Korwin-Mikke wizerunkowo rozwalił... Polskę

Data: 2016-01-20 12:28:29
Autor: Marek Czaplicki
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwalił... Polskę
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 11:56:

Korwin-Mikke wizerunkowo rozwalił... Polskę. Znowu przyniósł nam wstyd!

"Najwięcej szkód podczas dzisiejszej debaty przyniósł Polsce, niestety,
Polak. I to wcale nie polityk Platformy Obywatelskiej, ale... Janusz
Korwin-Mikke. Oczywiście, Korwin-Mikke może mieć poglądy, jakie chce - i
trudno zresztą w wielu punktach odmówić mu racjonalności.

Niestety, dzisiaj powinien był trzymać język za zębami. Korwin-Mikke
twierdzi, iż jest politykiem racjonalnym i rozsądnym. Tymczasem w czasie
debaty na forum PE, która w pewnej mierze decydowała o postrzeganiu
Polski zagranicą, zachował się po prostu niepoważnie. Powtarzając, że
"gardzi demokracją" i "nienawidzi demokracji", że "Unia Europejska musi
zostać zniszczona" wyrządził nam wielką wizerunkową szkodę. Wszyscy
Polacy powinni byli mówić dziś w PE jednym głosem. Wyłamali się z tego
politycy PO, ale to oczywiste: to nie sÄ… Polacy, ale Europejczycy."

http://www.fronda.pl/a/korwin-mikke-wielkim-minusem-debaty-osmieszal-polske,64329.html

Chyba śmiech deputowanych był dobrą odpowiedzią. JKM ma poglądy w zależności od ciśnienia barycznego. Jak rozstawał się z Kukizem to nie był za jednomadatowymi okręgami. Jak pisał program wyborczy dla swej nowej komitywy wyborczej, nie pomnę już nazwy, to jednomandatowe były dobre, w porywach znakomite. :-)

Data: 2016-01-20 12:31:20
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

A to był/jest _kluczowy_ element jego programu czy sprawa którą można
politycznie grać według bieżących potrzeb?

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
NiemiÅ‚a ksiÄ™dzu ofiara, chodź cielÄ™ do domu.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2016-01-20 12:54:12
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 12:31:

A to był/jest _kluczowy_ element jego programu czy sprawa którą można
politycznie grać według bieżących potrzeb?

Nie wiem. Jak zamieścił w programie wyborczym to chyba coś ważnego. A jak najpierw na nie, potem na tak, to chyba stara, słynna, dobrze uwędzona "kiełbasa wyborcza'. :-)

Data: 2016-01-20 12:55:01
Autor: A. Filip
[...]

Z jakim (zmiennym) programem go wybiorą taki program będzie przez jedną
kadencje realizował? :-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Biednemu, to i weselna noc krótka.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2016-01-20 13:05:12
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 12:55:

[...]

Realizował? Korwin? Realizacja diet, to jest program rzeczywisty. :-)

Data: 2016-01-20 15:23:36
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 13:05, Marek Czaplicki pisze:

Realizował? Korwin? Realizacja diet, to jest program rzeczywisty. :-)
Nieprawda. Korzysta z każdej okazji, aby przedstawić swoje stanowisko w PE.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2016-01-20 14:54:06
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali³... Polskê
W dniu ¶roda, 20 stycznia 2016 15:23:29 UTC+1 u¿ytkownik niebieski napisa³:
W dniu 20.01.2016 13:05, Marek Czaplicki pisze:

> Realizowa³? Korwin? Realizacja diet, to jest program rzeczywisty. :-)
Nieprawda. Korzysta z ka¿dej okazji, aby przedstawiæ swoje stanowisko w PE.

I dobrze robi! Niech siê oswajaj± z perspektywami Unii 3-]

Data: 2016-01-20 15:31:08
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 15:23:

[...]

Ja tam nie przedstawiam swojego stanowiska w miejscach które uważam za burdele, a JKM tak. :-)

Data: 2016-01-20 15:36:49
Autor: A. Filip
[...]

A dlaczego TY używasz wobec Parlamentu Europejskiego słowa burdel zamiast
bardziej kulturalnego dom publiczny? :-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Kto zakosztuje dobrego, nie patrzy na biedniejszego.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2016-01-20 15:51:36
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 15:36:

[...]

Używam słowa jakiego użył JKM. :-)

Data: 2016-01-20 16:05:07
Autor: A. Filip
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwalił... Polskę [PUE to JUŻ "dom publiczny"?]
[...]

