nowegooglowe@gmail.com pisze:
Dobrze powiedzia! - UNi trzeba zniszczy! Bo to jest tw髍 gro糿y dla zwyczajnych ludzi.

ale dla niezwyczajnych nie jest grozna!

a my, wiekszosc demokratyczna, jestesmy niezwyczajni!

Data: 2016-01-21 00:15:01
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 23:49 <nowegooglowe@gmail.com> pisze:

[...]

Zw砤szcza dla pospolitych kretyn體.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-21 10:22:34
Autor: LeoTar
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋
nowegooglowe@gmail.com pisze:
W dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 11:54:49 UTC+1 u偶ytkownik zdumiony napisa艂:

[...]

Dobrze powiedzia艂! - UNi臋 trzeba zniszczy膰! Bo to jest tw贸r gro藕ny dla zwyczajnych ludzi.

Nie Unia jest gro藕na lecz zarz膮dzaj膮ca ni膮 kurwokracja wyros艂a na nacjonalizmach i tych nacjonalizm贸w - oraz wynikaj膮cych ze艅 przywilej贸w - broni膮ca. Unia jako rzeczywista wsp贸lnota interes贸w a nie unia chroni膮ca partykularyzm贸w silniejszych jej cz艂onk贸w.

--
LeoTar
艢wiat wed艂ug LeoTar'a @ http://leotar.net/

Data: 2016-01-20 15:13:50
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk
W dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 11:54:49 UTC+1 u縴tkownik zdumiony napisa:

zachowa si po prostu niepowa縩ie. Powtarzaj眂, 縠 "gardzi demokracj" i "nienawidzi demokracji",

Oczywi禼ie, ma racj. Bo gdzie ty niby dzi masz demokracj??? - mo縠 tam, gdzie si wpuszcza pod przykrywk uchod約twa wojennego milionow armi bandyt體, armi wroga, aby publicznie gwa砪i砤 kobiety i nie ponosi砤 za to 縜dnej kary? a moze tam, gdzie wobec niemocy organ體 w砤dzy pa駍twowej i si porz眃kowych dla przyk潮du karane i oskar縜ne o rasizm s owe kobiety???

縠 "Unia Europejska musi zosta zniszczona"

I to jak najszybciej!!! To gangrena.

Data: 2016-01-21 14:05:33
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 00:13 <nowegooglowe@gmail.com> pisze:

[...]

縠 "Unia Europejska musi
zosta zniszczona"

I to jak najszybciej!!! To gangrena.

Naprawde przyg硊pie?
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-20 19:19:20
Autor: u2
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋
U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:569fb9c2$0$661$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2016-01-20 18:58:01
Autor: Stokrotka
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋
Niestety, dzisiaj powinien by艂 trzyma膰 j臋zyk za z臋bami. Korwin-Mikke ... wyrz膮dzi艂 nam wielk膮 wizerunkow膮 szkod臋.

Zupe艂nie si臋 nie zgadzam. On on prostu by艂 sob膮.

Jak zwykle jego wypowied藕 by艂a logiczna.
To, 偶e w jego rozumowaniu s膮 nie raz b艂臋dy,
nie zmienia faktu, 偶e gada logicznie,
w pewnej kapitalistycznej , konserwatywnej logice.

Nie mo偶esz zapomnie膰, 偶e logika polityka mo偶e mie膰 b艂臋dy,
bo nie jest zdefiniowana precyzyjnie tak jak logika w matematyce.
W polityce nie ma definicji wielu poj臋膰,
ani definicji do czego d膮偶ymy,
nie ma zdefiniowanej hierarhi warto艣ci
tak jak pewnik, 偶e n+1 > n.

On reprezentuje du偶膮 cz臋艣膰 ludzi.
Z konserwatywn膮 hierarhi膮 warto艣ci,
nie akceptowan膮 pszez pewn膮 cz臋艣膰 spo艂ecze艅stwa,
ale w demokracji jest to dopuszczalne i powszednie,
偶e ludzie maj膮 niejednolite pogl膮dy,
i on t臋 demokracj臋 szanuje, mimo, 偶e jej jak powiedzia艂 nie znosi.

--
skasowali mi stron臋:
_____ http://ortografia.ma7.eu _____ zmiana adresu strony

Data: 2016-01-20 19:12:00
Autor: u2
W dniu 2016-01-20 o 18:58, Stokrotka pisze:
gada logicznie,
w pewnej kapitalistycznej , konserwatywnej logice.

kapitalista to jkm jest, najbogatszy jewro-osio艂 z Bolanda:)

ale konserwa z niego sredni, to zwykly cwaniaczek, lubiacy ogrywac looserow w brydza:)

Data: 2016-01-20 19:21:14
Autor: u2
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋
U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:569fcdef$0$22834$65785112news.neostrada.pl...

Gra偶 w piotusia swymi koopsztalami??