Korwin bredzi...

Data: 2012-04-26 22:58:14
Autor: Piotr Wielki
Korwin bredzi...
Pod adresem
http://korwin-mikke.pl/blog/wpis/_spaczona_wizja_/1246/#komentarze
napisał coś takiego:

"Nie ma cienia przesłanki, by ks.Niedzielak został zamordowany – chyba, że ktoś dopuszcza rozwiązania w stylu zagadek „Żółtego pokoju”. Dom był zamknięty od środka – a ks.Niedzielak, który tęgo popijał (wiem, bo sam z Nim pijałem!) wszedł na krzesło by zmienić żarówkę – i spadł. Miał 75 lat... Ks.Suchowolec zatruł się czadem od prymitywnego piecyka – najprawdopodobniej też po pijanemu. A ks.Zych był „na urlopie”, na Wybrzeżu, znaleziono Go z dwiema butelkami wódki (ale trzeźwego!)..."

Pozdrawiam,
Piotr W.

Data: 2012-04-26 14:08:01
Autor: brat_olin
Korwin bredzi...
napisał co¶ takiego:

"Nie ma cienia przesłanki, by ks.Niedzielak został zamordowany - chyba,
że kto¶ dopuszcza rozwi±zania w stylu zagadek "Żółtego pokoju". Dom był
zamknięty od ¶rodka - a ks.Niedzielak, który tęgo popijał (wiem, bo sam
z Nim pijałem!) wszedł na krzesło by zmienić żarówkę - i spadł. Miał 75
lat... Ks.Suchowolec zatruł się czadem od prymitywnego piecyka -
najprawdopodobniej też po pijanemu. A ks.Zych był "na urlopie", na
Wybrzeżu, znaleziono Go z dwiema butelkami wódki (ale trzeĽwego!)...."

IPN BU 001043/1949  KORWIN MIKKE JANUSZ RYSZARD

http://lista-wildsteina.en8.pl/k/ko.html

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-04-26 23:43:08
Autor: Piotr Wielki
Korwin bredzi...
W dniu 26.04.2012 23:08, brat_olin pisze:

http://lista-wildsteina.en8.pl/k/ko.html

--
Smart questions to stupid answers

Jako poszkodowany czy jako TW?

Możesz to objaśnić?

Pozdrawiam,
Piotr Wielki

Data: 2012-04-26 16:20:46
Autor: brat_olin
Korwin bredzi...
 brat_olin pisze:

>http://lista-wildsteina.en8.pl/k/ko.html

Jako poszkodowany czy jako TW?
Możesz to obja¶nić?

Tam nie bylo poszkodowanych, znaczy oprocz tych co "bez swojej
wiedzy i bez zgody, i nikomu nie szkodzili" etc.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-04-26 23:52:41
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Korwin bredzi...
Pod adresem
napisał coś takiego:

"Nie ma cienia przesłanki, by ks.Niedzielak został zamordowany –
chyba, ĹĽe ktoĹ› dopuszcza rozwiÄ…zania w stylu zagadek
[...]
WybrzeĹĽu, znaleziono Go z dwiema butelkami wĂłdki (ale trzeĹşwego!)..."

Jak zwykle: Oczywisto¶ci podane w niestrawny sposób. I niechlujnyt, bo wła¶nei s± przesłanki by mówić o morderstwach, nie ma za¶ na nie dowodów, nieznani s± też sprawcy czyli z punktu widzenia prawa JKM ma rację. Tyle że forma tej racji znów jest nie do przyjęcia i to jest sedno manipulacji Januszka.

Mnie tam zreszta ganc pomada. Januszek okreslił się juz pięc lat temu. Nadto dobitnie.

Korwin bredzi...