Ale czy TY musisz równać w dół do Jego Korwinowskiej Mości w opisie
Parlamentu Europejskawego? :-)

Zacytujesz gdzie JKM powiedział że PUE to _już jest_ burdel?
Bo jakoś nie słyszałem żeby go już sprzedał ;-)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Janusz-Korwin-Mikke-zrobimy-burdel-z-Parlamentu-Europejskiego,wid,16579800,wiadomosc.html

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Åšw. Barbara po wodzie, Boże Narodzenie po lodzie.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2016-01-20 16:11:46
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 16:05:

> [...]

| Na temat Parlamentu Europejskiego ma plany następujące: sprzedamy go i
| zrobimy tam burdel. Budynek Komisji Europejskiej świetnie się do tego

Świetnie się nadaje. Czy jak powiem, że Twoje mieszkanie świetnie nadaje się na oborę czy chlew, to za co je uważam? Za Twe mieszkanie, czy że mieszkasz w potencjalnym chlewie wg mnie? JKM stosuje skróty myślowe, ja też. jak chce sprzedać z przeznaczeniem na burdel, to znaczy że widzi burdel. :-)

Data: 2016-01-20 15:00:34
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali³... Polskê [PUE to JU¯ "dom publiczny"?]
W dniu ¶roda, 20 stycznia 2016 16:10:34 UTC+1 u¿ytkownik Marek Czaplicki napisa³:
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 20 stycznia 2016 16:05:

> Zacytujesz gdzie JKM powiedzia³ ¿e PUE to _ju¿ jest_ burdel?
> Bo jako¶ nie s³ysza³em ¿eby go ju¿ sprzeda³ ;-)
> ¦wietnie siê nadaje. Czy jak powiem, ¿e Twoje mieszkanie ¶wietnie nadaje siê na oborê czy chlew, to za co je uwa¿am? Za Twe mieszkanie, czy ¿e mieszkasz w potencjalnym chlewie wg mnie? JKM stosuje skróty my¶lowe, ja te¿. jak chce sprzedaæ z przeznaczeniem na burdel, to znaczy ¿e widzi burdel. :-)

Do "³apania" skrótów my¶lowych to trzeba jednak mieæ to, czego 80 procent ludzi nie ma - wol± zatem uznaæ za wariata kogo¶, kogo ni dudu nie rozumiej±. Prawid³owo¶æ taka: g³upek wobec m±drego reaguje agresj± albo chce pakowaæ go do wariatkowa 3-)

Data: 2016-01-21 00:02:19
Autor: u2
W dniu 2016-01-21 o 00:00, nowegooglowe@gmail.com pisze:
Prawid³owo¶æ taka: g³upek wobec m±drego reaguje agresj± albo chce pakowaæ go do wariatkowa

pierdolisz, serio ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-20 15:38:29
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 15:31, Marek Czaplicki pisze:
[...]

A to już jakieś twoje zwidy. Nie chce mi się w to wnikać.

Data: 2016-01-20 15:54:49
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 15:38:

[...]

Jakie człowieku zwidy? Jak kiedyś oglądałem tv to JKM własnymi słowami to wygarnął. Masz zaniki pamięci? Czy z pamięcią u Ciebie jak u bohatera książki Orwella? Możesz ją kasować, budować od nowa, mieć inne wspomnienia rano, w południe i wieczorem? W zależności od tego co aktualnie jest na topie. :-)

Data: 2016-01-20 16:13:26
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 15:54, Marek Czaplicki pisze:
[...]

wygarnÄ…Å‚.

Dawaj linka. Wiem, że kombinujesz jak możesz, a że cienki w tym jesteś, to tylko możemy się pośmiać

  Masz zaniki pamiÄ™ci? Czy z pamiÄ™ciÄ… u Ciebie jak u bohatera
książki Orwella? Możesz ją kasować, budować od nowa, mieć inne wspomnienia
rano, w południe i wieczorem? W zależności od tego co aktualnie jest na
topie. :-)

Żałosne.

Data: 2016-01-20 16:36:29
Autor: Marek Czaplicki
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwalił... Polskę
Data: 2016-01-20 16:50:12
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 16:36, Marek Czaplicki pisze:
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 16:13:

Dawaj linka. Wiem, że kombinujesz jak możesz, a że cienki w tym jesteś,
to tylko możemy się pośmiać

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15986755,_Korwin_Mikke_chce_zamienic_PE_w_burdel__To_jest_dno_.html
http://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/457969,janusz-korwin-mikke-o-unii-europejskiej-nauczaniu-jana-pawla-ii-smolensku-i-jaroslawie-kaczynskim.html
http://vimow.com/pl/watch/x261jos_To+Korwin+mia%C5%82+robi%C4%87+burdel+z+PE+-+Przemys%C5%82aw+Wipler+o+wyst%C4%99pie+Conchity+Wurst

Pomijam, że to manipulacja, ale przeanalizujmy to zdanie z tych twoich źródeł:

"Wyjaśniał to bardzo obrazowo, zapowiadając, że siedziba Komisji Europejskiej zostanie sprzedana i zamieniona na burdel. "

Wykażesz na tej podstawie, że wg. Korwina obiekt PE to "burdel"? Oczywiście, że tego nie zrobisz, bo jesteś malutkim cwaniaczkiem, któremu wydaje się, ze inni to idioci i można im sprzedać tego typu kłamstewka i się nie zorientują.

