Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋 [Mia艂a by膰 demokracja, a tu ka偶dy wygaduje co chce!]

Data: 2016-01-20 12:03:15
Autor: A. Filip
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋 [Mia艂a by膰 demokracja, a tu ka偶dy wygaduje co chce!]
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋. Znowu przyni贸s艂 nam wstyd!

"Najwi臋cej szk贸d podczas dzisiejszej debaty przyni贸s艂 Polsce,
niestety, Polak. I to wcale nie polityk Platformy Obywatelskiej,
ale... Janusz Korwin-Mikke. Oczywi艣cie, Korwin-Mikke mo偶e mie膰
pogl膮dy, jakie chce - i trudno zreszt膮 w wielu punktach odm贸wi膰 mu
racjonalno艣ci.

Niestety, dzisiaj powinien by艂 trzyma膰 j臋zyk za z臋bami. Korwin-Mikke
twierdzi, i偶 jest politykiem racjonalnym i rozs膮dnym. Tymczasem w
czasie debaty na forum PE, kt贸ra w pewnej mierze decydowa艂a o
postrzeganiu Polski zagranic膮, zachowa艂 si臋 po prostu
niepowa偶nie. Powtarzaj膮c, 偶e "gardzi demokracj膮" i "nienawidzi
demokracji", 偶e "Unia Europejska musi zosta膰 zniszczona" wyrz膮dzi艂 nam
wielk膮 wizerunkow膮 szkod臋. Wszyscy Polacy powinni byli m贸wi膰 dzi艣 w PE
jednym g艂osem. Wy艂amali si臋 z tego politycy PO, ale to oczywiste: to
nie s膮 Polacy, ale Europejczycy."

http://www.fronda.pl/a/korwin-mikke-wielkim-minusem-debaty-osmieszal-polske,64329.html

To w Polsce nie ma demokracji jak wyborcy "nawet takich" wybieraj膮 jako
"MA艁膭 opozycj臋"? :-)

A komentarz jest z Wielkiego Lecha, Wa艂臋sy Lecha ;-)
https://pl.wikiquote.org/wiki/Lech_Wa%C5%82%C4%99sa

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Po karnawale - czas na gorzkie 偶ale.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2016-01-20 12:12:09
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 12:03, A. Filip pisze:
| 鈥濵ia艂a by膰 demokracja, a tu ka偶dy wygaduje co chce!鈥

Demokracja oznacza 偶e nie powinno si臋 dopuszcza膰 do g艂osu przeciwnik贸w Demokracji. Nie powinno dopuszcza膰 si臋 do g艂oszenia pogl膮d贸w totalitarnych.

Data: 2016-01-20 12:19:07
Autor: A. Filip
> [...]

Demokracja oznacza 偶e nie powinno si臋 dopuszcza膰 do g艂osu przeciwnik贸w
Demokracji. Nie powinno dopuszcza膰 si臋 do g艂oszenia pogl膮d贸w

G贸wno prawda.
Tak jak kapitalizm "bezkonkurencyjny" mo偶e by膰 z palcem w dupie gorszy
(mniej ekonomicznie wydajny) od komunistycznej gospodarki centralnie planowanej
PRL tak demokracja bez krytyki samej idei demokracji mo偶e _艂atwo_ zej艣膰 na
ledwo 偶ywe parszywe psy.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Ma艂e zyski psuj膮 wielkie interesy.  (Przys艂owie chi艅skie)

Data: 2016-01-20 12:23:29
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 12:19, A. Filip pisze:
[...]

Chyba zgadzasz si臋, 偶e nie powinno dopuszcza膰 si臋 do tworzenia partii faszystowskich i komunistycznych?

Data: 2016-01-20 12:29:35
Autor: A. Filip
[...]

Wed艂ug czyjej oceny faszystowskich/komunistycznych?

Jak ma b臋dzie w RP3 zakaz partii "GW faszystowskich" (faszystowskich wed艂ug
kt贸rej艣 gazetki Agora S.A.) to IMHO w RP3 b臋dziemy mieli ju偶 "demokracj臋".

鈥濪obrymi ch臋ciami piek艂o jest wybrukowane鈥 & 鈥濪iabe艂 tkwi w 鈥瀞zczeg贸艂ach鈥濃

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Kto nie potrafi schwyta膰 mu艂a, ten 膰wiczy batogiem siod艂o.

Data: 2016-01-20 13:38:48
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 12:29:

[...]