Data: 2016-01-20 16:54:30
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 16:50, niebieski pisze:
"Wyjaśniał to bardzo obrazowo, zapowiadając, że siedziba Komisji
Europejskiej zostanie sprzedana i zamieniona na burdel. "

Oto cały "kuńseratyzm" Korwina, zamiast walczyć z burdelami i kurewstwem chce zamienić siedzibę Komisji Europejskiej na burdel.

Data: 2016-01-20 15:03:00
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali³... Polskê
W dniu ¶roda, 20 stycznia 2016 16:53:02 UTC+1 u¿ytkownik zdumiony napisa³:
W dniu 20.01.2016 o 16:50, niebieski pisze:
> "Wyja¶nia³ to bardzo obrazowo, zapowiadaj±c, ¿e siedziba Komisji
> Europejskiej zostanie sprzedana i zamieniona na burdel. "

Oto ca³y "kuñseratyzm" Korwina, zamiast walczyæ z burdelami i kurewstwem chce zamieniæ siedzibê Komisji Europejskiej na burdel.

No al czeg chcesz? Co, nie nadaje siê? Ca³a Hunia to ju¿ jeden wielki burdel - darmowe prostytutki dla panów uchod¼ców zapewniaj± :->

Data: 2016-01-20 17:05:29
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 16:54, zdumiony pisze:
[...]

Do czego siÄ™ w tym momencie odnosisz? Do KÅ‚amstw i manipulacji Czaplickiego, czy swoich?

Data: 2016-01-20 18:09:20
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 16:50:

[...]

Tego typu "kłamstewka" sprzedaje JKM. Wali o "ludziach śmieciach", "o królu" na którego czeka, a jak przychodzi co do czego to głupa pali. Ja proponuję może przeanalizować jego ostatnią wypowiedź w PE, na debacie dotyczącej Polski. Mówił że, cytuję z pamięci "jak złe musiały być rządy PO skoro ludzie głosowali za PiS" i "ludzie głosowali za PiS bo myśleli, że poprzedników powsadzają do więzień". Zgadzasz się? Tak mówił, czy muszę grzebać w sieci? A poza tym, jak ktoś mówi o sprzedaniu to po wnikliwej analizie jakim prawem mówi na co ma być przeznaczony budynek? Gdzie święte prawo własności? Może ktoś chciałby tam, potencjalny kupiec, aby zrobić wybieg dla prawicowców, jakieś ustawki tam organizować dla gawiedzi? :-)

Data: 2016-01-20 18:22:44
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 18:09, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Jak na razie to ja ci twoje kłamstewka wytknąłem, więc Korwina tutaj zostaw w spokoju.

  Wali o "ludziach Å›mieciach", "o królu"
> [...]
ludzie głosowali za PiS" i "ludzie głosowali za PiS bo myśleli, że
poprzedników powsadzają do więzień". Zgadzasz się? Tak mówił, czy muszę

Mówił coś podobnego, ale nie wiem co to ma wspólnego z twoimi kłamstewkami?

A poza tym, jak ktoś mówi o sprzedaniu to po wnikliwej
analizie jakim prawem mówi na co ma być przeznaczony budynek?

O którym budynku mówisz? KE czy PE?

  Gdzie Å›wiÄ™te
prawo własności?

Sprzedaż jest niezgodna ze "świętym prawem własności"? :)

Może ktoś chciałby tam, potencjalny kupiec, aby zrobić
wybieg dla prawicowców, jakieś ustawki tam organizować dla gawiedzi? :-)

A może rezerwat dla czerwonych?

Data: 2016-01-20 18:28:44
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 18:22:

> [...]

grzebać w sieci?

Mówił coś podobnego, ale nie wiem co to ma wspólnego z twoimi

Mówił więc coś podobnego? No to analiza. Jakimi strasznymi rządami musiały być rządy królów w średniowieczu i odrodzeniu, skoro ludzie we Francji odwalili rewolucję i gilotynowali wszystkich jak leci, nie bawiąc się we wsadzanie do więzień? Jak zaleca JKM z byłymi rządzącymi. No i jakim prawem przyjmuje za głos opatrzności, głos wyborców, skoro nie czai się i chce ten głos zabrać wszystkim jak leci? :-)

Data: 2016-01-20 18:38:47
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 18:28, Marek Czaplicki pisze:
> [...]

Mówił więc coś podobnego? No to analiza. Jakimi strasznymi rządami musiały
być rządy królów w średniowieczu i odrodzeniu, skoro ludzie we Francji
odwalili rewolucjÄ™ i gilotynowali wszystkich jak leci, nie bawiÄ…c siÄ™ we
wsadzanie do więzień?

Na tyle naiwny nie jestem, aby uwierzyć że to był oddolny spontaniczny ruch. Coś jak KOD.

  Jak zaleca JKM z byÅ‚ymi rzÄ…dzÄ…cymi.

Co niby zaleca JKM? Mordować przestępców bez sądów czy z zachowaniem zasad prawa?

  No i jakim prawem
przyjmuje za głos opatrzności, głos wyborców,

To tylko twoja, fałszywa interpretacja. Z pewnością nie traktuje tych żałosnych gierek przy urnach jako głosu opatrzności.

  skoro nie czai siÄ™ i chce ten
głos zabrać wszystkim jak leci? :-)

Bo nie jest demokratÄ….

Data: 2016-01-20 18:48:51
Autor: zdumiony
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwalił... Polskę
W dniu 20.01.2016 o 18:38, niebieski pisze:
  skoro nie czai siÄ™ i chce ten
głos zabrać wszystkim jak leci? :-)

Bo nie jest demokratÄ….

Skoro nie jest demokratą to po co dopuszczać go do głosu w demokratycznych wyborach. Demokracja jest za dobra, i przez to słaba gdy umożliwia dojście do głosu różnego typu Hitlerkom

Data: 2016-01-20 18:54:52
Autor: u2
W dniu 2016-01-20 o 18:48, zdumiony pisze:
Skoro nie jest demokratą to po co dopuszczać go do głosu w
demokratycznych wyborach. Demokracja jest za dobra, i przez to słaba gdy
umożliwia dojście do głosu różnego typu Hitlerkom

to jest wlasnie demokracja, ze kazdy ma prawo do wolnego niczym nieskrepowanego glosu, choc nie kazdy rzadzi:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-20 19:19:55
Autor: u2
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:569fc9eb$0$680$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rzresz koopsztale?

Data: 2016-01-20 19:03:54
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 18:48, zdumiony pisze:
[...]

Bo ten wybór wpływa również na jego życie i ma się prawo bronić.

  Demokracja jest za dobra, i przez to sÅ‚aba gdy
umożliwia dojście do głosu różnego typu Hitlerkom

to nie ja jÄ… wybielam.

Data: 2016-01-20 18:50:10
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 18:38:

Na tyle naiwny nie jestem, aby uwierzyć że to był oddolny spontaniczny
ruch. CoÅ› jak KOD.

Nie wiem. Ty też nie wiesz. JKM nie wie, ale gada. Kto, co, dlaczego, po co. Facet jest po prostu śmieszny ze swymi teoriami. Jakby siedział w głowie każdego wyborcy i lepiej wiedział. Fakty są takie. JKM uważa że za zwycięstwo PiS odpowiada PO swymi rządami. Ja z jego słów snuję, że za rewolucję francuską, potem komunistyczną nie odpowiadają ludzie którzy faktycznie odpowiadają, ale poprzednicy w rządzeniu, a więc króle.
  Jak zaleca JKM z byÅ‚ymi rzÄ…dzÄ…cymi.

Co niby zaleca JKM? Mordować przestępców bez sądów czy z zachowaniem
zasad prawa?

Czytać ze zrozumieniem to trzeba Cię uczyć. Nie bawili się we wsadzanie do więzień, tak napisałem. Potem napisałem opierając się na słowach JKM "ludzie wybrali PiS, bo myśleli że powsadza do więzień". Skoro JKM tak dobrze wie dlaczego ludzie wybierają tych a nie innych, to nie uzmysłowi sobie w końcu bezstronnie, dlaczego mimo tego że skacze i klaunuje od lat, nie chcą do rządzenia JKM?

Data: 2016-01-20 18:57:57
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 18:50, Marek Czaplicki pisze:
zwycięstwo PiS odpowiada PO swymi rządami. Ja z jego słów snuję, że za
rewolucję francuską, potem komunistyczną nie odpowiadają ludzie którzy
faktycznie odpowiadają, ale poprzednicy w rządzeniu, a więc króle.

Często królami byli zwykli psychopaci, zdegenerowani przez śluby w rodzinie.

Data: 2016-01-20 18:57:56
Autor: u2
W dniu 2016-01-20 o 18:57, zdumiony pisze:
Często królami byli zwykli psychopaci, zdegenerowani przez śluby w
rodzinie.

kazda wladza deprawuje, a wladza absolutna deprawuje absolutnie:)

Data: 2016-01-20 19:00:46
Autor: Marek Czaplicki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 18:57:

[...]

Masz rację. Farony w starożytnym Egipcie mieli obowiązek żenić się z siostrami, aby "boskość" nie upadała. :-)

Data: 2016-01-20 19:30:57
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 18:50, Marek Czaplicki pisze:
[...]

I tu ma rację. Znam wielu, którzy PIS nie znoszą, a mimo to głosowali np. na Dudę nie mogąc znieść niszczenia państwa przez PO.

Ja z jego słów snuję, że za
rewolucję francuską, potem komunistyczną nie odpowiadają ludzie którzy
faktycznie odpowiadają, ale poprzednicy w rządzeniu, a więc króle.