Wystarczy ocena s膮du rejestrowego i ju偶. :-)

Data: 2016-01-20 14:55:14
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

Do tego 偶eby by艂a "demokracja" zamiast demokracji to wystarczy na pewno.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Jaka praca, taka p艂aca.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2016-01-20 15:03:35
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 20 stycznia 2016 14:55:

[...]

Ja wiem. Najlepiej jakby ludzie za艂atwiali wszelkie spory maczetami na ulicach, gwa艂cili si臋 gdzie popadnie i w og贸le luz blues. Prawo silniejszego czyli d偶ungla? :-)

Data: 2016-01-20 14:55:51
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk [Mia砤 by demokracja, a tu ka縟y wygaduje co chce!]
W dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 15:02:23 UTC+1 u縴tkownik Marek Czaplicki napisa:

Ja wiem. Najlepiej jakby ludzie za砤twiali wszelkie spory maczetami na ulicach, gwa砪ili si gdzie popadnie i w og髄e luz blues. Prawo silniejszego czyli d縰ngla? :-)

Wypisz-wymaluj jak w Sylwestra w Niemczech, c'nie? Ale sobie "demokracj" za砤twili, nie ma co...
:-/

Data: 2016-01-20 17:19:14
Autor: z
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋 [Mia艂a by膰 demokracja, a tu ka偶dy wygaduje co chce!]
W dniu 2016-01-20 o 12:12, zdumiony pisze:
Demokracja oznacza 縠 nie powinno si dopuszcza do g硂su przeciwnik體
Demokracji. Nie powinno dopuszcza si do g硂szenia pogl眃體 totalitarnych.

To jest dopiero totalitaryzm. Kneblowanie ust ludziom kt髍ym si nie podoba obecny stan zgni砮j demokracji oraz tej demokracji przeciwnikom.
To jest zaprzeczenie podstawowych praw i wolno禼i obywatelskich.

Zar體no metodami politycznymi jak i naciskiem ekonomicznym przez instytucje ritingowe.

To jest prawdziwe z硂 tocz眂e zgnilizn europejskich biurw.

Taka debata powinna odbywa si co tydzie. A co? :-) Mo縠 ludzie przejrzeli by na oczy bo dzi阫i mo縧iwo禼i wypowiedzi w PE nawet ma硑ch partii ich g硂s mo縠 by s硑szalny a nie zakrzykiwany i wysmiewany bez 縜dnych argument體 podczas gdy okr阾 europejski tonie i pora pomy秎e o prawdziwej nowej organizacji spo砮cze駍twa. Lepszej i m眃rzejszej od tej "papierowej" demokracji pod dyktatem korporacji

Data: 2016-01-20 15:04:29
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk [Mia砤 by demokracja, a tu ka縟y wygaduje co chce!]
W dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 17:19:13 UTC+1 u縴tkownik z napisa:

Bingo!

Data: 2016-01-21 00:07:02
Autor: u2
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋 [Mia艂a by膰 demokracja, a tu ka偶dy wygaduje co chce!]
W dniu 2016-01-21 o 00:04, nowegooglowe@gmail.com pisze:

Bingo!

Power Ball!

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-20 14:47:58
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali... Polsk [Mia砤 by demokracja, a tu ka縟y wygaduje co chce!]
W dniu 秗oda, 20 stycznia 2016 12:03:18 UTC+1 u縴tkownik A. Filip napisa:
> [...]
> racjonalno禼i.
>
> Niestety, dzisiaj powinien by trzyma j陑yk za z阞ami. Korwin-Mikke
> twierdzi, i jest politykiem racjonalnym i rozs眃nym. Tymczasem w
> czasie debaty na forum PE, kt髍a w pewnej mierze decydowa砤 o
> postrzeganiu Polski zagranic, zachowa si po prostu
> niepowa縩ie. Powtarzaj眂, 縠 "gardzi demokracj" i "nienawidzi
> demokracji", 縠 "Unia Europejska musi zosta zniszczona" wyrz眃zi nam
> wielk wizerunkow szkod. Wszyscy Polacy powinni byli m體i dzi w PE
> jednym g硂sem. Wy砤mali si z tego politycy PO, ale to oczywiste: to

To w Polsce nie ma demokracji jak wyborcy "nawet takich" wybieraj jako
"MA! opozycj"? :-)

A komentarz jest z Wielkiego Lecha, Wa酬sy Lecha ;-)
https://pl.wikiquote.org/wiki/Lech_Wa%C5%82%C4%99sa
| "Mia砤 by demokracja, a tu ka縟y wygaduje co chce!"

C罂, jak to Bolek :-DDD

Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali艂... Polsk臋 [Mia艂a by膰 demokracja, a tu ka偶dy wygaduje co chce!]