??? to jakaś tam twoja interpretacja. Mowa była o zwycięstwie PIS do którego przyczyniły się łajdactwa PO. Zgadzam się tutaj z Korwinem.

[...]

Zadałem to pytanie, bo nie dowierzałem, że mogłeś tak daleko odlecieć w tych swoich porównaniach i interpretacjach intencji Korwina. Naprawdę chcesz powiedzieć, że JKM popierałby wsadzanie do więzień za pominięciem prawa?
Przecież to jasne, że te PO-wskie łajzy powinny siedzieć, ale najpierw muszą się nimi zająć odpowiednie, powołane do tego celu służby, a karę musi wymierzyć sąd.
Też na to liczę. Mam nadzieję, że PIS dotrzyma słowa w tym względzie.

  Skoro JKM tak dobrze wie
dlaczego ludzie wybierają tych a nie innych, to nie uzmysłowi sobie w końcu
bezstronnie, dlaczego mimo tego że skacze i klaunuje od lat, nie chcą do
rzÄ…dzenia JKM?

Jak na razie to ty klaunujesz. Podpierasz się kłamstewkami, manipulujesz, a jak cię ktoś przyciśnie do ściany, usiłujesz zmienić tok dyskusji albo ratujesz się szyderstwem, tak jak to zrobiłeś przed chwilą.

Data: 2016-01-20 19:47:44
Autor: Marek Czaplicki
niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 19:30:

[...]

Jaka interpretacja? Proste 2+2. Nie wiem gdzie widzisz problem? Napiszę jeszcze raz. Wg JKM na forum PE, za zwycięstwo PiS w wyborach odpowiadają poprzednicy, a to z tej racji że za gwałt odpowiadają kobiety. Ty interpretujesz, ja interpretuję, każdy na grupie to robi. To się nazywa grupa dyskusyjna. :-)

[...]

Nie wiem czy popierałby. Powiedział dlaczego ludzie głosowali za PiS. Tylko tyle. To PiS miał wsadzać. Ano dlatego bo ludzie wg JKM tego chcą zawsze przy wyborach? Za łeb i do pierdla? :-)

[...]

Przecież to jasne, że utworzyłeś jednoosobowy trybunał ludowy. Kogo jeszcze za jasne uważasz, np na grupie? Komu dobrze dla spokoju społecznego zrobiłoby kilka lat pierdla? Wsadzaj. Masz moc. A przynajmniej zadatki na inkwizytora. Winna czarownica, teraz tylko wkręcić jej łeb w imadło i uzyskać przyznanie się do winy? :-)

  Skoro JKM tak dobrze wie
dlaczego ludzie wybierają tych a nie innych, to nie uzmysłowi sobie w
końcu bezstronnie, dlaczego mimo tego że skacze i klaunuje od lat, nie
chcÄ… do rzÄ…dzenia JKM?

Jak na razie to ty klaunujesz. Podpierasz się kłamstewkami,
manipulujesz, a jak cię ktoś przyciśnie do ściany, usiłujesz zmienić tok
dyskusji albo ratujesz się szyderstwem, tak jak to zrobiłeś przed chwilą.

Zapytałem się Ciebie czy JKM mówił. Potwierdziłeś i tylko teraz nie podoba Ci się jak ktoś konsekwentnie stosuje tok myślenia JKM i od razu "kłamstewka". :-)

Data: 2016-01-20 23:37:04
Autor: t-1
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwalił... Polskę
W dniu 20.01.2016 o 19:47, Marek Czaplicki pisze:

Jaka interpretacja? Proste 2+2. Nie wiem gdzie widzisz problem? Napiszê
jeszcze raz. Wg JKM na forum PE, za zwyciêstwo PiS w wyborach odpowiadaj±
poprzednicy, a to z tej racji ¿e za gwa³t odpowiadaj± kobiety. Ty
interpretujesz, ja interpretujê, ka¿dy na grupie to robi. To siê nazywa
grupa dyskusyjna. :-)

Nie mieszaj tu niewinnych kobiet.
Nie widzisz ró¿nicy?
Ty uwa¿asz, ¿e przestêpca niewinny tylko s±d który go wsadzi³.

Data: 2016-01-20 23:38:57
Autor: u2
W dniu 2016-01-20 o 23:37, t-1 pisze:
Ty uwa¿asz, ¿e przestêpca niewinny tylko s±d który go wsadzi³.

dlatego naiwny zboj glosuje na czeplika, choc czeplik go do kicia wsadzil:)

Data: 2016-01-21 17:48:35
Autor: Marek Czaplicki
t-1 pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 20 stycznia 2016 23:37:

W dniu 20.01.2016 o 19:47, Marek Czaplicki pisze:

Jaka interpretacja? Proste 2+2. Nie wiem gdzie widzisz problem? NapiszÄ™
[...]

Nie widzisz różnicy?
Ty uważasz, że przestępca niewinny tylko sąd który go wsadził.

To wytłumacz z jakiej to racji cały czas po staropolsku i wg JKM, "winni" wygranej kogoś są pokonani? PiS wygrał wybory? Wygrał. Czyja to wina? Przegranych? Oni rządzili osiem lat. Społeczeństwo pomyślało, że wystarczy. To wszystko. Gdzie tu kogokolwiek "wina" wg JKM, który mówi o strasznych rządach i pomysłach na wsadzanie do więzień. Jakiś polityk niemiecki mówił, że kogo jak kogo ale Polaków nie trzeba uczyć demokracji. Ja na to powiedziałem, że społeczeństwa może nie, ale rządzących chyba tak. Bo wygrana w Polsce, jest triumfem dla wygranego i możliwością skopania przegranego jak widać. No i dlatego powiedziałem o winie kobiet za gwałty, bo jakby nie szła tam, jakby była inaczej ubrana to... Pokonany w wyborach jakby nie startował, jakby nie robił tego co musiał werdyktem wyborców sprzed iluś lat rządzić, to by się nie zużył i nie przegrał. :-)

Data: 2016-01-23 09:32:57
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 19:47, Marek Czaplicki pisze:

[...]

Tak. działanie poprzedników przywiodło do urn wielu wyborców, nie tyle popierających PIS, co chcących zakończyć politykę PO. Dzięki temu PIS zdobyło tak dużą przewagę.

a to z tej racji że za gwałt odpowiadają kobiety.

Nie. Po gwałcie sprawiedliwość wymaga ukarać gwałciciela. Za to odpowiada wymiar sprawiedliwości.

Ty
interpretujesz, ja interpretuję, każdy na grupie to robi. To się nazywa
grupa dyskusyjna. :-)

Ale to nie oznacza, że trzeba zejść do poziomu piaskownicy.

[...]

Nie utworzyłem żadnego trybunału. Korwin opisał tylko sytuację: ludzie chcą ukarania aferzystów i dlatego wybrali ich przeciwników politycznych. Moim zdaniem to logiczne ze strony wyborców.

  Kogo jeszcze
za jasne uważasz, np na grupie? Komu dobrze dla spokoju społecznego
zrobiłoby kilka lat pierdla?

Ja na PIS nie głosowałem, więc tym bardziej nie zasługuję na te teksty.

Wsadzaj. Masz moc. A przynajmniej zadatki na
inkwizytora. Winna czarownica, teraz tylko wkręcić jej łeb w imadło i
uzyskać przyznanie się do winy? :-)

Ja na PIS nie głosowałem, ale rozumiem dlaczego wygrali. Nie jestem też gorącym orędownikiem demokracji. Ty jesteś, więc musisz się pogodzić z klęską PO. Jestem przeciwnikiem rządów ludu, więc mnie w tych swoich zboczonych wizjach nie umieszczaj, bo nie masz do tego podstaw.

[...]

Potwierdziłem, że mówił _coś podobnego_ do twych skrótów.

  i tylko teraz nie podoba
Ci się jak ktoś konsekwentnie stosuje tok myślenia JKM i od razu
"kłamstewka". :-)

Konsekwentnie mówisz do pewnego momentu, ale później próbujesz ośmieszyć jego wypowiedź dając jakieś dziwne, nie mające żadnego związku porównania.

Aby zakoÅ„czyć  ten bezsensowny dialog, zacytujÄ™ oryginalny tekst wypowiedzi Korwina:

"Demokracja to tyrania większości więc PiS mając za sobą większość będzie robiło co chce. Jeśli uważacie państwo, że PiS to jest bardzo zła partia, to ja się z tym zgadzam. Pomyślcie jak złe musiały być poprzednie rządy, jaka ogromna korupcja, złodziejstwo, pogarda dla człowieka, tłumienie wolności słowa, czego sam doświadczam, że udręczony Lud Polski wybrał PiS jako jedyną partię dającą nadzieję, że poprzednich władców uda się powsadzać do więzień. Tam jest ich miejsce."

Data: 2016-01-23 09:50:55
Autor: A. Filip
JKM w jak
niebieski <niszczsocjalizm@interia.eu> pisze:
[...]
[...]

Link do cytatu z Jego Korwinowskiej Mości:
http://telewizjarepublika.pl/korwin-mikke-uwazacie-ze-pis-to-zla-partia-pomyslcie-jak-zle-musialy-byc-poprzednie-rzady,28582.html

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Serce to paÅ‚ac szklany. Gdy pÄ™knie, nie można go naprawić.  (PrzysÅ‚owie ormiaÅ„skie)

Data: 2016-01-23 11:28:32
Autor: zdumiony
W dniu 23.01.2016 o 09:32, niebieski pisze:
"Demokracja to tyrania większości więc PiS mając za sobą większość
będzie robiło co chce. Jeśli uważacie państwo, że PiS to jest bardzo zła

A monarchia, arystokracja, kapitalizm to tyrania mniejszości, więc ta mniejszość będzie robiła co chce.

Data: 2016-01-21 00:20:42
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 15:31 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

niebieski pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 20 stycznia 2016 15:23:

[...]

Ja tam nie przedstawiam swojego stanowiska w miejscach które uwa¿am za
burdele, a JKM tak. :-)

Ale kurwa jak JKM zawsze siê dobrze czuje w burdelu, zw³aszcza, ¿e za  skurwienie mu p³ac±.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-20 15:38:35
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 15:23, niebieski pisze:
Realizował? Korwin? Realizacja diet, to jest program rzeczywisty. :-)
Nieprawda. Korzysta z każdej okazji, aby przedstawić swoje stanowisko w PE.

Jakie to stanowisko? chora ideologia

Data: 2016-01-20 15:39:10
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 15:38, zdumiony pisze:
[...]

W domu wariatów każdy normalny uchodzi za szaleńca.

Data: 2016-01-20 14:57:06
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali³... Polskê
W dniu ¶roda, 20 stycznia 2016 15:39:04 UTC+1 u¿ytkownik niebieski napisa³:

> Jakie to stanowisko? chora ideologia

W domu wariatów ka¿dy normalny uchodzi za szaleñca.

Bingo.

Data: 2016-01-20 16:02:20
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 15:39, niebieski pisze:
W domu wariatów każdy normalny uchodzi za szaleńca.

Każdy wariat będzie twierdził że jest normalny tylko inni to wariaci.

Data: 2016-01-20 16:05:34
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 16:02, zdumiony pisze:
W dniu 20.01.2016 o 15:39, niebieski pisze:
W domu wariatów każdy normalny uchodzi za szaleńca.

Każdy wariat będzie twierdził że jest normalny tylko inni to wariaci.

To mówię. W domu wariatów większość tak myśli.

Data: 2016-01-20 16:14:38
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 16:05, niebieski pisze:
Każdy wariat będzie twierdził że jest normalny tylko inni to wariaci.
To mówię. W domu wariatów większość tak myśli.

Najgorsi są wariaci na wolności. Zwłaszcza ci mający fioła na punkcie reformowania społeczeństwa. Mają wielkie plany, myślą o radykalnej zmianie, przeszkadza im Demokracja i zdanie większości.

Data: 2016-01-20 16:19:02
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 16:14, zdumiony pisze:
[...]

Od reformowania to wy jesteście, socjaliści.

Data: 2016-01-20 16:25:27
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 16:19, niebieski pisze:
[...]

Mi nie marzy się żadna rewolucja ani kontrrewolucja, jak wam komunistom

Data: 2016-01-20 16:25:11
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 16:25, zdumiony pisze:
[...]

:) Argumentów nie ma, to zaczynasz pluć jadem.

Data: 2016-01-20 16:41:32
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 16:25, niebieski pisze:
Mi nie marzy się żadna rewolucja ani kontrrewolucja, jak wam komunistom

:) Argumentów nie ma, to zaczynasz pluć jadem.

Nie, jesteście nową odsłoną komunistów, stare hasła zużyły się, więc robi się rewolucję pod zmienionymi hasłami. Obecnie już nie mówi się o równości ale za to dużo o "wolności" podobnie jak libertarianie. Jest to takim samym oszustwem jak u komunistów.

Data: 2016-01-20 17:04:58
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 16:41, zdumiony pisze:
[...]

Od reform i rewolucji i to wy jesteście.

Data: 2016-01-20 17:11:20
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 17:04, niebieski pisze:
Od reform i rewolucji i to wy jesteście.

Jacy "my"? To wam marzy siÄ™ "kontrrewolucja"

Data: 2016-01-20 17:13:03
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 17:11, zdumiony pisze:
W dniu 20.01.2016 o 17:04, niebieski pisze:
Od reform i rewolucji i to wy jesteście.

Jacy "my"? To wam marzy siÄ™ "kontrrewolucja"

O nie! To wy wciąż coś reformujecie, my chcemy tylko, abyście się łaskawie od nas odczepili.

Data: 2016-01-20 17:19:08
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 17:13, niebieski pisze:
O nie! To wy wciąż coś reformujecie, my chcemy tylko, abyście się
Å‚askawie od nas odczepili.

To ja chciałbym aby korwinowcy się od Polaków odczepili.

Data: 2016-01-20 17:26:57
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 17:19, zdumiony pisze:
W dniu 20.01.2016 o 17:13, niebieski pisze:
O nie! To wy wciąż coś reformujecie, my chcemy tylko, abyście się
Å‚askawie od nas odczepili.

To ja chciałbym aby korwinowcy się od Polaków odczepili.

Ci korwinowcy niczego od ciebie nie chcą, oprócz tego, abyś przestał im sie wtrącać w życie i wkładać rękę do ich kieszeni.

Data: 2016-01-20 17:34:07
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 17:26, niebieski pisze:
Ci korwinowcy niczego od ciebie nie chcą, oprócz tego, abyś przestał im
sie wtrącać w życie i wkładać rękę do ich kieszeni.

To niech wyjadÄ… do Somalii

Data: 2016-01-20 17:37:18
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 17:34, zdumiony pisze:
W dniu 20.01.2016 o 17:26, niebieski pisze:
Ci korwinowcy niczego od ciebie nie chcą, oprócz tego, abyś przestał im
sie wtrącać w życie i wkładać rękę do ich kieszeni.

To niech wyjadÄ… do Somalii

A kto ci, faszystowski boszewiku, dał prawo rozstawiać innych po kątach?!
Bo co? Bo jest was więcej?
MarzÄ… ci siÄ™ brunatne koszule, czy czerwone krawaty totalisto?

Data: 2016-01-20 17:44:05
Autor: zdumiony
W dniu 20.01.2016 o 17:37, niebieski pisze:
A kto ci, faszystowski boszewiku, dał prawo rozstawiać innych po kątach?!
Bo co? Bo jest was więcej?
MarzÄ… ci siÄ™ brunatne koszule, czy czerwone krawaty totalisto?

Nie chce wam się płacić podatków, to zamiast wyjechać chcecie zmienić prawo w kraju by samemu nie płacić, a żeby biedni płacili więcej?
Czyli chcecie zmienić prawo w Polsce - to ja mówię, byście się od Polaków odczepili.

Data: 2016-01-20 17:48:45
Autor: niebieski
W dniu 20.01.2016 17:44, zdumiony pisze:
[...]

Nieprawda.

  to zamiast wyjechać

Bo co? Wyjmiesz z szafy brunatnÄ… koszulÄ™ i nas pogonisz?

chcecie zmienić
prawo w kraju by samemu nie płacić,

Nieprawda.

  a żeby biedni pÅ‚acili wiÄ™cej?

Nieprawda

Czyli chcecie zmienić prawo w Polsce - to ja mówię, byście się od
Polaków odczepili.

Ja nic do ciebie nie mam, ale wyjmij łapę z mojego portfela i nie próbuj mnie wyganiać do Somalii, bo nie uznaję twojej wyższości.

Data: 2016-01-20 14:51:56
Autor: nowegooglowe
Korwin-Mikke wizerunkowo rozwali³... Polskê
W dniu ¶roda, 20 stycznia 2016 12:27:45 UTC+1 u¿ytkownik Marek Czaplicki napisa³:
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 20 stycznia 2016 11:56:

> [...]
> trudno zreszt± w wielu punktach odmówiæ mu racjonalno¶ci.
> twierdzi, i¿ jest politykiem racjonalnym i rozs±dnym. Tymczasem w czasie
> debaty na forum PE, która w pewnej mierze decydowa³a o postrzeganiu
> Polski zagranic±, zachowa³ siê po prostu niepowa¿nie. Powtarzaj±c, ¿e
> "gardzi demokracj±" i "nienawidzi demokracji", ¿e "Unia Europejska musi
> zostaæ zniszczona" wyrz±dzi³ nam wielk± wizerunkow± szkodê. Wszyscy
> Polacy powinni byli mówiæ dzi¶ w PE jednym g³osem. Wy³amali siê z tego
> politycy PO, ale to oczywiste: to nie s± Polacy, ale Europejczycy."

Chyba ¶miech deputowanych by³ dobr± odpowiedzi±. JKM ma pogl±dy w zale¿no¶ci od ci¶nienia barycznego. Jak rozstawa³ siê z Kukizem to nie by³ za jednomadatowymi okrêgami. Jak pisa³ program wyborczy dla swej nowej komitywy wyborczej, nie pomnê ju¿ nazwy, to jednomandatowe by³y dobre, w porywach znakomite. :-)

Skup siê na jego pogl±dach w sparwie Unii - nie zmienia ich. Tez uwa¿am, ze Unia za chwilê sie i tak sama rozpadnie - ale trzeba j± zniszczyæ teraz, aby nie dopu¶ciæ do gangreny ca³ego organizmu.

Data: 2016-01-21 00:16:04
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 23:51 <nowegooglowe@gmail.com> pisze:

> [...]

Skup siê na jego pogl±dach w sparwie Unii - nie zmienia ich. Tez uwa¿am,  ze Unia za chwilê sie i tak sama rozpadnie - ale trzeba j± zniszczyæ  teraz, aby nie dopu¶ciæ do gangreny ca³ego organizmu.

Krowa te¿ pogl±dów nie zmienia, ale nie ma siê czym chwaliæ.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-21 00:17:50
Autor: u2
W dniu 2016-01-21 o 00:16, steviepiepszykoski pisze:
Krowa te¿ pogl±dów nie zmienia, ale nie ma siê czym chwaliæ.

za to cow-boy cyrkus ma:)